De fárasztó, egy kettő egész jó mások meg a giccs határát súrolják, megint más felvételei telibe is találják azt; de az is előfordul, hogy megcsinálja a jó felvételt, a jó koncepciót, majd fölöslegesen elkezdi ragozni. Ez több mint bosszantó...
Miért ne, ha egyszer ez a feladata? Julian reklámokhoz csinál képeket, azt talán te sem a nyomorban vagy a csatatéren csinálnád. Nem kellene összehasonlítani az alkalmazott fotográfiát a dokumentarista kategóriával, ennyi.
Szerintem is nagyszerűek és kreatívak a fotói. Persze van pár, ami felejthetőnek tűnik elsőre, de a jobban megnézed, még a legócskábbnak tűnő kép is bír mondanivalóval.
Szerintem nincs igazad, a fotósnak észre is kell vennie a dolgokat és erre nem minden ember képes. Aztán a postkép bal oldali része zseniális szerintem és még mondanivalója / elrettentő ereje is van.
Ez hülyeség, ezzel az erővel mondhatnám, hogy Tim egyszerűen kisétált Kenyába vagy egy háborús övezetbe aztán kattogtatott párat, arra bárki képes.
A bal oldali kép pl. ultrabrutál, aki nem értékeli benne a kreatívitást (magát az ötletet, de a kivitelezés is első oszályú!), az inkább maradjon csendben.
...Tim Hetherington ennél sokkal értékesebbeket készít. Az ilyen beállított kommersz és bugyuta és semmitmondó felvételek, mint az ásító emberek, unalmas portrék, divatfrizurás lovak... Mesterkélt, többnek akar látszani, mint ami valójában. A tájképekért meg a tájat és nem a fotóst kell dicsérni.