Tudom én, legalábbis ilyesmit tanulnék :)
Csak nem akartam túl kioktató lenni, mert ahhoz még kicsi a tudásbázisom.
De ha már itt tartunk akkor a kereszt stabilitásért a szárny végeiben elhelyezett kisebb fúvókák felelnek, mint a Harrienél ;)
Nem csak a fúvócső állítható. Vagyis igen, de van egy segédhajtóműve, ami a pilóta mögött, egy nyitható-zárható, tulajdonképpen nagyfordulatú vertikális légcsavar. Az tartja egyensúlyban a gépet.
nem ez tényleg bf2 :D a kedvencem ebbe amikor felmész rohadt magasra, kiugrassz a gépből, és pár perc zuhanás után vissza lehet szállni, ha a gép közelében vagy :D
nem értem te most mit írtál és miért nekem címezve? :D NEM VOLT NYITVA és NEM A GÉP FARKÁNÁL VAN:D ezért KÉPTELEN lett volna felszállni! gyakorlatban ez úgy néz ki mint ahogy már előttem leírták páran: a hajtóműve tolóerővektor vezérlésű így képes lefelé irányítani, de ha csak az működne, kb a hátára fordítaná a gépet. Ezért van a pilótafülke mögött egy másik "ventilátor", ami úgymond a gép elejét emeli. tetszikérteni?
a hasán lévő "ajtó" (ami a gép farkánál van) azért volt "nyitva"(lefele fordulva)mert a helyből felszállni képes gépek új generációja úgy van megcsinálva hogy a normál hajtóművűk az forgatható.szvsz ha fel akar szállni lefordítja felemelkedik,utána vissza normálba és mehet a menet.