"A keréken leadott nyomaték a keréken jelentkező teljesítmény melett különböző terheléseknél gyorsulásokat is tudunk mérni. Így pl szimulálni tudjuk a ECU programozáshoz szükséges különböző gyorsulási állapotokat is!
Egy métert sem kell megtenni az autóval a padon minden elképzelhető állapotot létre tudunk hozni!"
>>> mégsem mondtam olyan nagy hülyeséget, ez megnyugtató :)
Na de akkor már nem a kocsikat hanem Gézát meg Janit rangsorolják..és a végeredményben sehol nincs feltüntetve hogy ezzel a kocsival Feri, a másikkal meg Pisti ment, mert senkit nem érdekel..és azt vonják le belőle hogy a x kocsi szarabb mint y pedig lehet hogy nem is. éted :)
Naja dynopad..hát azzal somindent lehet mérni, de gyorsulást azt nem.
Elsőre is értettem a problémádat, de köszi, hogy kifejtetted :)
Ki vitatta, hogy ez nem pilóta/vezetőfüggő? Gondolom azért van valamifajta "szabvány-teszt", ami alapján az időt mérik...
De akkor is... miért ne a legjobb eredmény szerint lehessen őket rangsorolni? Ha majd Géza úgy érzi, hogy jobb időt nyom le Janinál, valszeg meg is fogja próbálni, és az ő rekordja alapján helyezik majd el a rangsorba :)
Elmondom akkor mi a lényeg...ez az időméricskélés pilótafüggő dolog, és annyira minimális a külömbség itt néhány kocsi között hogy ez alapján nem lehet rangsorolni, mert lehet hogy géza jobbat megy a Porshe Carrera GT-vel mint józsi a Mclarennel. Ha egy muki tesztelte az összeset, akkor is picsafüst az 1 tized, mert ilyen kis külömbséget a környezeti tényezők is befolyásolhatnak mint pl aszfalthőmérséklet, szél, stb..
Valami hozzáértő emberke világosítson már fel hogy hogy lehet egy autó gyorsulását olyan pontosan lemérni hogy 11.6, 11,7 vagy épp 11,5 sec alatt van százon, és ebből sorrendet felállítani. A gyorsulás mint olyan egy sportág, pl anyám tuti nem hoz ki 11,5öt egy McLarenből. Ez az egész nekem kicsit olyan mindha az lenne megadva hogy a Hungaroringen a McLaren 1:10:56-ot megy egy körön, ez viszont nyilvánvalóan baromság, mert én lehet megyek vele 1:15:00-öt, Schumaher meg 1:09:50-et...Szvsz marhaság az egész.
Hát jah... a leggyorsabb autó a hangsebeséget is át tudja lépni. Bár az inkább már egy guruló rakéta, mint egy autó :-) .
Az NFSU1-ről meg az a véleményem, hogy csak poénnak szántam, csak nem tettem a végére szmájlit, bocsi :-) .
Csak megjegyezném, hogy a lista a (fel)gyorsulás szempontjából van összeállítva. Amiről te beszélsz, az a McLaren már 2005 óta nem a leggyorsabb autó...
De ha már ennyire szőrszálhasógatóak akarunk lenni, és a végsebességet vesszük figyelembe, akkor pl. a Dauer 962 LM végsebessége 404,6 km/h, míg a McLaren-é 400 alatt van... és ez még mindig NEM a leggyorsabb autó!
Ez a lista tiszta vicc! A Fifth Gear-ban Tiff Needle azt mondta, hogy mái napig a McLaren F1(1996!) a csúcsverda! Neki azért van viszonyítási alapja, mivel mindegyiket hajtotta tesztkörülmények között! Idegesítőek az ilyen száraz számadatra épülő dokumentációk!
URL: http://www.youtube.com/watch?v=zxj6T3YMdEU&feature=email
Szöveg: Top 10 world fastest cars!