A lexus fejlesztői új koncepcióval álltak elő, hogy szemléltessék mennyire izgalmas az új RC-F coupét vezetni. Egy foszforeszkáló festéket alakítottak ki, amely elektromos impulzusok hatására világítani kezd, így biometrikus adatokat jeleníthetnek meg az autó külsején a vezetőre kapcsolt érzékelők segítségével.
Tehát az autó egy az egyben érzékelteti vezetője izgalmi állapotát, a pulzusszáma megjelenítésével az autó felületén.
Szerintem az...ilyen nehéz ezt elfogadni? :) Amúgy még mindig külsőségekről beszélünk ugyebár...azt nem vonom kétségbe, hogy mind a RC-F, de főleg az LFA elég kemény vasak műszakilag.
Az RC-F-nél nem nehéz jobban kinéznie és ezt meg is teszi, ugyanakkor szerintem alapjaiban az LFA is ugyanez a vulgáris, mindenféle ízlést nélkülöző design csak ott kevésbé szaladt meg a ceruza.
A Porsche korrekt, a McLaren is bár ugye az megint csak igen más kategória, mint a posztbéli Lexus. A TVR-al ugyanaz a bajom, mint a Lexussal, az Astonok vannak nagyon jók, bár nekem egy kicsit túl sablon az elejük, mármint házon belül.
Lényeg, hogy a TVR-t leszámítva a felsoroltak közül is bármelyiket szívesebben vinném, mint a Lexust, tehát ezek szerint tudsz te is jobbat, ha akarsz :)
Tényleg nincs értelme ízlésről vitatkozni. A második kommentben lévő autó szerintem nagyon is jól néz ki, viszont mikor a szürke Ferrari linkjét megnyitottam, hirtelen felnevettem, annyira ormótlannak találom, "legszebb" kategóriába meg pláne nem sorolnám. :)
Remélem azért abban mindketten egyetértünk, hogy ízlésről vitatkozni nincs értelme, de ha arra vagy kiváncsi, hogy szerintem milyen egy ízléses sportkocsi, szívesen mutatok egy párat. Igyekszem karakterben a lexushoz hasonlókat, mert mondjuk egy 458 Italia szerintem klasszisokkal jobb, de talán egy picit más kategória. Tehát:
Mindkettő mellett sufnituning kategória a Lexus szerintem, már nem műszakilag, hanem külsőre. Ha pedig nem számít, csak sportkocsi legyen, mondjuk az utóbbi 10 évből, akkor a Ferrari FF-et mondanám, ami pont egy ellentmondásos darab, mert sokak szerint szentségtörés meg a márka meggyalázása, szerintem viszont a legszebb Ferrari ami valaha is sorozatgyártásba került:
Különben az autóipar számomra design szempontból a 90-es évek óta mélyzuhanásban van, akkoriban sokkal tökösebb, karakánabb autókat csináltak, nem féltek az egyenes élektől, nem kellet mindennek olyan kibaszott gömbölyűnek lennie mint manapság, így alapvetően a kedvenceim is abból a korszakból kerülnek ki, vagy akár korábbról. Nehezemre esik a mai autókban örömet lelni, hát még ha ekkora ordenáré csirkehálót tesznek az elejére, mint a Lexusnak :)