kocka jobb szélére katt, akkor megjelenik egy kis zöld nyíl.. az forgatja a kockát. Mielőtt elfogatod bele kell tenni az előző szobában talált kis kulcsszerű bizbaszt a háromszögbe, aztán elfordítod, belerakod a sokszöget meg a korongot.. rányomsz a tetejére, visszafordítod, bal felső-jobb alsó korongot benyomod, kijön a kulcs és nyertél :)
Kis zászló alakú fadarab megvan, kör is a helyén. Kellene még egy kör, de nem találom. Így a kocka jobb oldalán egy kör van a helyén, a belső. Hatszögem nincs, de nem találtam meg a helyét sem. Hol keressem a második kört, ami kívülre való?
Aha, ha betetted a kis korongot, a kis hatszöget, és a fabizbaszt, amit az előző szobából hoztál, akkor fordítsd vissza a fadobozt az eredeti oldalára és a bal felső-jobb alsó gombot betolva megvan a kulcs
A kövi szobában a kulcs a lehető leghülyébb helyen van.. ja és fel kell szedni egy kis fadarabot a középső pult egyik rekeszéből..az is kell a végjátékhoz
Le kell játszanod egy dalt a madárkának, hogy odaadja az utolsó előtti kulcsot. Van egy papír, ami elmagyarázza, hogy melyik hangjegyet hol találod, egy másik a kottában a dal, amit le kell pötyögnöd. Ha ez kész, a madár ad egy kulcsot a 10. szobához. A zongora bal aljánál van egy kis fa korong, azt vedd fel, kell az utolsó szobához.
Hol a piros doboz? A szekrényen nem találom. Két darab széf jellegű dolgot találtam, de kulcsom nincsen hozzá. Abból kriksz-krakszból hogy jött ki a nyilakkal való játék?
A szekrényen van egy virágos kép. Megfordítod, a pengével kivágod a hátulját. Ott lesz egy hullámcsat. Ez nyitja a bal alsó szekrényajtót. Ott egy tábla, arra. A puzzle a 7.szobában lesz.
Ha kirakod a puzzlet, nyilakat kapsz. fel, fel, le, balra,le,le,jobbra,fel,le,fel
Ezeket a szekrényen a kis piros dobozon tudod beállítani, aztán kész :)
nekem ott egy ló jön ki ha egyáltalán azt kell nézni.de béna vagyok:)látok ott mindent de nem tudom mit kell pontosan nézni,és mit kell beírni az ajtóba.
van egy post it cetli a falon.. olvasd el, katt monitor.. user a név, pass az első betűk. Aztán monitor bekapcsolódik, látsz egy képet, az a kód a köv szobába
Ott sajnos elakadtam. Csak a biliárdasztalon lévő golyókat tudom mozgatni. Lehet hogy valamilyen sorrendbe bele kell azokat húzni a lyukakba. De mindegyik golyó klf értékű. Lehet a szines vadászképhez köze van, mert azon megvan mind a 3 szín. :S
Arra már rájöttem, hogy a pénzérme az egy ausztrál 10 centes.. a kép azt mondta, hogy a kettő összege segíthet.. de mégsem.. Valaki, valahol, valamilyen ötlet?