Az ember nem is gondolná, de nem csak a nagyköltségvetésű látványfilmeknél használnak számítógépes garfikát és zöld hátteret, hanem a legtöbb sorozatban is. Ráadásul nem is kis mennyiségben. Valószínűleg inkább megéri ezeket a technikákat alkalmazni, mint kimenni a szabadba.
Nem kerül olyan sokba mint ahogy gondolnád. Egy napra 2000 - 3000 dollárért is megkaphatnak helyszíneket. Nyilván nem túl forgalmaz utcákat.
Viszont időben box-szal dolgozni több mint élő helyszínnel. Ami azért a sorozatok szempontjából nem egy utolsó. Szóval mindenki kiválasztja a számára legoptimálisabbat.
A greenboxal mindenképpen időt és pénzt spórolnak, mivel a helyszínt egyszer kell felvenni és csak arra az időre biztosítani ami egy forgalmas utcát lezárni azért nem kis pénzt jelent. Utána bármennyiszer újra lehet venni egy jelenetet, újabb szituációt felállítva anélkül hogy újra ki kellene menni a helyszínre, és egy sorozatban általában elég sokszor ismétlődnek a helyszínek hányszor ki kéne pakolni minden felszerelést az utcára és lezárni?? :)
Néhány hete láttam ezt a videót egy másik oldalon. Nagyjából képben volta, hogy mennyire a greenbox-ra támaszkodnak. De egy dologban igazuk volt. Pont a Betti a csúnya lányban miért kell konkrétan mindent így megoldani?