persze... meg azért azt tegyük hozzá hogy a rally autó csapat végig viszonylag sík terepen, de legalábbis erdei viszonyokban sima utakon... és mondjuk kicsit nagyobb tempóval is megy:D meg ők nem állnak neki olyan emelkedőkre felmászni, ahol, mondjuk alig látsz magad elé, mert meredek, vagy mászni fel olyan kövekre, hogy igen is ki kell nyitni az ajtót és nézni, vagy ablakon kilógva nézni.... Rally heveder más... :D Jeep-ben hagyományos biztonsági öv van:)
hát ja,az tény,hogy jobb a nem bekapcsolás,mert csak össze vissza horzsol a rázkódástól,vagyis a logika ezt követi,de rallyban meg olyan szinten vannak az üléshez rögzítve,hogy meg se mozdulnak [:
Mondjuk az rally és a Jeep-ben nem olyan övek vannak nyilván..
ááááááááááááááááá mindegyik azt hiszi hogy terepen is hasznos a biztonsági öv és be van csatolva:D pedig sok esetben még jobb is ha nincs bekötve az ember... szerintem...
Meg gondolhatod, azért föld úton satuzni nem olyan mint betonon:D
nekem másabb a rendszer ugyan, de van egy műszer ami mutatja hogy éppen hogy állok töltés ügyileg... és ha az pl egy bizonyos szint alá csökken, akkor nem forgatja meg az indítót, ettől függetlenül tudok használni mindent ami elektromos, egy ideig, de az indítót már nem tudja megforgatni.... Mikor ez először előfordult, cseréltem az aksit nagyobbra...
Olvasd el megint.... ezt írta: "-persze nem is forgatja az akku a motort,de a műszerfalon visszajelez,hogy van áram.."
Ha az aksi nem forgatja meg az indítót, akkor valószínű az aksi lesz a baj... Nekem is jelzett hogy van áram, sőt a rádió még ment is, de nem volt elég hogy megforgassa az indítót...
"jajj bebasztam a fejem" - hehe ez jó volt :D - azt hitték sétakocsikázásra mennek.. na én kb. egy golfautót adnék a seggük alá,ami max 17-tel megy,persze nem m/s -ban :D
sok eshetőség van.... van amikor csak a párommal elmegyünk ketten egy autóval, mondjuk az olyankor lightosabb túra, mert egy íratlan szabály az hogy egyedül nem megyünk terepre...
De a legtöbb esetben az szokott lenni hogy mindenki a saját autójában.... vagy egyedül vagy párral.. vagy valaki ismerőssel... de ált. 1 autóban 2 személy... bőven elég:D
Aki melletted ül az általában látja amit te, és lát téged is.. ergo ha pl elkezdem emelni a seggem, párom is emeli, tudja hogy valami komolyabb bukkanó jön... de amikor már hátul is ül valaki, akkor elindul a hiszti, hogy "jajj bebasztam a fejem" "jajj ez nagyon ráz"' stb stb.... volt olyan hogy eljött velünk egy ismerős pár, annyire felidegesítettek első nap, hogy másnap mikor keresztül csaptunk egy falun ott kitettem őket.... buszozzatok haza alapon... xD azóta nem igazán járunk össze:P
De jópofa dolog ez:) Meg nem mindig megyünk több naposra... van hogy reggel kimegyünk mondjuk Dobogókőre, vagy ilyesmi helyre, csapatunk egyet az erdőben aztán este haza... :)
Ha érdekel gyere el egyszer... Ha nem vagy hisztis, és nem hánysz a rázkódástól:P
Persze persze:) Viszont kell elemet tölteni, telefont tölteni, laptopot tölteni, kávéfőzőhöz, meg ehhez hasonló apróságokhoz:D
Mielőtt megkérdezed hogy miért kell az offroad túrán laptop:) Azért mert általában ott nézzük ki a következő napi szakaszt, illetve útvonalat, és ott pl előbb kiderítem melyik szakaszon mehetünk melyiken nem... Pl hamarabb kiderül hogy természetvédelmi terület e vagy sem:)
A kotyogós kávéfőző simán elolvadt idén egy túrán.... így kellett szerezni egy szivargyújtós kamionos megoldást:)
hát jah,de ott azért fele ennyi cucchoz kell áram.. pl. nyársalni sima tűznél,vagy a fürdőkádat sem kell fűteni,ott a természetes szolár a napozáshoz is [:
hehe, ez jó:) Ezt még így nem próbáltam, viszont nyáron ha megyünk offroad túrázni mindenképp teszteljük mit tud hasonlónak nevezhető használat során:D
Vagy vegyél bele mondjuk 2-vel nagyobb teljesítményű aksit mint ami most van benne, és akkor menni fog... Nekem a benzines Jeep-ben a diesel Jeep-re méretezett teljesítményű aksi van bent, -20ban is pöccre indul...
Az én vasam meg mint tegnapelőtt kiderült b*szik beindulni :/ - az aksi nem volt kint 1 hétig,csak a kocsi a hidegben,de a folyamatos -5 ; -10 °C ennyire ártott volna neki? :O ( a hűtővíz az lötyög a tartályban,az első az volt,hogy lecsekkoltam :D ) -persze nem is forgatja az akku a motort,de a műszerfalon visszajelez,hogy van áram..
azt kell írjam : grrr.. / ezt dobta a Jézuska :D /
Igazad van,kicsit elhamarkodottan írtam hsz-t.
Van kutyám(jobban él mint én úgy el van kényeztetve),van egy csaj akivel együtt élek,van meleg lakás(nem homokos),
van hűtőbe kaja,pia,.....nem sírok,nincs miért....Annyi a negatív,hogy nincs melóhelyem 2 hónapja,de LESZ!!!
Lejjebb írtam:nyáron 9 lityi,télen 12...ha gyomrozom(300LE),fél literrel több.Mindig elmosolyodom embereken,mikor megnézik ótómat...De azt nem tudják,hogy pl. az ő autójuk árán vehetnének 2-3 enyém ótót.
Buták az emberek,és nagyon sokukból csak az irigység szól....Nincs lakásom,igazából semmim nincs(hitelem sem),csak ez az ótó...Sajnálja valaki tőlem?Ki nem szarja le.....Fain utak:elektromosan állítható futómű(sport,tour).Hát,ennyi.
az Én f@rkam elég hosszú, van utólagos H4 bi-xenonom, nem világít össze-vissza, és bármikor megfogom a vezetékét is! no problem!
további jó nyújtogatást! :D
Aki a xenon izzóhoz menő vezérlő kábelt megfogja a másik kezével meg a kocsit fizetek neki valamit!!:DDDD
Persze felkapcsolás után! CSak erős idegzetűeknek ajánlom! DANGER!!!!
Utólagosan beszereltek előnyben! CAUTION! :DDD
Ebben is van valami... De van benne ellenvetés is...
Sajnos minden xenon vakít valamilyen szinten.... a gyári esetleg kevésbé...
Amikor beteszed a xenonos izzót, az csak egy izzó... nincs mögötte az a szabályzási rendszer ami mondjuk az újakban esetleg ott van.... Valószínűleg nem véletlen nem szokták ajánlgatni hogy magadnak szereld be xenont de hát ugye a magyar ember az ilyen.... "ááááá értek én ehhez is... fasznak a szervízben átrakatni pénzért...apuci csak az izzóra adott pénzt" ez talán az alapvető probléma sok emberrel! TISZTELET A KIVÉTELNEK! lehetne a jeep-be is xenon-t rakni, és akkor k..va jó lenne mert látnék nagyon:D Viszont meghalnál előttem, mert magasan van....
Én nekem a régi rendszer van... ami még nem olyan izom... ezért kell sok esetben a ködlámpa... mert a fényszóró világít messzebbre a köd meg közelre... mondom... van 10 off road refi a szélvédő fölött... de gondolom nem kell mondanom hogy az mit produkál a gyári 2 meg a 10 egyenként 150W-os "kis cukorfalat" :D amúgy ha meglessz a 2 refi hátra is, akkor elvakítom azt a xenonost akitől nem látok:D Azt mondjuk ilyen kapcsolósra akarom hogy ne kapcsolja autómatikusan együtt az elsőkkel... :D
Lehet kapni ezeket az utólagosan beszerelhető xenon fényszórókat, ahol kicserélik rá a halogénes rendszert. Nem tudom mit cserélnek és hogyan - én halogénes Jóska vagyok - vagy hogy mi kellene még bele, de jellemző hogy ezek nem sikerülnek túl jól a funkcionalitást figyelembe véve.
Általában ami autó úgy jön ki a gyárból hogy van benne xenon, annak legalább a tervezésnél leellenőrizték hogy nem-e szopatja szanaszét a szembe jövőket.
ád 2... mikor az én autóm ott kezdődik ahol a tiédnek a lámpája van, akkor lehet hogy mondjuk használ közelre látni...
A fényszóró világít messzire a köd meg közelre... de én spec csak akkor használom amikor a látási viszonyaim miatt kell...
És nem feltétlen ugyan azok az én látási viszonyaim mint másé..... Az utólag beszerelt xenonnal sem lenne baj... a baj az hogy olyan autókba szerelik amikbe k..vára nem kéne... amúgy szoktam olyat csinálni hogy elengedem had menjen, és rávillantok azzal a szolid 10 refivel ami fel van szerelve a jeep tetejére:) Csak hogy érezze a törődést...
Én sem szeretem azt amikor feleslegesen gizdából megy a ködlámpa... de had döntsem el én hogy mikor használom és mikor nem... én spec olyan utakon ahol a többség refit használ, köd lámpát használok... mert ha fent van 10+2 refi akkor nem biztos hogy észre veszlek.... :D
A ködlámpának van értelme,de nem az hogy jó időben vírítod mert jól néz ki!
Az hogy használod ködben nagyon minimálisan látsz többet de nem is ez a lényege,a lényeg hogy hamarabb észreveszed s észrevegyenek! Sokkal hamarabb mint a tompítottat.
Egy xenont hogy lehet szarul beszerelni,erre kiváncsi lennék?
Az izzót a foglalatába szarul betenni szinte lehetetlen, meg hát full pancserség!
DE ha mégis sikerül talán akkor a törés miatt szarul világíthat.
TE inkább arra gondolhatsz hogy jól van beszerelve de mi a faszért vakít mégis.
Azé vakít mégis mert azt elfelejtik hogy utólagosan beépített xenonhoz be kellene építeni egy autómata szintszabályzót is,ezt nem én találtam ki ez rendelet.
De nem arra a tekerentyűre gondolok amit alapból sem szoktak állítani ha 5-en tespednek benne full vásárlás után!
CSak hát ezt mindenki leszarja inkább anyázik!!
Osztán sírva tankolod? Ezeken a fáin utakon nem sajnálod? Nem köcsögösködni akarok(fiestám van) de sajnálnék elbaszni ennyi pézt egy kocsira,inkább megiszom!
A kurva anyját annak akit elvakítasz. Hát a pofám leszakad!
Mert amúgy tényleg van értelme a ködlámpának - állítólag ködben sincs, bár szerintem valamit ott még használ - főleg mikor tiszta időben bekapcsolod, mert neked olyan is van. Gratulálok. Nem hogy nem látsz vele többet még sötétben sem, de aki szembe jön azt is vakítod.
A xenon meg akkor vakít, ha szarul szerelik be (utólag). Ugyan ez a kategória, de attól hogy valaki hülye, te is hülye leszel. Mert a másik is az. És akkor ha azt mondom hogy "hülye", még finom voltam.
jól van csak viccelek:D Sógor is nismo őrült... Nekem tetszik, de csak így messziről:)
Vaze szerelnék én hóekét is, de nincs.... meg a rendőr ugatna érte....
Faszom mikor azért beszól hogy be van kapcsolva a ködlámpa.... :D Idióták... Az nem számít hogy a xenontól megvakulsz.... neeeeeeeeeeeeeeeeem az én ködlámpám az ártalmas:D
nem csak ezt az egyet ismerem! ;) tetszik a formája. a bukólámpa, meg szeretem a kicsit régebbi autókat. pl a 2es golfunkat! :) szal a velem egyidősek bejönnek!
Meg mert mióta a halálosabb iramban kijött x éve, nagyon felkapott lett a skyline, ezáltal az összes olyan nissan amit a házi tuning cégük a nismo alkotott.... röviden ennyi szerintem:D
Örömmel jelentem hogy ma jótékony voltam, és 5 autót húztam ki az árokból.... :D
A rendőr autónál gondolkoztam hogy ott hagyjam e:P
nissmo 240sx. az tuti lesz a garázsomban... ha nem lesz garázsom, a kertemben, ha nem lesz kertem az utcán és puskával fogok az ablakban ülni, félszemmel a kocsin... :D
Srácok:mióta itt beszélgetünk,én már lenyomtam fél üveg Whyskit....nekem már most pizsioosztás van....Jót dumáltunk,köszi,hulla fáradt vagyok,és már kutyám is nyavajog...ja az asszony meg nem győz forgolódni....
Úgy hogy joccakát nektek is.
Tőlem kérdezted a 87es kommentet, ezért reagáltam úgy rá, ahogy :-)
Hát igen, sajnos sok fiatal fiú/ffi nem foglalkozik ilyenekkel, inkább öö..hagy ne mondjam miket csinálnak. Azért akik BME-n gépészek, általában eltökéltek és otthon vannak műszaki témában. :)
Hát,a 3000 GT egy legenda lassan....Nem mondtál a kocsimról egy szót se...nem tom ez hogy jön ide?Mindegy.
Nem akarlak megsérteni,de túl értelmesen beszélsz ahhoz,hogy 18....Főleg ótó témában...nincsenek a mai fiatalok a toppon...úgy hogy nálam lebuktál!
én ott lettem teljesen kész mikor bejelentették hogy a hummer kínai kézben lesz...
persze nincs szükség ennyi gyártóra... de pl az összevonás jobban tetszik mint a megszűntetés... anno a dode, chrysler, jeep mind más kézben volt... aztán összevonták őket.... a jeep-et csinálta sok mindenki... pl
de megtartottak mindenkit... csak egy fő márka alá vették... de az amikor az amerikaiak egyik legnagyobb szimbolikumát a kínaiak kezébe adták... ott elszomordtam...
sajnos gyerekek ez a sorsunk... jönnek a sárgák és nincs ellenszer..
Hát igen, sajnos a profit-orientáltság ott is felütötte a fejét (Japánban). Pl. Honda minőségét is sokan kritizálták/kritizálják, mióta Swansea-ben van a gyártás (ott már régebben is volt), meg Törökországban (Honda City). Nézegettem már a japán oldalát a Hondának, hát elég über modellek vannak ott :D
Mondjuk az igaz, hogy sok amerikai márka folyamatosan pl. kínai kézre kerül sajnos. De ennek be kell következnie, hiszen egyértelmű, hogy nincs szükség ennyi gyártóra (pl. ma jelentették be, hogy megszűnik a SAAB, R.I.P.)
Én hol mondtam a te kocsidra egy szót is :D Igaz nem tudtam hogy Dodge-ként is árulták, de a 3000GT egy szívemhez közel álló típus, bár annyira nem ismerem a paramétereit, csak a külseje alapján. De amúgy is szeretem a japán autókat, ritkán mondok rosszat róluk (de az objektivitás mindenek előtt)
Mert amúgy meg hány éves lennék? Szerinted viccből adom meg a korom? :-)
Amúgy az újak azért szarok mert ha megnézed már egyik sem az ő kezükben van teljesen....
Persze nem megfelelő az európai piacnak, de nekik viszont igen... és ahol van közel 300 millió ember ott szted nem szarnak ez aurópai piacra? amúgy voltam hong kongban még szeptemberben... hát a japán autókról annyit hogy amik ide eljutnak.. azok a tervező asztalon összegyűrt papír vázlatok... sok kis geci a belpiacra olyan verdákat ad ki hogy öröm nézni...
Na de baszki...hol találsz még egy ilyen autót:ekkora teljesítménnyel,ilyen fogyasztással,ilyen szép esztétikával....esetleg 300 zx,de abban nagyon ritka a manuális,ennyi LE-vel
Persze értelek. Suzukihoz minden alkatrészt utánam vágnak, én ezt szeretem. :D Mondjuk eddig nem kellett hozzá semmi, csak amit vásárlás után alap hogy kicserél az ember.
Persze, 20 év múlva sehol nem lesz, de nekem most van rá szükségem, 20 év múlva remélem nem Otto-motoros kocsim lesz az amivel elmegyek A-ból B-be....benzines majd csak hogy emlékezzek a gyerekkoromra :D Nekem egy Toyota Corolla AE86 a vágyam, az japán autó 20 éves, és egy kultusztárgy, bár persze ez egyedi eset, a japánok nagy része feledésbe merül (mint ahogy minden más országé is, csak 1-2 típus marad klasszikus). Az meg oké hogy nem lehet elnyűni a motort, de könyörgöm 8100 köbcentiből kiszednek 300 lovat, persze, hogy nem lesz baja 1 millió km után sem...ami nincs kihegyezve nem romlik el. Nézd meg a régebbi, Toyota Hiace mentőautókat. Tompa motor, nem 1-be belevertek 1, másfél millió km-t anélkül, hogy megbontották volna a blokkot. Nah ez a nem mindegy :) És még nincs 8 literes motor sem :P
Szóval lehet itt maradandót alkotni, csak műszaki tudás kell hozzá. Én csak annyit nem szeretek az amcsi kocsikban, hogy jelentős részük megbízhatatlan (és most nem a 60 éves konstrukciójú Jeep-re gondolok, hanem az új Cadillac, Dodge, egyéb new age lóbetegségekre, amiknek minden baja van a hanyag összerakás miatt), és az új formaterveik egyszerűen nem elégítik ki az európai igényeket. Persze a régi muscle car-okat én is szeretem, páratlan érzés lehet hallani a röfögő V8-at, de mégsem tudok azonosulni a stílussal. Vagy legyen kategóriájában a legjobb (B csoportos raliautók=istenkísértés) vagy legyenek A legjobbak, de hát ahhoz már 1000+ lóerő kell (Weineck Cobra).
a tiéd még sztem inkább amcsi.. a chrysler problémái a 90-es évek végén kezdődtek:D akkor lett a jeep a mercié... a dodge egy része a japóké... és így tovább.... (de nem vagyok 100%)
én úgy vagyok vele hogy egyszer élünk... és szeretném élvezni... és ez az autó volt az álmom gyerekként...
és nem érdekel mennyit eszik... mert meghálálja magát... kihúzott mér a szarból, mentette meg az életem, mentette meg a kapcsolatomat a párommal... és ezek kompenzálnak...
Persze ha valami elromlik benne véletlen akkor az drága, de ez van... nekem meg ez számít egy autóban, hogy legyen elnyűhetetlen... és ha esetleg oda kerül a sor tovább adhatssam a kölykömnek... ezt mikor teszed egy suzival? :S
Persze mindenki izlés szerint dönt, és mindenkinek más tetszik... ez így szép... Ezért van ennyi féle óttó a piacon... én mindig is usa autókat szerettem... és azt el kell ismerned, hogy akármilyen hatékony most a japán autód, meg takarékos meg minden... 20 év múlva nem lesz sehol... írtam kicsit lejjebb... nézz meg egy 1941-es jeep-et.. a katonait... a mai napig mennek... nem fárad el... mert a nagy motort nem tudod emberi használattal elnyűni...
nézz meg egy 69-es charger-t... 8.1-es motor... a mai napig veri a mezőnyt gyorsulásokon egy jó állapotú...
nekem ez számít... én ilyen ragaszkodó hülye vagyok, aki szereti a dolgait sokáig megtartani...
az szép! nekem nagy álmom volt a grandche... volt a családban 2 is, és imádtam őket... volt egy 5.9 meg egy 4.0 limited...
nekem a 4.0 sikeredett... limited... a motoron kívül top top top... de az 5.9-esnek is ilyen a belseje...
imádom... kényelmes, nagy dög... jó terepre is, jó városba is, mikor londonból hozok árut arra is tökéletes... megbízható... és elpusztíthatatlan...
Hát nekem személy szerint ez valós szempont, hogy keveset igyon :)) Elvégre számomra ettől korszerű egy motor, ha jó hatásfokkal működik...
Nekem Civic-ben nem fájdult meg a hátam 10 óra kocsikázás után kiszállás nélkül :P
Egyébként ez így van, hogy alapból igen üresek, de hát kompromisszum az élet.
konkrétan egy fullos accordban fájdult meg a hátam... lehet hogy a hátammal van a baj, de a jeep-ben még egyszer sem fájsult meg...
Nem azt mondtam hogy te személy szerint köcsögölsz meg driftelsz...
de egyébként ami nekem a legjobban bejön belülről az autóban, az az hogy ami mondjuk egy japán autóban extra az ezekben széria... lehet utáni az amerikaiakat hogy lusták meg stb... de hogy erre a lustaságra és kényelmességre ők mekkora hangsúlyt fektetnek... :D hmm..... :D
Amúgy meg megértem azokat is akik nem szeretik az amcsi autókat... hisz drága a benzin:D
Azért az elég leáltalánosító megjegyzés, hogy a legkényelmesebb Hondában is fáj a hátad. Ha mondjuk egy Honda Legendben fáj a hátad, szerintem a hátaddal van a baj. :D
Amúgy én se "köcsögölök" vagy "driftelgetek", csak írtam egy pro-kontrát a 2 kategóriára. Nyilván mindenki ízlése szerint dönt
dodge mi? dodge-ok jól... meg ugyan az a szív hajtja őket mint a jeep-et... legalábbis 99-ig:D akkor ugyanis a köcsög merci beszállt a képbe és tönkre baszott mindent... :S Dodge-ok jók.... Tökölön volt szerencsém utasként ülni egy RAM SRT10-ben... hát eszméletlen.... 570Le dodge viper motorral..... na amellé állj még oda egy sport szutyokkal:D LOL
de nem mondom hogy nincs benne igazság:) Csak van annyi eszem hogy nem veszek be olyan kanyarokat gyorsan:D viszont apád hondája meghal az első komolyabb kátyúban... vagy legalábbis kiszakad a futóműve.... ennek meg nem:D
és sorolhatnánk még pro kontra a kibaszott érveket és ellenérveket... hogy miért jó egy kis autó meg miért jó egy 4x4... de már azt hiszem írtam... kinek mi.... nekem a jeep és boldog vagyok vele... nekem nem arra kell hogy egy parkolóban köcsögöljek vele, meg driftelgessek éjszaka... meg nem is arra hogy kurva gyorsan kanyarodjak....
De míg mondjuk a leg kényelmesebb hondában is fáj a hátam 200-300km után... addig a jeep-ben mondjuk londonból haza fele sem fájdult meg, mert nagy dög és kényelmes:D
Jó de ezen vitába merülni is fölösleges, hogy szinte bármelyik személyautóval gyorsabban lehet bevenni a kanyarokat mint egy terepjáróval. Persze szép a terepjáró meg nagy....csak agyfaszt kapnék hogy olyan zaj van benne, hogy szétmegy a fejem, ráz mint az állat, és annyit eszik mint 2 Suzuki. Én jobban szeretek a földön ülni inkább mint a kakasülőn. De nyilván embere válogatja, nem ugyanaz a célközönség.
Amúgy kellőképp hosszú egyenesben 200 az enyém vége... gyárilag...
meg nem hiszem hogy az a 2 mp számítana:D mikor mondjuk én már a nyomaték miatt jóval előrébb vagyok addig a suzuki még csak az 1-es végén pörög.... :D meg eleve lassítja a csikorgós elindulás is... azért a nulláról 100-ra gyorsulást nem bőgő motoros elindulással mérik nem?:D
Lehet hogy te kijössz az árokból, de ott meg te borulsz fel, ahol én röhögve befordulok a szar Suzukimmal. :D Jó ha azzal nem is, fater Hondájával biztosan.
konkrét összehasonlításban sem feltétlen van igazad.... mert míg a suzi manuális... a grandche automata... és ugye mint tudjuk, van benne 1, 2, D.... alap esetben D-ben használom, és elvileg az 1 meg a 2 arra van ha terepen kell a kurva nagy nyomaték de nem kell hogy felváltson... olyankor sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a full nyomatékot...
És mindemellé összkerekes....
és itt nem feltétlen a 100-ra gyorsulás a lényeg.... egy gyorsulásnál lámpától lámpáig... az nem 1/4 mile... :D
De végülis mindegy is... abban egyet értünk hogy nem arra való... mondjuk megnézném akármelyik sport suzidat mekkorát kamillázna az srt8-as grandche mellett:D 420le.... és az m5 sem basz neki oda... sőt az srt8 charger sem:D
Konkrét összehasonlításban igazam van... :P :DDDDDD
Grand Cheeroke 4.0 11-13s Swift Sport II 9s .... piszokul nem mindegy a váltó-áttételezés... meg a böszme súly...
Kösz köszi köszi köszi.... nem akartam én mondani mert a végén még megint én leszek a köcsög:D
Amúgy míg ezek a japán fosok elhalnak... addig nézz meg egy 1941-es Willy's Jeep-et ami megjárta a háborút... ha rendbe tartod pöccre indul a mai napig... Amerikai... nagy cm3... = elpusztíthatlan... :)
Na meg a másik... múltkor előttem hírtelen fékezett vki, és két lehetőségem volt.. vagy átmegyek rajta hátulról vagy lerántom az árokba... maradt az árok... és nem borultam fel, kijöttem, és a kerékösszetartás egy mm-t nem állítódott... kíváncsi lennék a sport suzy hányszor pörgött volna meg és hányan szállnak ki belőle egyben... illetve mennyi kár keletkezik benne:D
Lényeg a lényeg... a suzuki a ti autótok, én maradok a Jeep-nél:D
én ugyan nem adnám ki a kezemből az autóm slusszkulcsát semmilyen parkolófiúnak.. be tudok én is állni bárhova magamtól, nem kell, hogy idegen üljön az autómba...
Hát azért nem hinném.......Senki ne felejtse el:a löket térfogat,az az az az az az cm3,az qrvára nem mindegy.....
Sport suzy-nak van kb.5 -6 éve még,és sajna megy a Kinai-nagy olvasztóba....,és lesz belőle elektromos ótó(remélhetöleg,ami nem baj),sőt talán jó...
Hát de bazz. ne hasonlits már össze egy Suzit egy 4 literes ótóval,há ez vicc!!!!!!
szerintem az lesz itt is... rendelek egy pizzát úgy hogy elmegyek érte, akkor körbe nézek mi megy kint... aztán hazajövök pizzászat, filmnézészet és alvászat:P csak öregesen:D
Lehet hogy öregszel:D Mondjuk mostanában én is nyugszom...
De azért néha néha oda oda kell b..ni nekik:D Külömben is... terepjárót vezetek:D Minden terepjárós komplexusos... "én vagyok a nagyobb és külömben is kussolsz szúnyos mert beraklak a csomiba" :D
Nem csesztetni akartalak,amúgy igazad van,a csehóba is mindíg a kicsik az izgágák! És ez is tapasztalat!
Vagy csak engem nem zavar már ha legyorsul egy kis "mágnás miska" vagy csak öregszem.MA is egy dtm-véges kis punto mellettem recsegtetett,úgy indult el hogy a kuplung tárcsát a lámpánál hagyta,oszt had menjen legalább volt min kuncogni, pedig a 330 se fullad!
Lehet:) Lehet hogy neked van igazad... Fasz tudja... Vagy csak túl teng benne a kompetencia, és amikor egy ilyen kis köcsög arcozik akkor ha tudom igen is odakenek....
De ígérem majd ha meguntam elmegyek dokihoz kiderítem hogy komplexus vagy szimpla kompetencia :D
Nem nem ,te nem vágod,engem sose zavart hogy valaki gyorsulgat vagy valaki vagánykodik!
De nem azé mert gyenge a kocsim, vagy mert recsegteti a szarját!
De te megmutattad hogy odavágod, ez a lényeg,ez komplexus!
hjajj.... nem is azt mondtam hogy gyorsulni való.... :D amúgy grand cherokee és mielőtt azt mondanád... NEM mindegy:D
Én terepre használom az enyémet főleg... mert inkább oda való mint vontatni... arra sem rossz... de azért terepre van az...:D csak fel kell emelni mert hosszú...
tényleg nem azt mondtam hogy gyorsulni való, csak szóba jött...
A Cheeroke vontatni való, a Wrangler pedig terepezni.... piszok erős verda mindkettő, nyomatékosak mint a fene, de nem gyorsulni valók.... a 4.0-es Cheeroke tud 11-13 másodpercet 0-ról 100-on évjárattól függően...
hát legutóbb egy új formájú erőlödött... az hogy 1.6 e azt nem tudom csak úgy mondtam.... de a kipufón kívül full széria...
Amivel nincs baj... csak nem biztos hogy arcozni kell:D ennyi volt a dolog lényege... de amúgy ha számolnám hány ilyen kis köcsög van aki betalál lámpánál....
Értem én mi mehet le a kis agyában.... Apuci alám tett egy autót, itt van ez a külföldi rendszámos "traktor" mutassuk meg neki mi a magyarok istene... a probléma ott kezdődik mikor a "traktok" padlón feltépi a betont a nyomatéktól.... :D
somogybabod az egy ilyen "offroad" fesztivál... mondjuk inkább triál mint offroad de szerintem fos... sok gazdag fasz akinek ez lett az új hobbyja épített magának milliós nagyságrendű terepjáró szörnyeket és vagánykodnak:D
gyorsulás unalmas egy idő után:D driftel megint csak nem azt mondtam hogy baj van... de azért ha megnézed most mindenki driftel.... legalábbis próbálkozik....
az alapvető probléma az, hogy a magyar embernek mindenből divatot kell csinálni.... és semmi nem jó underground... :)
Igen,jól írtad,kinek mi....Egyszer-kétszer mikor egyedül voltam ótómba,körgyűrű hasítás nyáron,nagyon tutti,de ennyi.Én inkább megmaradtam előttem lámpánál gázfröccsöző Suzy,Clio alázónak....Az a baj a kis autókkal,hogy viccnek veszik hátul azt a 4 kályhacsövet,ami kinyúlik ótóm alól....Pedig 18 éves ótóm.......:)
somogybabodról még életemben nem hallottam :D
a gyorsulást akkor hagytuk abba mikor divatba jött :D
a drift meg divatlett, de akkor is mocskos jó...tehát MARAD! :D
hidd el nagyobb adrenalin van az offroadban mint abban hogy csikorogva csúszkálsz.... (szerintem, de kinek mi)
Azért a drift az viszonylag fiatal "sport" az offroad meg itt van már egy ideje... kérdés hogy mit nevezünk offroadnak...
Mert ha a somogybabodi idiótákat akkor persze hogy nem akkora élvezet... De sajnos ez van.. ma magyarországon, az offroadról babod jut eszébe mindenkinek... De offroad pl a szó szoros értelmében lévő erdőben való "kocsikázás" meg ilyenek... mi pl tútázni szoktunk... kinézünk egy szakaszt, és ott végig megyünk akármi van....
Persze mindenkinek más jön be... most a drift a divat most mindenki driftel... mikor a drag jött be akkor mindenki lámpától lámpáig gyorsult... nincs ezzel baj:D
Hát,az offroad sem olcsó mulatság!
Driftnek semmi értelme,a látványon kívül.....De meg kell hagyni látványos produkció....
Hóban csúszkálni ótóval,kiráááály...
Jól néz ki a drift amúgy... csak nem látom értelmét.... szeretném hogy annyi pénzem legyen hogy napi több adag viszonylag nem olcsó szett gumit radírozzak le.....
Addíg amíg ezt nem tehetem meg az autóm amúgy sem alkalmas rá... marad az offorad:)
RC azért hóban csúszkálni megint más... nem eszi meg az autót.... :D
Az tény hogy a hóban nagy királyság a négy kerék hajtás,sokat szoktam játszani,mihelyt leesik a hó....Most sem volt másképpen...De száraz úton,tényleg aszfalt szaggató,olyankor már nekem sincs szívem hozzá...Miért?Mert sajátom.:)
ÁLLJ:) Nem kell megenni... nem azt mondtam hogy CSAK japán autó kell.... persze bömös, lada, meg minden ami hátsó kerekes...
Nekem egy Jeep Grand Cherokee-m van... az első csavartól az utolsóig amerikai:D De mondjuk eszembe nem jutna vele csúszkálni...:D
persze oké a subaru is összkerekes, meg a ken block is egy pro... de azért ne hasonlítsunk már egy subaru-t meg egy terepjárót össze...
de azért nem minden hátsó kerekes sem jó driftelni.... Vette-el pl nem hiszem hogy előnyös lenne... de végülis nem mindegy? a lényeg ugyan az.... csinálsz amit akarsz amíg a sajátod...
Ha én holnap fejre állítom a Jeep.-et az erdőben, az én hibám lesz, és nem a parkolós fiú hibája:D
Érdekes...:)Nekem is 4X4-es autóm van,csak ez sport...Mellesleg a legelső csavartól,a legutolsó csavarig japán az autóm,még sem tudok driftelni vele....mondjuk nem is akarok.:)
Driftelni,a Ladák,és a BMW-k a legalkalmasabbak!
Mondjuk 100 szónak is egy a vége... Az egyetlen baj az a klippel, hogy más autójával játszanak...
És tök mindegy mennyire vagy gazdag vagy nem... ne más döntse el hogy mikor cserélsz gumit a kocsin:) Vagy akármi mást.. Nekem egy szett gumi az olyan 250e körül van... nem szeretném más hülye játéka miatt cserélni... (és a 250e az még viszonylag "olcsó" szett...)
Ha neki áll a saját autóját "gyilkolni" azt mondom tök fasza a klipp meg bejön meg minden.... de így... inkább oktató jellegű, hogy miért is ne vigyem ilyen helyre a kocsit:D vagy miért ne adjam oda nekik hogy leparkolják:D
Hála istennek az én autóm erre nem alkalmas:D Állandó összkerék hajtás, és elég bonyolult lenne ezközölni vele egy ilyen pörgést:) Én sem vagyok marha gazdag, és egy 12 éves Jeep-em van...
Azért az hogy erre vannak kitalálva azzal vitáznék... Nem teszi tönkre az megint más dolog mint hogy erre van kitalálva:D
Gyors haladásra és tökéletes vagy ahhoz közeli úttartásra igen... de hogy kézifékes csúszkálásra... :D
Driftelni japán autó kell.... Ez viszont k..va messze van a drifttől
van saját autóm :D
Véleményem szerint azt a négykerekűt aminek egy ilyesmi kis játszadozástól baja lesz, azt érdemes azonnal LECSERÉLNI egy igazi AUTÓRA :D :D :D :D :D
A klipben látható autók 80%-a erre van kitalálva:Porsche Corvette,Subaru Impreza,......A komolyabb gépeknek semmi bajuk nem lesz ettől....És ezeken komolyabb gumi is van.....
A gáz,persze ott kezdődik hogy más autójával teszik ezt.
de különben ha máshonnan közelítjük meg a dolgot akkor viszont azok a marha gazdag faszik akiknek ilyen verdáik vannak gondolok a dodge -ra vagy a porsche -re akkor azért én ugy gondolom hogy nem hiszem nagy összeg lenne nekik de persze majd ha lesz autóm akkor én se adom senkinek a kezébe majd én leparkolom hát csak ennyi .... :)
Mikor filmekben láttam se tudtam megérteni, hogy ki az az idióta, aki egy vadidegennek odaadja a kocsikulcsát parkolni. Megérdemli az összes istenbarma!
Mi bajaa????Bazzeg,látszik nincs kocsid!!!!A gumitól kezdve a hajtásláncig,mindent tönkretesz.Nem is arról van szó,hanem hogy meri megtenni1:38-nál azért elég necces.Én is szoktam bohóckodni parkolóban,de a sajátommal nem a máséval a tudta nélkül.De,sztem az égett guminak elég erős és maradandó szaga van,bár ugyse tudja bizonyítani...Majd,ha neked kell 100 rongyért gumit venni a kocsidra akkor dumálj!!!!.
Apáááám! Nekem van egy 3 éves verdám, (3 éve) amiért igencsak megdolgoztam. A nyakukat elvágnám, ha megtudnám, hogy így bánnak vele. Persze nem járok ilyen helyre parkolni.