(szerintem) hülyeség az egész 'teszt' mert nem mindegy hogy milyen gyorsan, milyen sebességben milyen fordulatszámon mennek az aútók....ezek az autók mindegyike viszi a 300km/h-t de közel se mentek vsz 200al sem...
Simán mehet bármelyik(egyszerű példa) 4es sebességben 200al 10000es fordulatszámban vagy 6os sebességben 6000es fordulatszámban és azt sztem még a sofőrök se tudják, hogy a másik autóval a sofőr mikor milyen sebességben és mekkora fordulatszámban mentek.Az fogyasztja a legkevesebbet (szerintem) amelyikben a legkisebb motor van és a legalacsonyabb fordulatszámon fut, plusz ha jol láttam volt amikor egyik a másik mögött ment,ami simán elöny,mert nincs akkora szél.(ha rosszul mondom javítsatok ki):)
Hát nem tudom azér amit ő kiszámolt az nem biztos hogy fake.Amit te belinkeltél azt elárulom neked hogy egy gyári adat az a bizonyos "vegyes" fogasztás amit körülbellül úgy érhetsz el hogyha 50 kilométer/óránál berakod ötösbe vagy hatosba a kocsit és úgy mész vele. Ők viszont padlógázzal nyomják a verdákat és úgy már mindjárt más az egész;)
ha nem teljesen üres, (márpedig nem volt az) akkor az üzemanyag ellátó rendszerbe is maradhat jópár deci benzin... szivattyú + szűrű(k) + csövek + befecskendező rendszer ÉS ugye ezek sem egyformák... szóval a lényeg, hogy szerintem ez a teszt egy nézőkábító fa@szság :) vagy egy AUDI reklám....
Végülis lehet pont erre ment ki, hogy alátámasszák azt az összegző mondatot a végén amit mondd a muki, hogy a vezetési stílus sokkal többet számít mint hogy milyen autó (mondjuk ha a mai modern személyautókra szűkítjük a kört)
Ki az aki padló gázzal vezet egy Priust? Például én lennék, ha kipróbálnék egyet, mert ha előzni akarok, akkor nyomni kell. Egyébként sem vagyok egy lassú típus, de utálom, ha az autóban nincs tartalék. És ha sietek valahova, akkor meg rájönnék, hogy jaaaa, a hibrid azoknak jó, akik sokat mennek városban, és ott is beállnak a másik mögé, és bekapcsolják a követő funkciót... :) Mert ha hasonlóan akarnám használni, mint a mostani verdámat, akkor szerintem nem jönne ki sokkal kisebb fogyasztás... :P
na most itt nem a bmw fogyasztott keveset hanem a prius sokat.
miert vezetne valaki padlo gazzal egy priust ???
de azert igaza van, azon is mulik hogy hogyan vezet az ember.
van eleg ember aki nem erti az auto müködeset , fogyasztasat es ezert benzint pazarol.
gondolok azokra akik 3.ik sebessegben mennek 50-60-al es nem tudjak/ertik hogy 4.ikben is lehet gurulni.
Nem a szélárnyékon van a lényeg ami ilyen sebbesség mellett 0, hanem hogy a Prius padlógázon ment végig, az M3 meg konnyedén, erolkodes nelkul, a motor erejét alig kihasználva lépést tudott tartani vele. Ha fordítva mentek volna, az M3 40 litert fogyasztott volna, és rávert volna a Priuszra 2 kort.
Még szép hogy számít! Ettől függetlenül is jobban fogyasztott volna az M3 szerintem, de a batár prius árnyékában simán kedvezőbb. Ha fordítva mennek,(és a bömi nem megy el) talán kijöhetett volna X-re is.
Biztosan kimutatható, de szerintem elhanyagolható... Tegnap kiszámoltam, hogy mit is jelent az a mérföld/gallon, amennyit bemond a végén Jeremy... Nem emlékszem pontosan mennyi jött ki, de a Priusnak talán 13,6 liter/100km, az M3-nak pedig 12,8 liter/100 km. (12,*** az tuti).
Marhára értelmetlen a teszt, de szerintem azért jó... :) Aki Priust vesz, nem fogja ezerrel taposni a pedált, aki meg M3-at, az meg úgyis elereszt egy-egy kövér gázt alkalomadtán.
Szerintem simán kimutatható különbség a fogyasztásban hogy szélárnyékban ment. Nyilván nem fele annyit fogyaszt mint normálisan, vagy ilyesmi, de azért számít
Eeeegen...na de majd ha kifogyunk a kőolajbóll akkor majd nem tom mivel vagánykodik a sok milliárdos f*szkalap.
én már nagyon várom az alternatív üzemanyaggal működő autókat.(tömeggyártásban persze, és nem 8-10 milkáért)