szóval ahogy már mások is írták, ez nem a K-7,hanem annak fotosoppal felturbózott változata. az ac-130-al való összehasonlítás is hibádzik, mert ott a 105mm-es a gép oldalában van, így a gép lassan körözve szép sorozatokat tud egy célra leadni. a képen látható ágyúval meg elég nehéz elképzelni, hogy is tüzelhettek. szóval a fotó kamu, mint ahogy a náci csészealj is.. az igazi K-7-esről meg a wiki korrektül tudósít.
Hehe hadjad már az Ifát olyan ezzel összehasonlítani, mint Kisterenyei téglagyár valamely csodás alkotását egy Koenigsegg-el. Tudod mind a 2 tud mozogni, de az első csak akkor ha dobják :)
Az a baj, sokan azt hiszik hogy az alatta linkelt Kalninin K-7 ugyanaz, mint ez. Abban valóban ezek a motorok vannak wikipedia szerint, de a képen látható gépről nincs infó. Ebbe nem 7 motor van, az fix. :) Én 24 propellert számoltam, tehát ennyi lehet a motorok száma, a teljesítményről meg nem tudni semmit. Nah meg attól még nem fogom tudni a fogyasztását se.
Nah kiszámoltam (matekkocka): egy relatív modern utasszállító gép 7000 litert fogyaszt egy óra alatt. Egy Vivaro 7 literes átlagfogyasztással 100km/h sebességgel logikusan 7 litert iszik meg 1 óra alatt. 1 hónap alatt ~5000 litert ihat. Most már csak annyit kell megtudni, hogy mennyi a fogyasztása ennek a repcsinek, és nem egy modern utasszállítónak :D
Jól értetted a wikipédiát, csak az a K-7-es repcsiről szólt, nem erről :P Amúgy sokkal többet fogyaszthat egy óra alatt, mint egy hónapig folyamatosan menő Vivaro.
Amit említettél, 105 mm-es a legnagyobb. Azaz kb. 10 centi. Azért nézd már meg ennek a tetején mi van :D a hajókon szokott ekkora lenni, egy ember bele tudna bújni, az tuti.
Ha jól értettem a Wikipedián, akkor ez bizony repült, 1933 augusztus 11,.-én, bár szerintem is hihetetlen. Aztán lezuhant novemberben, 14(?) ember a gépen, egy a földön halt meg. További kér prototípus készült,
végül a projektet leállították. Megértem. Ekkora gépet nem nehéz eltalálni, szerintem a kezeléséhez legalább 30 ember kell, üzemanyagból meg egy óra alatt fogyaszthat annyit, amennyivel a Vivaro-m egész hónapban eljár... :-))
Na ezt vajon honnan veszed hogy repülőgépen nincs ágyú... Pl az amcsiknál van rendszeresítve egy olyan C130 herkules ami re feldobtak 20mm-es GAU-12 gatling-ot, 40mm-el L60 gránátvetőt és pluszban egy 105mm-es M-102 ágyút... de az ami a képen van tényleg egy kicsit túlzás :) az alján azt a förmedvényt egy hajóról szedték volna le???
Szerintem ez végülis csak egy tank, és propellerrel van meghajtva. Az ágyú mit keresne egy repülőn? :D Eléggé belassítaná átesési sebesség alá is szerintem. De így tologatni jó. Bár nem túl nagy védelemmel bír. :D