Nem légcsatornában...amiről Te beszélsz az más. Ezek az emberek ugyanilyen módon állították fel ezeket a rekordokat mint ez a szerencsétleül járt. Csak a "lassabbik" egy teljesen gyári alkatrészekből épített utcai DH bicóval, a gyorsabbik meg egy prototípussal, ami erre lett fejlesztve. A DH-sról videót is találtam:
Gyári (módositásmentes) bicóval (DH) Markus Stoeckl tartja a WR-t 210,4 km/h-val. Ennél valamivel gyorsabban 222 km/h-val Eric Baronè tartja a prototipus keróval a WR-t.
A keró maga erre a célra volt építve ez azért látszik rajta, csak a telót méretezték alúl egy csöppet. Amúgy ilyet már csináltak mások is, nagyobb sikerrel. A WR jóval 200km/h felett van, de nemtudom mennyi pontosan.
Most nem azért de a hegy közepén mérték be a sebességét ahol elesett sztem már jócskán túllépte a 200km/h-t is.
Viszont én tuti nem válaltam volna ezt be:)
Én azt csodáltam, hogy nem törte ki a nyakát és túlélte... Az első összecsókolását az Anyafölddel kulcscsonttall tompította, majd jött egy tripla bicska, egy-két csúsztatott fejes.... Szerencsére laza szerkezetű volt a talaj... aszfalton nem tudom mi maradt volna belőle...
Ja ..de tényleg , miért nem erre való bicajjal jött le . Hogy így széttörjön , nem semmi , azért kiszámolhatták volna az okosok , hogy 160-nál egész más erők lépnek föl , mint ha 50-nel halad a jármű .
Azt nem értem h mért nem olyan cangával próbálkozott ami erre a célra való(DH)? És mért nem megfelelő védőfelszerelésben? De nézzük a pozitív oldalát...legalább maradt rajta bőr! :D Bocs h kicsit morbid volt!
http://www.vezess.hu/hirek/biciklivel_210_el_uj_vilagrekord/11533/