Galvanizálással kapsz igazi krómozott felületet, fémsókat tartalmazó vizes oldatból (értsd: kádakban áztatással, amibe áramot vezetnek.) Ha fémes felületen akarnak króm réteget létrehozni, több réteget (réz, nikkel, majd króm) kell felvinni. Aluminiumnál ez macerásabb, ott az oxidréteg eltávolítása után alapozó réteget is fel kell vinni, csak ezután lehet meríteni. Műanyagoknál meg még szarabb, mert ott még előtte maratni is kell a felületet + aktiválni (alapozó réteget létrehozni). Szóval egyszerűbb az "ál-króm" mint az igazi.
Jaja már a cím alatt is írja hogy "Real photos, inaccurate descrition" ami konkrétan azt jelenti, hogy "igazi képek, helytelen leírás" és a végén azt írja apró betűvel, hogy
"az alumínium karosszéria elemeket eltávolították, a kocsit letísztították, a karosszériát átcsiszolták finom csiszolópapírral valamint speciális magas fényezést kapott. a részeken nem lehetett semmi hiba mert utólagos javításra nem volt lehetőség. végül a kocsi kapott egy speckó polírozást a környezeti hatásokkal szemben.
Mivel a műanyag részeket lehetetlen polírozni, a részek mint pl a hátsó spilerek, a "tükör ház" (amiben a tükör van), stb. egy összetett zománcoló technikán mentek kereesztül, hogy meglegyen a krómhatás, végül kaptak egy polírt."
Ha jobban átnézted volna az oldalt, nem írnál ilyen marhaságokat, ez a kocsi nincs ezüstből...
Az oldal alján oda van írva hogy a német MTM cég csak egy speciális fényezési technológiát használt...
Legközelebb nézz jobban szét!