sajnálom,h a tanáraid így fogják fel a dolgot,nekem nagyjából rendes tanáraim voltak,mind ált. suliban,mind gimiben,segítettek nekünk,de azért hagyták,h önállóan is dolgozzunk,normálisak voltak,nem ilyen idegbetegek,szal mire odaértünk,h fősuli és egyetem,addigra azért az osztály 95% érett gondolkodású emberré vált,nem ilyen életképtelen,tugyi-mugyi óriásbébikké...tisztelet a kivételnek,de a legtöbb mostani első,másod éves fősulis és egyetemista egyszerűen olyan béna,h hihetetlen,simán odamegy a kommunikáció tanszékre,h a német tanárát keresi,és nem esik le neki,h talán inkább a német tanszéken kellene próbálkozni,vagy másik gyakori eset,h ott áll a tanszék,terem ajtaja előtt és vár,de nem kopog be,h van-e bent valaki,és bemehet-e,nem ő vár,és csodálkozik,amikor más,normális ember odamegy,bekopog,és bemegy előtte...én nem értem,ezek hogy boldogulnak az életben,mindig csodálkozom,h még nem haltak bele a hülyeségeikbe...
amúgy egyik tanárom mondta,h ő azért nem enged át mindenkit a vizsgán,és azért ilyen szigorú,mert szeretné,ha a diplománk érne is valamit,ha majd kikerülünk a suliból,és teljesen igazat adok neki,nem egyszer láttam olyan hirdetést,ahol már ki volt kötve,h a cég mely iskolák diplomáját nem fogadja el...
amúgy én ezeket most szenvedem abban a minősíthetetlen szar fos szutyok ótvar suliban, ahova járok. 4-5-ös vagyok infóból, de írni kell ugye 3 próbaérettségit. érettségi 20%-tól kettes, ezek meg 40%-tól adják meg. és ha belepusztulok sem tudok jobb próbát írni kettesnél. én, aki 4-5 vagyok... de az 3-mas lenne élesben, ahhoz meg jönne a szóbeli, szóval... mert a feladatok is olyan elbaszottak és direkt a szopatásra mennek és nem egyértelműek, de nem úgy nem egyértelműek, ahogy az érettségik szoktak lenni, hogy logikával azért egyértelmű. nem, ezek ott szopatnak, ahol tudnak. tanár meg kinn röhög, hogy de jól megszivattam őket. ezt szó szerint értsd, így mondta.
ezzel vitatkoznék, mert a szóbeli meg csak oprendszerek, hálózatok, háttértárak stb. de abban igazad van, hogy hiába magol valaki, háttértudás KELL. és azt nem szerzed meg anélkül, hogy ne magad fejlesztenéd sulin kívül.
iszonyat a "színvonal"
nekem már olyan is volt,h fősulis csoporttársamnak azt kellett elmagyaráznom és mutogatnom,h hogyan tesszük be a floppyt a meghajtóba és hogyan másolunk rá...először azt hittem csak viccel,de rá kellett jönnöm,h tényleg nem tudja,h hova kell dugni szerencsétlen lemezt,és hogyan
engem az szomorít el,h ezeknek az embereknek lesz diplomájuk,de olyan alapvető dolgokat nem tudnak,h hihetetlen,aztán elmennek dolgozni,a munkáltató rádöbben,h úristen kit vettem fel,és egy idő után azt fogja mondani,h neki nem kell olyan emberke,akinek az adott sulitól van diplomája,mert azok az emberek nem tudnak semmit,és így szépen elértéktelenedik a diploma,azok,akik meg tényleg tudnak jól megszívják...
téged az csesz fel hogy valaki nem ért a Word höz még egyetemista korában sem.
engem meg az hogy az informatika érettségi tulajdonképpen az office. semmi más nincs benne, csak az 5 alap office program, és ha azokat tudod, mert begyakoroltad, akkor 5ös vagy. nálunk is volt ilyen hogy a csaj 97% osra megcsinálta az összes feladatot, de előtte 20 percig magyaráztuk neki hogy hol kell elindítani a programokat mert hogy nemvolt az ikonja az asztalon...pedig neki mindig ottvan...., meg hova-hogyan-mivel csináljon új mappát amibe majd elmenti...és hogy hol van az a levelező program amivel majd elkell küldeni csatolva a kész dolgokat a tanárnak...de mindegy lett neki 97%os írásbelije, pedig garantálom ha nincs bekapcsolva a gép, amikor beengednek a terembe, akkor azzal is szórakozott volna vagy 5 percet hogy hol van a power gomb.
nemtom,h férfia-e vagy sem,szerintem ez elég sztereotíp gondolkodású megközelítés,mert találkoztam már nem egy olyan nővel,aki totál kocka volt,meg olyan palival is,akit baromi hidegen hagyott ez az egész internet,számítógép stb dolog
a nők közt meg szerintem sok az olyan,aki nem igazán ért hozzá,és fél megkérdezni másokat,mert attól fél,h lenézik,kiröhögik majd...
fősulira járok,de még 3. évben is találkoztam olyannal,aki nem tudta a címet középre igazítani csak szóközzel,meg rengeteg enter lenyomásával,olyanról,h oldaltörés,tabulátor meg még életében nem is hallott,ezek után merült fel bennem,h ezek az emberek mit csináltak gimiben a számtech órán???
na ne tényleg?... :D miért férfias? szerintem alapműveltséghez hozzátartozik a gépismeret. nem is tudom miért nem érdekli a számítógép a nőket általában... szerintem ha nem lenne számítógéphez kötve a net, akkor egyenlő lett volna az arány, mert végül is információkra mindenkinek szüksége van, csak mivel a nőket nem érdekelte/érdekli a gép, abból következik, hogy a pasik többet használják a netet :D
amúgy egyik tanárom mondta,h ő azért nem enged át mindenkit a vizsgán,és azért ilyen szigorú,mert szeretné,ha a diplománk érne is valamit,ha majd kikerülünk a suliból,és teljesen igazat adok neki,nem egyszer láttam olyan hirdetést,ahol már ki volt kötve,h a cég mely iskolák diplomáját nem fogadja el...