Valszeg Lac-nak igaza van. Ha több fázist mutatnának az átalakításból, még hihető is lehetne...de én sem vagyok benne biztos, h abból az alapból lett ez a kocsi, bár egyes vonalak még hasonlítanak a "végeredményen" a "kiinduló ponthoz". A jobbkormányos, meg ablaktörlős probléma megoldható, még a másik állvány, és műhely is, de nekem is erős kétségeim vannak.
Kicsit a végeredményről: a "body kit" nem rossz, bár soha nem szerettem az ennyire szögletes formákat, főleg a levágott hatást keltő első és hátsó részt. Az első lámpa, és a hűtőrács is szörnyű szerintem, sokkal agresszívabbra kellett volna csinálni...az eleje így nekem inkább humoros....vagy csak elfogyott az ihlet...A színösszeállítás viszont jó, ahhoz riszpekt, ha valamennyire még sufnituning is (gyanítom) akkor meg a többihez is.
Nekem ez a fajta tuning nem jön be. Lehetne hívni: ilyen volt, ez meg ugyan az a Skoda ugyanakkora teljesítménnyel, más felnikkel és más kasznival. De gondolom nem is hétköznapi használatra készült. Dísz autónak szép.
nem is ugyanaz a két kocsi...
a régi jobbkormányos, G-vel kezdődik a rendszáma, az újnak cseh, 3-assal kezdődő a rendszáma és balkormányos
a háttérben levő ház tipikus angol kisvárosi övezet, ez is passzol a jobbkormányos kocsival, az ablaktörtlők is fordítva, jobbkormányos autóhoz 'méltóan' vannak felszerelve
nem is ugyanazon az állványon van a két kocsi a műhelyben, gyanítom hogy a műhely sem ugyanaz
ettől függetlenül az új autó szép, de nehéz lenne vele pesten padkára parkolni :))