Yamaha R6 vs. Opel Astra Turbo :D (csak az Opelban egy 700lovas szörny van a motor helyén)
megnéztem volna én is a motoros pofáját mikor megindul a szekér előtte :D
pontosítsunk pár dolgot :)
az autó egy RS6-os Audi volt lehet még meg is piszkálták így kb. 700 paci van benne amiről tudni kell hogy amúgy ugyanilyen motor van a Lamborghini Gallardo-ban is mivel ugye az Audi a Bugatti és a Lamborghini is mind mind a VW tulajdonában van. ilyen RS6-ból van youtube-on 1200 lovasra tuningolt változat is ráadásul 4x4-es, szerintem nem nagyon van ellenfele csak 1-2 szupersport autó.
másik csak hogy lássátok 300km/h felett mennyire csőlátása lesz az embernek
itt a belső kamerás felvétel a Bugatti Veyron Super Sport 432km/h-ig hajtásának http://youtu.be/i9kB3d1mGbk
szóval aki ilyen sebességgel akar hasítani annak piszok jó reflexre van szüksége mert ha valaki kiugrik eléd lehet még a satufék se állít meg addig hogy bele ne rohanj
a Bugatti max sebességnél 120métert megy másodpercenként...
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S8
Itt megtalálod , azt írja A8 de azért annak amit én nézegettem rajta volt a hütörácson az S bötü . . .1996-os volt ,akkoriban a német 300 000 km -es példányok 5000€ körül forogtak ,ez 130 000 km.-ben volt , 1300€-t kért érte a tulaj .Öt nem érdekelte a piac , az asszony azt mondta vagy az autó vagy a jakuzzi ... valamit el kell adni.Nekem pedig nem engedte az asszony a vásárt , pedig csak simán továbbadva is nyertem volna rajta ...De a családi béke mindennél fontosabb...
Gyönyörü autó volt , ma is fáj a szívem érte .
Hat, mivel az volt a kerdes, hogy szerinted miert szarakodnak az 500km/s vonatokkal, igy a helyes valasz az, hogy nagyok a tavolsagok az orszagban es a cel az utazasi idok roviditese. Ezert is nincsen sebessegkorlat a nemeteknel az autopalyan.
Nem tudom, hogy neked egy ilyen kerdesben hol van elrejtve az osszehasonlitas.
Ezt csak azert nem erted meg, mert egy olyan orszagba szulettel, ahol nincsenek tavolsagok.
Ha 180 helyett 300-al mesz eleve nem tudod lefelezni az idot, mert ugye 180 duplaja 360 lenne. De orakat nyerhetsz, es ha mar oda vissza is kell menned, akkor nem elhanyagolhato. 800...1000km pont az a tavolsag, amit repulovel nem eri meg megtenni, mert a becsekkolas/kicsekkolas/biztonsagi ellenorzes sok idot visz el, arrol nem is beszelve, hogy ha megerkeztel a repulovel, akkor berelhetsz kocsit vagy taxizhatsz. Ezen felul barmikor turkalhatnak akar a seggedben is, lehet szarakodni a csomagjaiddal es a gepen el kell viselned legalabb egy csecsemot.
Igazabol az, hogy mennyit nyersz, attol fugg, hogy mihez viszonyitod. 130 helyett a 250...300 nagyon nagy nyereseg. De Bp.-Debrecen tavon is megeri 200-al menni a 130 helyett, foleg ha ingazol.
Nem mondod, sőt ha elég gyorsan mész, még azelőtt is odaérhetsz, hogy elindultál volna.
Na de szerinted össze kell és lehet hasonlítani egy kötötpályás vonatot, ahol közel távol nem megy előtte és mögötte más jármű, főleg nem előzik egymást, egy autópályával, ahol nem csak az halad az úton aki épp száguldozik, hanem mások is. Szerintem nem ugyanaz a kettő. Mert ha mondjuk lenne olyan vip-es autópálya, ahova beállnának az audik, és hajrá mindenki egy sávban eymás után szép sorban mehetne 300-zal, vagy 400-zal is akár, akkor valahol megfelelene az analógia, és azt mondanám hogy jogos a felvetés.
Vagy felteszem úgy a kérdést, minek egy kocsiba akkora kraft, hogy 300-zal menjen, amikor egy átlag városi ember egy évben ha egyszer rámegy az autópályára? Mert amúgy átmegy a nyóckerből a 9-be és ennyi. Annak minek?
A nagy sebességnek nagy távolságokon van értelme, de mondjuk németországról magyarországra menet nyersz pár órát és mit csinálsz megnézed a barátok köztet, vagy elolvasol 10 e-mailt? Rrövidebb távon meg szinte semmit nem nyersz. Ha gyors akarsz lenni, ülj repülőre/tgv-re/sinkanzenre/helikopterre, de mondjuk egy münchen stutgart vagy budapest zalaegerszeg távolságon nem sokat nyersz, ha nem 180-nal hanem 300-zal mész. Nem feleződik le az időd.
szerintem a sofőr ábrázatára kéne irányítani pár dizájnosan kimart beömlőnyílást
a túlzott szélhatástól pislogna (ösztönös reakció), majd rátaposna a fékre
érezné mindenki a sebességet (a hunyorítástól még motion blur effekt is érné őket)
a sebességhatároknál főleg ha sokan (de nem túl sokan) vannak az utakon,
tényleg olyan érzése van
az embernek, mintha egyhelyben állna
Azt bírom, hogy az EU már teljesen leszabályozza, hogy szinte magától menjen az autó, ilyen olyan elektronikus rásegítés, meg keréknyomás mérés meg mitök legyen az autóban, ja meg hogy alapból be legyen kapcsolva a lámpa, de azt nem, hogy ne menjen egy autó 300-zal. Minek kell egy közúti autónak annyira erősnek és gyorsnak lennie, hogy így tudjon repeszteni. Mennyire felesleges már. Aki 300-zal akar menni, az vegyen versenyautót és menjen ki valamelyik versenypályára. És lehet azt mondani, hogy jaaa de németországban annyival lehet menni egyes autópályákon, amennyivel akarunk, de a legtöbb autópályán nem. Szóval bőven elég lenne a max 200, és még így is tuti biztos túllépi az ember a megengedett és az ésszerű sebesség határokat.
értelmesen, kultúráltan... 300-al?
ilyen sebességnél szerintem nem lehet.
ha valaki benézi a közeledő homályos foltot (téged) és kivág eléd akár 140-el, akkor bukta van.
Ezen én is csodálkoztam.. Hány lovas az S8? A fenti Audi azt írják 700, az már talán tényleg életveszélyes, bár az is inkább csak hétvégi hobbivezetőknek.
Az bőven rossz lenne ha az S8 csak 240 lóerő lenne. De reptéren már volt hozzá szerencsém. Inkább úri autó, mint sportautó. Megy nagyon, de nem nyom az ülésbe. :\
Én egyszer egy 240 lovas Audit akartam venni...S8. Az asszony nem engedte ...azt mondta megölöm magam .
Lehet igaza volt ...pedig már az árban is megeggyeztünk a tulajjal.
"-Aztán hogyan történt a balesete?
- Az úgy volt, hogy tépek 130-al az autópályán, aztán elhúz mellettem egy Audi , utána egy Kawasaki.
Én meg azt hittem, hogy állok és kiszálltam elszívni egy cigit!"
:D
Valóban nagyon kultúráltan versenyeztek. Sehol egy jobbról előzés, ha valaki volt előttük, lassítottak, nem másztak a nyakukra. Lehet ezt értelmesen is csinálni.
gondolod, hogy (feltételezhetően egy MTM tuningos) 700LE erős és ki tudja hozzá mekkora nyomatékkal rendelkező 4 kerék hajtásos szörnyeteget olyan látványosan legyorsulna állórajtból egy gyári ezres sportmotor?
Nem az Audi érdemeit csorbítja, de ezek az 1000-es sportmotorok 299-nél sokszor még 280-at se mennek :-) Persze tökmind1, hogy 280 vagy 300, de mégis..
Az tény, hogy van benne kockázat, de minden tiszteletem az Audisé...
nagyon vigyázott a motorosra és arra is, hogy a forgalomban résztvevőknek se okozzon kárt!
Megállapíthatjuk, hogy "biztonságosan" autózott és ki tudja, talán még szabályt sem sértett (no limit)
Láthattuk, hogy azon a pályán van közlekedési kultúra - szóval így is lehetne utazni nálunk is!
Aranyosak voltak - élvezték a helyzetet - a macska -egér játékot!
Természetesen nagyon vagány és tetszetősek ezek a sportmotorok, de nekem gondolkodás nélkül a "családi kombi" kellene! :)
Akkor is a Kawa kéne... Szívesen megülnék én is egy közel 200 lovas "vadászgépet". Még ha végre jobbat is megy az Audi, megnéznék egy állórajtot is, ott már más lenne a helyzet.
Yamaha R6 vs. Opel Astra Turbo :D (csak az Opelban egy 700lovas szörny van a motor helyén)
megnéztem volna én is a motoros pofáját mikor megindul a szekér előtte :D