Szenzációs újítás! Gumifüstölés álló kerekekkel! Egy milliméter sem kopik le a gumikról. Igaz, hogy kicsit költségesebb, de szerintem a hülyének is megéri. ;D
A terepszínű polskira gondolsz,azt én is láttam,nem egyszer élőben....
De azé anyázzunk má.....faszom csókold meg!!!!!!!Nem bánom,kuncogva is anyázhatsz,te kis szarcsimbók...:)))))
Azért nem tudod mert buta vagy,s azért vagy területi mert egy senki vagy!:D
Látod te még mindíg itt tartassz a kocsigyorsulgatásodnál ez még mindíg szánalmas! Annyit nem birsz felfogni amit linkeltem nem azért van hogy a márkáknál egyoldalú a dolog hanem ez fordítva is igaz! Szánalom!
Ezzel szemben te állítod hogy ez egyoldalú s egy német sohasem...... persze utánna meg írod hogy ezt "pofázom" meg anyázol meg buziskodsz!
A területimajom az tetszik....,viszont a homlesz nem tudom mit jelent....
Nem vagyok karrierista,soha nem is szerettem volna az lenni..Az ezeréves fosom,bármikor lealáz téged,ha már autós poszt...
Jut eszembe: a fogaskerék nyalogassa te gyökér! Az anyázás téged minősít, te területimajom!
Az inteligenciád igen fejletlen pedig jó néhány évet megéltél,csak nemtom minek,azis látszik hogy nagy karriert futhattál be ennyi évesen de mégse tudsz felmutatni semmit.(te irtad) Végülis akkor te egy homlesz vagy! háhá!
Jösz itt mindíg az ezeréves fosoddal,de így már megértem hisz csak annyi van! :DDDDD
Szánalmas vagy! :DDDDD
Most már látom hogy egy finom úriember lehetsz! Ha volna egy kis logikád akkor talán összebirnád rakni a kommenteket hogy ki mit is irogatott neked,de nincs! Ezért ténleg csak "pofázgatsz" ha meg nem nekem akkor meg kinek?? Nyomorult!!! :DDD
Jut eszembe:nem nyalogatnád körbe a makkomat?Tudod,úgy szépen a nyelveddel,néha bele a nyílásba,aztán megint körbe-körbe a makcsit....Tudod,biztos élveznéd...mert én nem!Viszont mikor anyád ponteztette,azt sem élveztem ...
Úgy hogy te vagy az első ebben az évben,akit úgy elküldök a faszszopó kurva retardált elbasztuk-böszme anyjába,hogy öröm lesz olvasnod.Annyi hülye létezik mint pl.te,aki csak kötözködni jár ide hogy hihetetlen....
2.8 az a 3.0, de nem ez az első adat, amit nem teljesen egyértelműen ad közre a béjemvé..:-)) Amúgy még motorszám alapján se teljesen korrekt a "tájékoztatás", mert ugyanazt a motorszámot hol 2.8-asnak, hol 3.0-ásnak azonosítja maga a gyártó honlapja is. Ettől függetlenül, a naaagy BMW persze tehetne a generátortartó helyére valami normális cuccot is, nemigaz, hogy nem telne nekik kacat "alaménium" helyett valami erősebbre.
Probald ki a BMW-t es majd te is azt fogod. Lehet hogy szare-hugye talalsz, de akkor is a vezetes masik dimenziojat nyujtja. Nekem E36 os coupe-m van es eddig meg egyik ujabb auto sem nyugozott le. A BMW az drog. Nem mondom, hogy nincsennek meg jo autok es persze hogy az izlesek kulonboznek...
tehát ha a renault twingóba aranyáron lehet mindent kapni, az azt jelent hogy a twingo egy jó autó. ne haragudj, de nem értem a párhuzamot.
szerintem maradjunk annyiba hogy mindig is lesznek örök ellentétek:
porsche vagy ferrari, német vagy japán, európai vagy amerikai... etc
Há ne haragudj már,de te szerinted ez a Bömi nem tunningolt????A Youtube-on bármilyen autót megtalálsz lealázva!!!!
Pont ezért én nem negyed mérföldes videót klikkeltem!!!
DE 350 Z-t is kapsz gyárilag 280 LE-vel,vagy gyárilag 330 LE-vel is.....attól függ annak idején milyen pack-kal rendelte a vevő...
amúgy totalcaron épp kint van egy cikk hogy a régi corvetteknek elszáll a teteje nagy sebességénél, ezért visszahívja őket a GM :D nagy élmény lehet főleg annak aki mögötte megy
Nem hinném hogy egy M3-as BMW,300 lóval,lealázna egy ugyancsak 300 lovas amcsi verdát...(vagy esetleg Japo verdát...)Ezzel nem a Bömit rongáltam le,hanem ...de! a Bömit rongáltam le!Tele van velük a bontó,minden van hozzá fillérekért,...
Lehet,hogy a fele az,de most lehet kövezni.. nekem ezek az újak jobban jönnek,mint a régiek..
Am gondoltam,hogy egy 60' - 70' es évekbeli Mustang lesz a videón ((:
Igazad van! A discoveryis musorokban nagyban csinaljak oket, merevitik meg "europai" futomuveket szerelnek ra, de a sajat autojaik, amikkel munkara jarnak pedig Lambo, BMW, Mercedes meg Ferrari... Ja meg a tapadsrol nem is beszelve. Azert porog ugy a hatso kerekuk, mert nem tapad. Az M3-as BMW a maga 300LE -vel jobban gyorsul mint azok a 500-600 LE amerikai akarmik. De a corvette kicsit mas, azt be kell vallani....
igen, az egyetlen egy. tekintve hogy muscle carok szerkezeti merevsége megegyezik egy csigáéval (ház nélkül) és 50-60 éves technikát alkalmaznak a mai napig. Tegyük hozzá hogy egy bizonyos szinten az se rossz, csak mondjuk egy 2-3-400 lóerős két és fél tonnás autó autó alatt miért egy lovaskocsi futóműve van?
Így jár aki nem látott még manuális váltót...
Az hogy mindezt egy Corvette-el mutatta be az külön dicséretet érdemel. Az egyetlen valamire való amcsi sportautó, amivel már lehetne kanyarogni is, de a hülyéje inkább burnoutol vele. Gratula. Járjon rollerrel az ilyen majom!
Jádám! Annyi, hogy a gyerek beült, és elkezdte túráztatni, mint állat, a motor üvöltött, és volt füst is, de nem a kerekektől (azt ugye fogták a fékek), hanem a kuplung csúszott és ő azt hitte, hogy pörögnek a gumik és nyomják a füstöt, a kintiek meg hát miért szóltak volna neki, ők a szerelők! XD
az utóbbi nap autós posztjaiból úgy érzem jó páran nem értenek ahhoz amiről beszélnek(nem azért mert én nagyon értenék hozzá, de azért vannak erős kommentek. legjobban az tetszett hogy ilyen erős a kézifék...hát ez kész :D )
gumit füstöltetni eleve gépgyilkos baromnak kell lenni, főleg ha álló helyben és nem a kocsival pörögve csinálja, mert itt nincs olyan mint motornál hogy első behúzom az első féket nos szevasz...de hogy fél percig nem szólt rá senki azér az se gyenge :)
A kocsit at kell alakitani vagy atallitani az ilyesmihez, hogy az elso fek fogjon, ahatso meg ne, vagy gyengebben (ami gyarilag ugy is van). A koma meg nyomta feket es persze, hogy nem indult. A motor meg eros es a kuplung atcsuszott. Az a szosz ami a motoron furcsan all, az az elso merevito. Ahogy mondtak is elottem, lehul az kuplung es mehet az auto. Legrosszabb esetben par 100 dollar.... :)
a mocisoknak látjátok milyen Burnout szempontból
1 esbe betesz 1 fék be kart megrántani erősen majd vissza és szépen apránként adni neki 1 re jobban a gázt tiltásig
csak szólok, hogy burnouthoz autómata váltó kell vagy 3 láb, és, hogy gyárilag ne legyen benne tiltás, hogy a gázt és a féket tud nyomd egyszerre - egyébként csak kuplung minusz, de ha kihül lehet még használható
na várjatok már látom nem mindenkinek világos itt hogy mi történik....
szóval hátsó kerekes kocsinál úgy lehet gumitfüstöltetni hogy gázt adagolod...kuplung közbe benyomva...kuplung felenged és közbe féket nyomsz és vele egyszerre padlógáz....és úgy hogy a kocsi ne induljon el de a hátsó kereket még nem fogja meg a fék és tud pörögni...csak hát ha balfasz akkor az van hogy nem a fék csúszik meg hanem a kuplung....és hát tönkremegy....
A faszt,megnéztem még egyszer:ennyire jó a kézifék..és persze a gumik....Előbb fűstől a moci,mint a gumi...
Ilyet most láttam először...asszem kompresszoros,mondjuk annak nem tom jó-e az egyből leállás,talán nem baj....
Nem rosszak a Corvette-k,főleg a C6....Vagy szét esett a hajtás,vagy valami...Egyébként a végén látod,mikor felnyitják a moci tetőt,valami leugrott a helyéről....asszem egy gyertya-pipa...valami szarrá égett.......
Így elsőre szt hittem, hogy beszereltek autóba valamilyen kerékcsikorgáshang-utánzót és azzal hülyítik a népet.
De nem.
Ettől - végül úgy láttam -, komolyabb a csávó!