tudjatok ki az a hulye aki 640 el repesztene vele ezeknek elég ha kicsit alákap a szél és máris borulnak meg asztan hol mennél 640 el ahoz legalabb kéne 10 km tiszta utszakasz + a fékezéshez is
mondjuk a Bugatti Veyron-t is a VW nem tudom hány km hosszú nyílegyenes pályáján járatták ki 407 km/óráig...
Top Gear adásban ugyebár...
vélhetően ez is csak ilyen hosszú egyenesen érné el a végsebességet :D
az a vicces hogy a Veyron is azért késett jó pár évet mert nem találtak alá olyan gumit ami bírta volna ezt a sebességet.
a Top Gear felvételen mondja is a hapsi közben hogy a gumik ilyen sebesség mellett(407km/h) 50perc alatt elkopnak de semmi vész mert a benya meg 15 perc alatt kifogy :D
akkor erre a kocsira hogy szereztek hirtelen olyan gumit ami bírja a 640km/h-t?
A rendszáma: AREA 51
Nevadában rabszolgasorban, száraz kenyéren és vízen tartott, és rútul kizsákmányolt kis zöld marslakók szerelik össze a verdát.
Így már nem is kell.
Majd ha jól megfizetett albánok rakját össze a mátészalkai rakétabázison, na akkor veszek egyet.
a Nürburgring nem egy szar pálya, hanem az A versenypálya. Amelyik autó a Nordschleife-n tud bizonyítani az már tud vmit. Egyenesben a hülye is gyors tud lenni, a kanyarsebesség és a rugalmasság a lényeg.
Olvastam a kocsiról hogy "A hengerenkénti négy injektoron keresztül a motor akár 22,5 liter üzemanyagot is kaphat percenként." az durva sok. Lehetséges ez ?Én nem értek hozz de most komolyan lehet ilyen ?
az a baj h azt a 2500lovat nem benzinnel hanem ethanol-al szedtek ki belole. ugy mar nem is annyira nehez. amugy en csak schumi arcara leszek kivancsi mert kicsit izmosabb mint egy F1 kocsi de ugyanott lomhabb is. amugy a nurburgring szereny kis velemenyem szerint eleg szar palya a sok kanyar miatt ami 100 es 200km/h or akozott tartja a kocsit.
Nem, nem! Ez is utcai autó! Közútra van engedélyezve! Pálya autó ként is szerepel hisz ilyen teljesítmény alap hogy oda való de bizony ez is megtalálható lesz közutakon! Schumacher teszteli a közuti példányt, rá lehet keresni van róla több cikk is :)