Szerintem nagyon is jó, olcsóbb valószínűleg, mint a festés és a linkelt oldalon is van direkt védő fólia is, ami erős is, de a sima színváltó is valószínűleg elég tartós és aki megnézte a színeket, az látta, hogy nincs lehetetlen kérés. A végeredmény pedig elég meggyőző...
Hőléggel? Oo
Sztem mint akármilyen fóliát, ezt is valamilyen csúszós anyaggal rakják fel (az egyik képen van is ilyen művelet), és amíg nedves, addig símodatják, száradás után már nem hiszem,hogy mozogna. Forró levegővel meg valószínűleg leolvasztanád róla, mint a csokit. XD
Érdekes téma és amint látod beszélnek róla, valakinek új, stb.
Ezzel az erővel más is kérdezhetné ilyen bunkó stílusban, hogy a te egyetlen postodban ( http://www.ize.hu/comments.php?post_id=6669 ) mi a nagy cucc....
Nalunk egy par TAXI-t atragasztottak sargara, de egy ev sem telt el es mar kopottak, meg a nap hatasara ossze is huzodott a folia. Lehet, hogy valami ocskat hasznaltak. Olyan ceges autokra jo, meg a versenyautora megjobb, de hogy az uj BMW-met atragasztjak az nem epp jo otlet. Szerintem... :)
Ez a rallyban hétköznapinak számító dolog, még kishazánkban is.
Az autók nagy része fekete, fehér vagy piros alapszínű - egy olcsóbb szín, mert úgyis törik a gép.
Persze fóliában is ezek a legelterjedtebb színek...
Egyszerübb, sokkal gyorsabb, olcsóbb...
Erről már hallottam, a lényege pont az h megvédi a fényezést a sérülésektől, meg az UV sugárzástól. Aztán ha eladod a kocsit, csak lekapod róla és van egy hibátlan fényezésű autód...
Bár felmerül a kérdés h miért jó az h miután kiválasztottad a "dream black pearl atlantic metallic" fényezésedet letakarod egy céges Fiat Ducato színű sz.rsággal.
kíváncsiságból megnézném egy nyár után,meg pár mosás után,h lehet kimosni belőle a bogártetemeket,amiket beleéget a nap, még a fényezésbe is! és az ajtórányitásról nem is beszélve!
Én úgy tudom, vannak védőfóliák, amik sokkal jobban ellenállnak a kavicsfelverődésnek, mint a festékréteg. Viszont a minőségi fóliázás egy kocsira elég drága. Érdemes megnézni a lentebb már említett http://foilacar.com oldalt.
A bubikat elég "egyszerű" kitolni alóla, hőléggel ráfújatnak, majd utána a széle felé ilyen hajlékony műanyag lapkával ki lehet tolni alóla a bubit. Csak ugye addig kell eljutni, h valaki tudja, h akkor mikor kell kitolni, merre tolja, h a széle is normálisan letapadjon, és egyéb ilyen okosságok. Ha festésnél valaki eljut addig, h úgy fúj, h nem folyik meg a cucc, de egyenletes (ami ott alapkövetelmény) akkor már olyan nagyon nem lehet elcseszni, ha jó lett az alapozó réteg.
Nem rossz ez a cucc, de nálam is kérdéses, h mennyire tartós...Bár ahogy hallottam, nem kell nagyon idegeskedni rajta, mert jóval olcsóbb mint egy minőségi festés, és ha sérül, akkor ugye pótolható, szal addig és annyi pénzből kisebb javításokkal ez is bírná, mint a festés. Ennek ellenére sztem várhatunk még egy darabig, míg hazánkban teljes festések helyett fogják használni, mert egyelőre kicsit nagyobb de legalábbis más jellegű tudást igényel a használata, mint ami a festéshez kell. Kicsit bonyolultabb úgy felnyomni, h fenn is maradjon, de ne legyen tele buborékokkal.
Hmm. Nem rossz. Lehet élőben sem mondanám meg, hogy nem festés. Csak tényleg az a kérdés, hogy ha a kavics felverődik, akkor mi van? Vagy ha sterimóval mossa az ember, meg egy két ilyen apróság