Gondolom...kanalaztam már néhányat össze...... Olyat is, aki csak gyorsan tud menni, olyat is, akinek az óttó csak góf lehet...meg önjelölt " Halálos iramban-osított" konzervdobozost is. Tudod...amelyeken se embléma, se semmi, de küszöbfénytől kezdve a tuc-tuc-ig minden....csak ész nincs hozzá.. Márhogy, hiába vert a szutyok Corsára egy milkót...vezetni még ettől nemtud.. De hát ezek meg is érdemlik a sorsukat.
Nos tényleg az a gond, hogy sok tábla "eltévedt". Felénk van egy olyan 50-es tábla amit egy gyár zebrája miatt tettek ki (városon kívüli területről van szó) a gyár viszont kb 7 éve már bezárt. (=_=)
Emiatt automatikusan figyelmen kívül hagyják azokat, amiket viszont nem árt betartani.
Mert mondjuk én simán beelőzök abban a kanyarban, de aki velem szemben jön, nem ismeri a terepet és mazsola, az bepánikolhat, és az okozhatja a balesetet.
(persze ha sosem kezdi el a gyakorlást, akkor sosoem fog jól vezetni. Nehéz dilemma ez.)
Persze az ilyen képeknél látszik nem az volt a kérdéses hogy 50-nel vagy 90-nel mennek-e a városon kívül...
Na meg szerintem a fék pro használatát lassabban tanulják meg az emberek.
A gázt nem ilyen nehéz nyomni.
Jo de jelenleg nem ez van, es szamomra peldaul a sebesseg korlatozo tablak csupan tajekoztato jelleguek. Es nem hiszem, hogy barkinek joga lenne biralnia a masikat amiert nem tartja be a sebessegkorlatozast, mindaddig amig mondjuk nem a buszsavban elozok, es nem okozok ezzel masnak kart. viszont en sokkal inkabb azokat buntetnem, akik a 70es tablanal a 3 savos uton a belso savban 50el mennek es feltartjak a sort ! az jelenleg sokkal nagyobb problema, mint hogy 50%al tullepem e a korlatozast........
Angliát nem igazán lehet összehasonlítani hangörivel, mert pl. ott kijavítják az utakat, itt meg inkább kitesznek egy 60as táblát és csókolom. A lakott terület az persze más, ott be kell tartani szerintem.
ők is bőven 200 fölött mentek...
Másfelől nem is olyan biztos, hogy minden sofőr és utas meghalt. Pl. a fenti linken a Lambo gyakorlatilag porig éget, és a felismerhetetlenségig rocsolódott, és a vezető közepesen súlyos sérülésekkel megúszta (azóta a börtönben van). A porsche-s gyakorlatilag sértetlenül szállt ki...
"Egészen elképesztő magasságokba merészkedett a bajnok, aki szintén egy Ferrari Enzót semmisített meg - 315 km/órás tempóval. A sofőr részeg volt, talán nem is tudta, mit csinál, egy oszlopnak vágódva törte ketté autóját. Ezután fogta magát, és elsétált a helyszínről."
Az szép!!!
Az ilyenek szoktak repülő szerencsétlenségeket túlélni!!!! :)
Azért vicces hogy az első úszta meg:D
Egyet értek amúgy sok helyen el van szúrva a közlekedés meg a táblák. Ahol kéne táblának lennie ott nincs ahol meg nem kéne ott van. Engem a 8aon a veszprámi elkerülő idegesít pl a legjobban kint van a tábla h mehetsz 110el mész mész egyszer csak kanyar aztán utána egy piroslámpa.
Ismét Angliát tudom erre példának említeni. Itt ha 20 MPH van kiírva akkor annyival is mennek. Vagy az autobahn ahol ha nincs kiírva korlátozás akkor mehetsz akármennyivel. De mégis értelmesen közlekednek. A legmeglepőbb pl itt (UK) az volt hogy még le sem lépsz a zebrára, de már 3 kocsi várakozott hogy átengedjenek. Nem akkor állnak meg mikor lelépsz, hanem már ha a zebra 2 méteres körzetén belül vagy. A táblák nem hülyeségből vannak kirakva. Pl itt az iskolák környezetében gyerekrajzok vannak a táblák alatt hogy lassíts le. Mivel sok a gyerek, és 20MPH-val meg tudsz állni ha kirohan eléd.
Ja és mintha a dudát kiszerelték volna a kocsikból. Kb fél év kinnlét alatt 2-3 dudálást halottam. Pesten egy átlagos nap minimum hallok ennyit.
A kocsik meg hiába tudnak 300-al menni ha meghal a paraszt ha tövig nyomja. A hülyébje úgyis tud balesetet okozni hogy csak 100-al megy.
Ezért is jó hogy tele van sok oldal pl nothingtoxic.com, theync.com balesetekkel, mivel pár ilyen megnézése után az emberek értelmesebb része visszafogja magát, mivel látja hogy járt pár idióta.
Én azt sem értem, hogy miért kell képesnek lennie egy kocsinak 200 fölötti sőt, 300-as tempóra??Kb sehol nem lehet ilyen tempóval közlekedni szabályok szerint, egy-két kivételtől eltekintve..
Simán törvényt hoznék rá..
Pont itt van a probléma... Indokolatlanul alacsony sok helyen a megengedett sebesség... (ezen is érdemes volna változtatni....) ezért sokan meg is szegik azokat. Ha elkezded felülbírálni a szabályokat, rendszeresen meg fogod tenni... Persze szabályt szegni is lehet ésszel.... de a fenti példák nem erről árulkodnak.
Ezzel szemben, ha tényleg csak indokolt esetben raknának ki 70 és az alatti táblákat, egy 30-as táblánál tényleg lelassítanál.... hiszen megszokod, hogy annak a táblának tényleg ott a helye, mert ....
Ez egy igen erdekes megallapitas. Ha most belegondolok, sosem mentem 30as tablanal max 45-tel, igyhat maris koztorvenyes bunozove lettem szerinted. Na mindegy, en ezzel nem ertek egyet, es azzal sem persze, hogy autopalyan 240el kell menni, de itt pesten sok helyen en a 70es tablat keveslem, sot sosem tartottam be. Na mindegy..
Saját véleményem szerint aki 50%-nál nagyobb arányban követ el gyorshajtást, az köztörvényes bűnöző és börtönbüntetést érdemel.... Bár több haszna lenne, ha inkább iskolák gyalogosátkelőjénél végezne közmunkát...