Látod ez a gond, én farmert nem nagyon hordok. ;)
Az én 2005-ös defimmel még semmi nem volt. Elötte 2 évig nyúztam egy 93-ast és azzal sem volt semmi bajom. Pedig én is kurva sokat megyek vele a debreceni tankúsztatóra meg vadászni és nem kímélem, versenytapasztalatom annyi van, hogy nem nagyon használják a defendereket.
A suzukival kapcsolatban teljesen egyetértek, volt egy 81-es szamurájom (most csörlőként figyel a defi elején, beszámíttattam és az pont kijött az árából) és nem hittem el mit lehet vele vállalni és valóban, a 900 ccm nem vontatásra való (bele is rakattam egy 1.9 VW dízelt később, röhejes volt, egy ék alakú elemmel meg kellett emelni a motorháztetőt, de legalább ment, meg nem állt le a motor egyfolytában).
Keresztapámnak egy nagyon régi S3-as (67-es de nem biztos) land rovere van és azzal sincs semmi probléma (apróságokat leszámítva, ami ilyen korban nem negatívum, hanem természetes).
Szóval nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a defiről és minden kényelmetlensége ellenére nem vágyok semmi másra.
A cruiserekre mindenki azt mondja, hogy nagyon jók, de csak a korábbi modellek. Faternak az van (3. éves) és annyi baj van vele, hogy ihajj. Tavaly 2 hónapot állt egy megfejthetetlen elektromos hiba miatt.
Farmenadrágba és polóba. A barátom vett egy Landrovert kimentünk vele a gyáli kroszpályára elakadni mert nem volt benne difizár defender elötti tipus, törte a féltengelyeket mindig valami baja volt el is neveztük Tamagocsinak. Majd vett egy Range rovert 1985 öst ezzel mindenen át tudtunk menni. Somogybabodon a Suzukik voltag a leg megdöbbentöbek mindent megcsináltak csak vontatni nem voltak jók. Ahogy látom a Toyota Hilux és a Land Cruizer a legmegbizhatóbb és a G mercédesz 3 difizárral a legfelszereltebb terepjáró üdv.
+ opel frontera,patrol,stb . ilyenekre gondoltam en is,amikor egy vadásznak felénk /Bükk/ most lett +1 -ese totón és 16 gurigát nyert.. vett egy Suzuki terepjárót újonnan,azt 2-3 hét múlva be is adta az unalmast a gép.. na gondoltam,ennyit a mi autónkról.. inkább fektetett volna egy ilyenbe:
Nem vezetek bunkó stílusban, ezzel azt akartam érzékeltetni, hogy az emberek a puritán kasznit látva, ami általában sáros (és itt-ott picit horpadt is, de nem javíttatom ki, mert jól áll neki:) nem tolják rám magukat és próbálnak nyomakodni a fésű-elvet hanyagolva (van egy ibiza a családban és néha azzal megyek, feltűnt, hogy nem olyan szívélyesek az emberek, ha az ibizával megyek).
Inkább beengednek, pont azért mert látszik a defin, hogy nem túl érzékeny.
Az ára egyébként inkább drágának mondható, csak nem a fényezésre gyúrtak vele. A csörlőmmel és egyéb kiegészítőkkel 3 éve közel kilenc millióért vettem (lizingeltem). Sokan azt hiszik, hogy öreg autók, pedig csak nem nagyon változik a kaszni mert bevált.
Még első télen belém csúszott egy c200 kompressor. Még a gazdája is mosolygott a reakciómon.
Előregurultam, leválasztva a mozgásképtelen mercit a defi faráról, bár a lökhárítót hozta a vonóhorog.
Azt leakasztottuk, én lekapartam a merci bordóját a lökhárítóról, visszahajlítottam az utánfutófutó elektromos aljzatát, vetettem egy gyors pillantást arra a két apró horpadásra a kaszni alu részén, ameddig felért a merci majd megkérdeztem, hogy akar e valamit írni vagy szólni, mert ha nem én mennék is.
Kitöltöttünk egy betétlapot a biztosítója miatt és részemről lezárult a történet.
szerintem arra gondol hogy nekimennél az autónak ha nem engedne be. ami egész működőképes lehet addig amíg nem egy olyan autót koccansz meg aminek a fényezésére rámenne a defid ára meg még egy kicsi. bár lehet hogy olyankor nem rángatod a kormányt :)
Mármint miért?
Mert defim van és szeretem? Vagy mert hülyeségeket írnak róla? Vagy mi??
Kezdem azt hinni Beno, hogy te itt rám vadászol ;), vagy így próbálod leplezni érzelmeidet?
Nagy ritkán itt írok valamit, te egyből megjelensz és hurrogsz valamit.
Te mibe vagy??? A valaha gyártott defik java része még ma is megy. A "környezetszennyező" Td5-s öthengeres csoda minusz 50c°-on is pöccre indul. Nekem pár éve defim van (90-es) és szerelmes vagyok bele. Semmi nem fogja meg. Az tény hogy komoly hangtechnika kell 120-nál autópályán, mert ugye nem szélcsatornában tesztelték, de városban imádom, ahogy szétrebbennek vagy beengednek az autók ahogy kiteszem az indexet, mert azért sejthető (főleg rajtam), hogy szarunk a koccanásra. A terepet meg sem említem (difizár stb)
Környezetszennyező? A TD5-ös motorjával? Ne pufogtassunk közhelyeket tudatlanul kérem.
Amúgy a posthoz:
Sajnos a valódi terepjárók kihalófélben vannak (felező, difi, merevhidas felfüggesztés), de a Land Rover szerencsére megmaradt ilyennek, igaz, hogy kényelmetlen és lassú, de terepen ott van.
Az én 2005-ös defimmel még semmi nem volt. Elötte 2 évig nyúztam egy 93-ast és azzal sem volt semmi bajom. Pedig én is kurva sokat megyek vele a debreceni tankúsztatóra meg vadászni és nem kímélem, versenytapasztalatom annyi van, hogy nem nagyon használják a defendereket.
A suzukival kapcsolatban teljesen egyetértek, volt egy 81-es szamurájom (most csörlőként figyel a defi elején, beszámíttattam és az pont kijött az árából) és nem hittem el mit lehet vele vállalni és valóban, a 900 ccm nem vontatásra való (bele is rakattam egy 1.9 VW dízelt később, röhejes volt, egy ék alakú elemmel meg kellett emelni a motorháztetőt, de legalább ment, meg nem állt le a motor egyfolytában).
Keresztapámnak egy nagyon régi S3-as (67-es de nem biztos) land rovere van és azzal sincs semmi probléma (apróságokat leszámítva, ami ilyen korban nem negatívum, hanem természetes).
Szóval nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a defiről és minden kényelmetlensége ellenére nem vágyok semmi másra.
A cruiserekre mindenki azt mondja, hogy nagyon jók, de csak a korábbi modellek. Faternak az van (3. éves) és annyi baj van vele, hogy ihajj. Tavaly 2 hónapot állt egy megfejthetetlen elektromos hiba miatt.