szerintem is talan megoldas lenne a problemara, hogy mindenkinek kulon autoja legyen, de mindenesetre en egy ilyen babakocsiban nem mennek ki az utcara. meg aztan ott van a biztonsagi kerdes is. most nezzetek ra erre. oldalrol nekiront egy rendes auto minimum az elso haz falaig repulsz.
hát ideális esetben igen, a nagyobb járművek lennének jók, de ha jobban körbenéz az ember mi van? apu beül az autóba elhúz dolgozni, anyu beül az autóba elviszi a kölyköt. És mindkettőnek van autója, mert miért ne, ha esetleg a srác már nagy, hát őneki is van, mert jár neki. Ssokan egyedül vagy ketten élnek, gyerek nincs, és van egy-két autójuk. Szerintem az ilyenekre gondolnak ezek a tervezők, hogy egy ember ne egy batár nagy autóval járkáljon a nagyvárosban, hanem, ha úgysem ültet maga mellé senkit, mert nem akar, vagy nincs kit, akkor már inkább egyszemélyes autóval mászkáljon. NEm tudom, én ahogy megnézem a Budapest utakat, nem jellemző hogy öten ülnének egy autóban, max ilyen kőmüves szállító autókban, amúgy iszonyat sokan és tök feleslegesen egyedül furikáznak. Volt ugye már olyan kezdeményezés, hogy vidd el a szomszédot, vagy a munkatársat ha úgyis egyfelé laktok, de nem lett belőle semmi.
Látványnak nagyon látványos, de konkrétan ez az egy személyes jármű tömegközlekedésileg szerintem nem fog működni. Mint ahogy az 5 személyes kocsik terjedtek el leginkább, vagy családi autók, én inkább a nagyobb létszámot befogadó járműveket tartanám előnyben. Kevesebb jármű az utakon, kevesebb "károsanyag" kibocsájtás /persze a mai üzemanyagellátásra gondolok/, több utas szállítása egyetlen autóban. Inkább ezt tartom hasznosnak, mint ezeket az egy személyes kis kütyüket. Biztos könnyű, meg nem foglal el sok helyet, de így a család minden tagjának kell majd venni egyet, ami felvet egyéb kérdéseket is:
-hasznosság,
-helytakarékosság,
-ár,
-ami még eszembe se jut