A másodikban az állatkertes pályán, az oroszlánnal mit kell csinálni?? Ha kinyitom az ajtót a fickó besétál és megijeszti az oroszlán, ha nem, akkor meg orrba vágja a ketrec ajtaja...:s SEGITSÉG!!!
a zsákot a másik kettő mellé, aztán mikor bemegy a csőbe, akkor rákattintasz és felemeli a legfelső szintre. A kordont be kell rakni a legfelső szintnél a lyukba, a másik csövet átfordítani, az emelőt odaállítani, majd a nagy csövet leengedni és kész.
A feljárót ne engedd le, az ereszcsatornával el tudod oltani a tüzet, macskát fejbevágod, majd a kukával fel, párnát rakd a kukásautó tetejére, és már kész is! :)
Az építkezéses pálya utánin mit kell csinálni? Addig eljutottam, hogy ruhák arébb, blak leereszt, feljáró leereszt, de aztán mindig leesik. A macskát még agyon tudom ütni, a rugós párna a szemeteskocsi tetejére kell, + szemetest fel tudom emelni, d ennyi. Itt elakadtam. Tud valaki segíteni?
Amikor mr. S átér az utolsó előtti lila házhoz akkor katt az ablakpárkányra, bemegy az ablakon, gyorsan katt a ház ajtajára, ott fog kijönni, vedd fel az aknatetőt tedd rá a ház előtti lyukra és amikor mr. S rálép az aknafedélre katt rá, elfordúl és lemegy a metróba, és máris az állatkerben vagy :)
Szal, sikerült végig játszani.
Ha sikerül felrugnod magad arról a sárga gumifáról, akkor már csak a fém fogókarral kell még fentebb tetesd magad. Onnan a feltöltött repcsi még fentebb visz, és ha betömted azt a sárgászöld tölcsérvégű csövet, akkor szabad az út a pálya végéig.
Köszi a játékot!
Szórakoztató volt!
Medve anyám! Megcsináltam. WOW :-) A "sárga gumifával" fellököd a palit, a fogóval pedig felemeled a köv. szintre. A műholddal eltorlaszolod a tölcsért.
4. pálya:
- A villógó gömb előtti hárompöttyös sárga óvális gömbre kattintani (jön egy gép, és elviszi az utasokat).
- A csöpögő csőre katt (kiszakad, és a víztől kisül a villogó áramgömb).
- A jobboldali tetőre katt (egy szivárvány színű "híd" lesz felette).
Igazából eddig jutottam el. Innen én is HELP!
Még azt tudom, hogy
- A villás dugóra katt, akkor az egyik űrgép üzembe lép.
- A folyton forgó sokágú műholdszerűséget belehet tenni a nagy, tölcsér végű csőbe.
Ezen kívül van a fém fogókar és a sárga gumifa (ez utóbbin nem tudok átjutni), de hogy azok mire jók, azt nem tudom.
2. pálya:
- Megijeszteni a fehér bálnát.
- A pappal meghúzatni a harangot.
- Kikötni a hajót.
- Kitenni a hajón lévő dobozt.
- Az egyik ajtót kinyitni, ahonnan egy férfi jön ki és behívja a lányokat.
- A bódés fickóra ráborítani a cégérét.
- A létrát két házzal fentebb tenni.
- A faléceket tartó "darut" átállítani.
1. pálya:
- A medvének adni egy halat.
- A hóddal kivágni a totemfát.
- A sátrat rátenni a táncoló indiánra.
- A borzzal elűni a dombtetőn álló mogorva indiánt.
- A borzra rárázni a fa lombját.
- A tűzeskedő indiánnal felhőt eregetni (híd lesz).
- A csónakot a híd elé tenni.
nem eleg ramutatni, ra is kell kattintani. En is eloszor rakattintottam, akkor felugrott, utana meg megint probalkoztam akkor meg csak ramutattam, akkor mindig leestem. ugyhogy kattints is ra.
Valahogy sikerült a sárga rugózó valamivel felugrani a következő szintre, nem tom, hogy... HA az egérrel megfelelő időben rémutatsz, leereszkedik, mejd felugrik. De sajna csak egyszer találtam el, akkor is elbénáztam, mer' sikerült leesni...:( Amúgy aranyos játék, tetszik...:)