Vagy az épület volt stabilan megépítve, vagy az autók teteje nem volt elég rugalmas. A beton győzött.
Valószínűnek tartom, hogy az útjelző tábla volt a ludas: legalább fél méterrel magasabbat jelzett. Vagy ki tudja?
Magyarországon a Lágermaxnak van az eggyik legkomolyabb lakatos műhelye... a szállítás közben sérült autók javítására...(soha nem derül ki, hogy sérült volt)
Ha a gyárnál történt akkor nem kerül forgalomba. Vacak 4-5 kocsi miatt a Skoda nem rizikóztatja a hírnevét. De haa szalonok környékén történt, akkor bármi lehetséges, persze ha a kereskedő nem becsületes.Ha az akkor nem veszi át a kocsitA gyárakban is, mint minden más termelő üzemnél van olyahogy selejt, amit a meó nem vesz át, ez lehet évi több száz db kocs is. A gép istévedhet alapon. De a szállítási cég is köteles biztosítást kötni akocsikra, ami fedezi az ilyen károkat.Vagy az elemi károkat. Havisszaemlékszel a kb 7-8 éve volt a nagy esőzés németbe, éselöntött kb több száz octáviát, nos azok már a slonokban álltak, de a gyár nem engedte forgalomba helyezni őket.
A gyárból nem adnak ki sérült, vagy hibás autót. A szalonok már annál inkább, sőőőt, kijavítják akocsit, és úgyadják el a szegény tulajnak. GONDOLOM EZ A MALŐR A GYÁR KÖZELÉBEN TÖRTÉNT, így zúzás vár a kocsikra. Azt javaslom mindenkinek, ha új kocsit is vesz, ragaszkodjon ahhoz, hogy a szeme előtt mérjék át a kocsit festékvastagság mérővel. AMENNYIBEN AZ '/§ MIKRONTÓL VASTAGABAT MUTAT? OTT VALAMI TURPISSÁG VAN A DOLOGBAN, amit a kereskedő általában a gyárra fog, de mint már mondtam, a gyár nem enged ki hibás kocsit. SAJNOS a szalono már kibulizták hogy a pereskedés során, elfogadják 300 mikronig afestékvastagságot, pedi az egyértelműen javított kocsi.
Hát ömm, most kövezz meg, de nem értem. Azt hittem van benn valami poén, de ez egy sima kiállás szűk helyen. Persze nem a legügyesebb a sofőr, de legalább nem csinált bajt.
ha egyedi rendelésre gyártott darab volt, biztos örül a megrendelő neki hogy 3 hónap után közlik vele hogy összetört a tréleren a kocsija és várjon még 3 hónapot
vagy nem szólnak neki hanem összetákolják a kocsit hogy ne legyen nyoma a sérülésnek és új autó gyanánt kap egy gányolt roncsot :( (sajnos nem egy tényleges példát hallottam ilyesmire, ami évekkel később esedékes javítás során derült ki, mikor már reklamálni se lehet)