kulon kellene az embereknek tanitani a varosi vezetest, es az alapveto vezetesi technikat, mert alapvetoen nem nehez raallni a palyara, es tolni a 230-at, a ruszkik, ukranok es az osszes cspricspri ezt csinalja.
Jah, lényegében erről van szó, igazából nem könnyű jogsit kapni de nem is nehéz a kresz vizsgát is le kell tenni mindenki leteszi, de hiába, mert amint megvan a jogsi utána is tudják, de leszarják, ezt nem lehet sajnos kiszűrni :) és nem lehet megállapítani, hogy kinek adjunk jogsit vagy kinek ne :D. De nemkell aggódni, hisz a benzin ára folyton nő :D
Itt fikázzátok az Oroszokat holott kimész az utcára ugyanez van itthon is. Mindenki birka, és a másikat hibáztatja.
Túl könnyű jogsihoz jutni, mert csak a pénz számít, és túl könnyű megtartani is. A gyalogosok 98%-a nem ismeri mégcsak a zebrán rá vonatkozó szabályokat sem, a bicajosok leszarnak minden szabályt, az autósok jó ha negyede menne át újra egy KRESZ vizsgán.
Én évente kötelező kreszvizsgát írnék elő mindenkinek. Az autóssulikat meg kurvára megbasznám, mert akik onnan kijönnek nem tudnak vezetni.
Nincs rendőrség aki elrettentené a szabálytalankodókat így meg élet-halál harc megy az utakon, mindenki úgy megy ahogy biztonságosnak érzi, a szabály meg csak harmadlagos szempont, mivel mehetsz te szabályosan 50-nel városban ha letolnak ledudálnak. A zebrán nem mer lelépni a gyalogos, mert 80-nal jön az autó felé és mégcsak esélye se lenne megállni.
De lehet fotózgatni a 70 es táblánál 85-tel haladó autósokat attól még nem lesz itthon normális közlekedési morál.
Itthon kedvencem a nők az egyenrangú kereszteződésekben :D
Amúgy nyilván ahogy keletebbre megyünk egyre rosszabb a helyzet, nem meglepő hogy a nyugaitak akár rajtunk is szörnyülködnek, de hadd szörnyülködjünk mi is a ruszkikon :D
Magyarországon nem ez van? Nincs olyan hét hogy ne keljen 2-3szor satut nyomnom, mert nem adják meg az elsőbbséget. Például ma egy Passat kombi gondolta úgy hogy kikanyarodhat elém bekötőútról főútra amikor cirka 60-70 méterre voltam. Van fék a kocsin nem számít, persze ha utána dudálok én vagyok a paraszt meg az idegbeteg.
Kanyarodó főútvonal városon belül lámpa nélkül, na minden ilyen helyre felszerelnék egy kamerát, nem a balesetek mit csak, hanem a sok idióta miatt akinek fogalma sincs a szabályokról, kinek kell elsőbbséget adni, neki mikor van elsőbbsége, táblákat nem néz, csak csőlátással megy előre mint egy birka
Abba gondoljatok bele, hogy mekkora ország, hányan lakják, mennyien autóznak... És ezek után el lehet gondolkodni, hogy vajon kb 15 ilyen esetből azt gondoljuk, hogy leszűrhető az ottani közlekedési kultúra?
Itthonról is biztos össze lehetne szedni egy szép ilyen csokrot, mondjuk az elmúlt 5-6 évből simán. És ha azt megnéznék a külföldiek, akkor ugyanezt gondolhatnák... Szerintem.
Az a durva, hogy ezeknek baleseteknek a többsége abból van, hogy egy két barom azért is áthajt a piroson. És ha ez ennyire jellemző náluk, akkor a lámpától való induláskor oda kellene figyelni ezekre a barmokra.
Apám, ezek a ruszkik nem semmik ! :DD Mondjuk egy ilyen korrupt országban -ahol mindenki lefizethető-, nem csodálkoznék rajta, ha a vezetők tizede vizsgabiztost sem lát, mielőtt megkapja a jogsit.
Bár az is lehet, hogy a forgalomirányító rendszer túlságosan is "orosz technológián" alapul. :P
ezek szerint az oroszok otthon is pont olyan bamba f@szok a vezetéshez, mint amikor átjönnek európába...
a legtöbb fékezés nélkül, mindenféle elkerülő manővert mellőze bombáz bele a másikba, sőt többen látszik, hogy az ütközés után is még nyomja a gázt padlóig, mert azon kívűl túrót sem tud a vezetésről...
amúgy JoinR-nek igaza van, majdnem mind abból adódik, hogy 4-5 másodperccel a pirosra váltás után is még padlógázzal át akar menni a lámpán...
Mintha itthon rohannának....
Amúgy a legtöbb az piroslámpán áthajtós, meg követési távolságot nem betartó/elbambulós eset. Amikor a gyalogos elüti az autót 4:39-nél az valami fantasztikus.