Minimál bicikli minimál stílusú útra: csak a puszta aszfalt, max egy csík középen, és se domb, se púp, se kátyú :-)
Szerintem elképzelésünk sincs, hogy milyen strapabíró anyagokat találnak fel mostanában.Lehet, hogy azokkal a fogaskerekekkel kavicsot lehetne őrölni.
( Használja valaki a legújabb Mozilla fájerfokszot? tök jó, hogy aláhúzza a helyesírási hibás szavakat :-)))
Tök jóóóó.Bár kicsit kényelmetlen lehet előregörnyedve tekerni (a kormány messze van a nyeregtől és a pedáltól), de azért milyen vagány lenne egy ilyennel beállítani valahova. Az a kár, hogy az ilyeneket sosem fogják sorozatban gyártani :( , ahogy a legtöbb futurisztikus guruló izét.
bár a terv sem túl eredeti, azt nem gondoltam volna, hogy még a névválasztást illetően sincsenek saját ötleteik.
itt a zero-bike : http://emresaglam.com/blog/haber.php?id=183
ja és még egy: valószínűleg a súrlódás is nagyobb, mint egy normál kerékagy esetében - lehet, hogy el is kel az a nagy áttét... lassan lehet vele menni, legalább többen látják :-)
nekem inkább a hajtással van gondom, üres kerekű bicaj volt már itt az izén is.
ez, ha jól látom, egy kardántengellyel forgatja a hátsó kereket.
normál esetben ahhoz, hogy 90/p pedálfordulattal kb 30 km/h-val lehessen menni, 3:1 áttétel kell.
itt, ha nincs valamilyen agyváltó a hátsó fogaskeréknél, az áttétel kb 1:10.
jó pörgősen kell tekerni, hogy menjen...
és ahogy látom, ez egy fixie - nincs racsni és fék sem
nekem tetszik :-)
Ez de mekkora jól nézki. Kéne elfogadnám. :)
Amúgy szerintem meg simán elbírja a súlyt, és biztos hogy nincs a küllők helyett semmi.
Már létezik ilyen és Aerodinamikus keréknek hívják és versenybicikliken alkalmazzák, bár ott csak hátsó kerékre, mert állítólag ha az elsőn is van akkor úgy működne mint a vitorla és irányíthatatlan lenne, de gondolom már ezt is kiküszöbölték és ezért született meg ez a változat is ami a képen látható. Hogy milyen anyagot használtak nemtom, de gondolom hasonló elgondolás mint a motoroknál is, hiszen már ott is létezik ez a megoldás ( http://www.automenedzser.hu/motor/20080118_kerekagy_kullo_nelkul_howards_hubless.aspx) de ebben az esetben a titok valsz a váz szerkezetében van.
Hátul van egy fekete karika az alatt a piros korong alatt, ami a fogaskereket rejti. Na arra gondoltam, hogy az a lyuk a plexin. A lap simán lehet a kerék fogai mellett is, így erősítve meg a kereket, de így sok lenne a súrlódás a kerékkel, ezért nem jó a dolog, viszont szerintem nincs olyan anyag, ami elbírná az embert egy ilyen koncepcióban. Ezért mondtam, hogy jó design, de ennyi.
Szép, de tényleg. Csak ebben a formában tuti nem használható. Nem hiszem, hogy azon a pár ponton elbírnák a fogaskerekek a terhelést. + Ha egy nagyobb kavics felpattan közéjük... borulás :D Ez leginkább a hátsó kerékre érvényes, földes, vagy homokos úton nem mennék vele az 100.
nincs semmi átlátszó anyag a felniknél. a hátsó keréknél meg egy bazinagy lyuk van, amin egy ember is átfér. ha lenne benne akármilyen anyag, nem tudna forogni. látod mi hajtja, a szélén egy fogaskerék. éshát nem jó bringa aminek nem fogrog a kereke xD.
Gondolom attól, hogy valami átlátszó anyag tartja össze, pl plexi. Látszik is benne a hátsó keréknél a lyuk. Az design jó, csak megfelelő anyagok kellenek hozzá, viszont az tuti, hogy hegyi bicajozásra nem használnám.
Szerintem elképzelésünk sincs, hogy milyen strapabíró anyagokat találnak fel mostanában.Lehet, hogy azokkal a fogaskerekekkel kavicsot lehetne őrölni.
( Használja valaki a legújabb Mozilla fájerfokszot? tök jó, hogy aláhúzza a helyesírási hibás szavakat :-)))