az utcára tervezett h1-es is kicsit összébb lett pofozva, így igazából azt sem lehet teljes értékű terepjárónak mondani, de nem állnék neki ellen. a katonai verzió, na egy olyan fekete gyöngyházfényű verzióval megjelenni az utcán abszolut ríszpektet követel meg, azzal minden dzsuván át lehet jutni. ez az autó talán maga mögé utasítja még a régi abszolút kedvencem az 1970-es Ford Mustang Shelby Gt 500-ast is, tudom, hogy nem ugyanaz a kategória, de az sem egy rossz gép. Mindenesetre előbb vennék katonai h1-est mint azt, a hummert nem kell félteni :D
Szerencsétlenek! A 4kerékhajtású járművet legyen az munkagép, vagy autó, TUDNI KELL VEZETNI! Tisztában kell lenni a felnin lévő kerekek "tudásával" ! Ha akármelyik autón olyan gumi lett volna mint nekem az Uazomon, akármelyik kihúzta volna a másikat, kompromisszum nélkül! Ez olyan mintha 20 centi hóba slick gumikkal akarna elmenni valaki akárhová is! A gumi a lények gyerekek, meg hogy orosz autód legyen terepen, nem hagy cserben! Niva & UAZ469 Rulez! Amúgy a H1 tényleg odabasz(arra még én is azt mondom hogy GÉP), de ilyen gumikkal ami ezen a H2 volt, sajnos ugyanúgy nem lett volna esélye!!! Szép napot!
Hi all!
Szeretem a Hummereket!Föleg a h1-eseket.. h2,h3 jól néz ki.. de tény , hogy nem terepre való.. ezek már tényleg hobbi terepjárók.Meg lehet csinálni terepjároknak is.. de alapból nem éppen azok.
itt 1 video-is emi ezt bizonyitja :P http://www.youtube.com/watch?v=WpqzZiCnc1U
képzeld láttam, és nem pesten, hanem Kecskeméten, teljesen mindegy, ugyanolyan okádmány mint képen, szal no comment. A tényeim ott vannak a videón, és az én saját véleményemben, meg még itt sokan leírták ezt utánam.
Hát gyerekek. A videóban látható traktor egy LTZ 40-es típusú mezőgazdasági gép....Nekünk is volt ilyen még vagy 9 éve piros színben. Léghűtéses, igénytelen, kalapáccsal és hidegvágóval minden további nélkül szerelhető, eszméletlen mérnöki "techikával" megépített jármű. A "luxus"-nak még csak nyomokban sincs nyoma ebben a gépben. Viszont, ahol más gépek agyig süllyednek ez vígan szaladgál és hangosan csörögve-csattogva hírdeti a nyers orosz technika "erőfölényét". Azt ajánlom mindenkinek, aki mezőgazdasági gépet akar venni, az nagy ívben kerülje, mert sok kellemetlen élménytől fogja magát megóvni:D:D:D
Hozzátenném, nehiszem, hogy a videón szereplők közül bármelyik is (kivéve a traktorost) mozgott volna valaha ilyen ingoványos területen. Alapvető hibát csinálnak, és úgy beássák a kerekeket, mint annak a rendje... :)
Terepen a Lada Niva megveri a Hummert. Mivel közel van a két tengely egymáshoz, nagyon nehezen akad fenn bárhol is, és kisebb súlya miatt, könnyebb mozdítani ha mégis felfeküdne. Hegyi terepen egyértelmű előnye van a Nivának, nemhiába gyártják már 1977 óta ugyanúgy.
Azért az oroszok is tudnak valamit, ne becsüljük le őket.
Na eloszor is hello mindenkinek en meg ujj vagyok ezen az oldalon .
Gyerekkorom ota szeretem es ismerem az autokat,szinte nincs olyan nap hogy ne olvassak valamit az autokrol ..
1.Ezek az ujjabb fajta terepjarok nem ilyen terepre lettek kitalalva mint amit a video is mutat pld(Hummer h2, Hummer h3, Porshe chayenne, Bmw x5, Vw touareg, Toyota landcruiser , Volvo xc90. stb) ,ezeket ujabban Szabadido autoknak nevezik.
2.Van egy auto amelyik ezeket mindet lenyomja es meg csak nincs is terejaro alakja lattam regebben egy videot amelyben egy kissebb havas csuszos hegyre kellett felmenni es egyedul csak ez az auto tudott felmenni Audi allroad...(pedig nem is nez ki terepjaronak)
3.Nem kell kifikazni a Hummert sem mert az a 6000 kobcentis motor es 322 loero azert csak tud valamit nem diszbol raktak bele azt a motrot..
4.Nekem szemely szerint 3 terepjaro jon be a Mercedes gl , a Subaru forester es a Mitsubishi pajero ez utobbi eleg sokszor gyozott mar a Parizs - Dakar rallyn
Sajnálni tudom azt aki,aki státuszszimbolum autót szeretne ugyanolyan ez mint a mercedes vagy bmw akinek van egy kis esze sokkal jobb autót tud venni ugyanannyi pénzért,és még nem fog ordítani az álsznobság vagy az újgazdagsaág
nemszeretem az okoskodát de nemhagyom, hogy alázzák azt amiben hiszek. http://www.youtube.com/watch?v=HmaNeNZEtHI
Traktor az tényleg traktor. ha orosz pláne. de ok olyna hely van ahol meg a traki nem megy el :)
"de pont olyan szar terepen, mint egy X5 vagy egy Porsche Cayenne. Ezek nem terepjárok" egy Hummert ne hasonlítgassunk már egy BMW hez, pláne ne egy csejenhez, ég és föld. gondold már át egy kicsit a dolgokat mielőtt leírod léccives.
Veszekedtek itten! :) Minnyá beülök a 120as skodámba, osz kihúzom a traktort, ami húzza az uazt, és a h-akárhanyast :) Na azon betojtam volna, ha az uaz kihúzza a hummert :)
Mit okoskodsz? Szép is, kényelmes is, jó a felszereltsége, de pont olyan szar terepen, mint egy X5 vagy egy Porsche Cayenne. Ezek nem terepjárok, maximum SUV-ok (igen tudom, hogy a magyarok szabadidő-terpjárónak fordítják...), de leginkább aszfaltra valók. Attól nem lesz egy autó terepjáró, hogy magas a hasa, és nagyok a kerekei.
Tessék, 8 milliótól már lehet kapni elég csodássakat http://www.hasznaltauto.hu/2111545_hummer_h2_2005
A tények amiről meg Te beszélsz, azok hogy tények...? Ültél már benne? Mentél már vele? Akár láttál is 1et? Pesten futkozik belölle néhány, ha ott laksz akkor láthattál jóesélyel. Különben csak képen láttad. Akkor hogy alkotsz róla véleményt? Arról, hogy itt irnak róla dolgokat? Felelőtlen és meggondolatlan dolog más ember szavára adni, mert a hummerekből kb ők is annyit tapasztaltak mind Te. (a hummer kereskedőktöl, és tulajoktól most előre is elnézést kérek:) ) Szóval hol vannak a Te nagy tényeid???
A H1-es szerintem nem akadna el.Ezek a H2 és H3-as valamik már csak a márka miatt Hummerek.Nem terepre valók, hanem a gazdag emberkék városba furikázásához.
"... A Hummer H1 nem más, mint egy, a civilek számára gyártott (már nem) HMMWV (Hum-Vee, M998 High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle), némi különbséggel: nincs páncélzata, sem fegyverzete. Habár a meghajtás, alváz, karosszéria, felfüggesztés, stb. ugyan az... "
Eh sokan nem értik mi a h1, h2 közti különbség. A h1 a katonaságnak készült, nemhiába mehanikus a váltó, stb. A h2 a városi járgány. Lehet terepre menni vele mint bármely más normál autóval. A H1-el az a gond hogy az újgazdagoknak nem tetszik mert nem túl kényelmes. Nincs tele mindenféle kényelmi berendezéssel, és a váltó nagysága mert mehanikus sem tetszik nekik az autó közepén.
nem az a fontos, hogy lesz e valaha ilyen autóm (nem is venném meg, ha lenne rá pénzem akkor se). Nem fikáztam, csak elmondtam a véleményem, egyébként meg biztos több mint 10 misi, inkább 30 misi felett van sztem, bár ez csak tipp. lényeg a lényegben, attól mert te véded a hummer újabb verzióit, vagy épp nem tetszik, hogy valaki "fikázza" a kocsikat, a tényeken még nem változtat ; ) szóval háborogj nyugodtan, nem fog senkit meghatni
jójó, orosz technológia, meg stb, de ez már nem az a hummer h1-es, amibe bele is ülnék, ezek az újabb generációk, elég degeneráltra sikerültek, kár volt belőle luxuskocsit csinálni, a h1-es kőkemény, férfias, az utak királya, ez meg egy okádmány amit épp kihúz, persze lehet, hogy a h1-es is elakadna ekkora dzsuvába, de az teljesen mást jelentene, mint ezzel a csicsabazárral.
az utcára tervezett h1-es is kicsit összébb lett pofozva, így igazából azt sem lehet teljes értékű terepjárónak mondani, de nem állnék neki ellen. a katonai verzió, na egy olyan fekete gyöngyházfényű verzióval megjelenni az utcán abszolut ríszpektet követel meg, azzal minden dzsuván át lehet jutni. ez az autó talán maga mögé utasítja még a régi abszolút kedvencem az 1970-es Ford Mustang Shelby Gt 500-ast is, tudom, hogy nem ugyanaz a kategória, de az sem egy rossz gép. Mindenesetre előbb vennék katonai h1-est mint azt, a hummert nem kell félteni :D