Most miért nem jó a lánc? Teljesen jó. Miért kell túlgondolni ezt. Semmi értelme nincs. Még a régi 80 éves bringákon szeretem azt ha kardánhajtású. Az viszont jó.
Nemám aszongyátok, hogy annyira innováció, hogy a forgómozgást jobban átviszi madzagrángatással, mint lánckerékkel?
Basszus, vegyétek már elő a mechanika könyvet. Szerintetek melyiknél kisebb a felesleges súrlódás? Áhh ne akarjatok meggyőzni, mert nem lehet.
Rosta: Most függetlenül ettől a stringbike-tól (mert ezzel én is úgy vagyok hogy oké új dolog, várom legyenek tesztek stb. én úgyse tudom kipróbálni ) ..szóval ettől függetlenül, ugye Te sem gondolod komolyan hogy a 15 éve 18 eFt-ért vett kerékpárra nem költöttél X Ft-ot hogy minőségi cuccok legyenek rajta, vagy ha nem költöttél akkor Te sem gondolod komolyan hogy mindeyg mivel teker az ember. Járom a Bükköt sokszor és volt pár helyzet már amikor igencsak nem volt mindeyg milyen gép van alattam...milyen fékkel stb. De városba ugyanez a szitu...nem csak a hegyekben....
Nagyon ötletes találmány! Azért arra kíváncsi lennék, hogy mit csinál a delikvens, ha elszakad a húr egy túra közepén ( pl.a mecsekben)? Elénekli a Dolly Roll : Elpattant egy húr című nótáját? Persze egy mezei lánc javítás sem lehet egyszerű a helyszínen. Ezért, egy pedál nélküli kerékpár feltalálását én személy szerint jobban díjaznám!
Azért mert valami magyar, még nem kell feltétlenül jónak is lennie!
"Ami függetlenül attól, hogy marketing fogás-e vagy sem, igenis innovációnak számít."
Jó, de mi benne az innováció? Ugyanaz másként:D
Ennek a találmánynak semmi értelme nincs... Nekem van egy 13 éve 18e forintért vásárolt Nauzer bringám, és semmi baj nincs vele, még az eredeti láncom van rajta, egy pár fékpofa lett rajta cserélve, pedig aztán én ralliztam vele összevissza, túrákra mentem vele, illegáloztam 60000x a belvárosban, de egyszer nem hagyott cserben.
Amennyiszer meg foglalkoztam a karbantartásával, az nem vett el több időt az életemből mint az, hogy itt most elmagyarázzam neked, hogy miért fikázza mindenki ezt a hihetetlen innovatív magyar találmányt... mert értelmetlen!
Mitől lesz nekem ezzel jobb menni mint a 13 éves Nauzer bringámmal? 5 perccel kevesebbet kell majd a karbantartásával foglalkoznom?
Mindenki azt magyaráz be magának amit akar, de ez akkoris legalább annyira értelmetlen mint (most egy dobos hasonlat következik) megvenni egy DW cintányér állványt 80 e forintért... pedig egy van egy Basix is 10e forintért, mindkettő ugyanazt tudja.... megtartja a cintányérokat....
De a kérdés: a DW mivel tud többet? mennyivel innovatívabb mint a Basix állvány? a válasz: annyival, hogy az van rá írva, hogy DW nem pedig Basix... de mégis fizettem érte 8x annyit.... nevetséges, de természetesen még mindig vannak elvakultan DW állványokat istenítő egyének, akik nem látják be, hogy csak a sznobizmus vezérli őket.
"Többek között ez is a baj velünk, magyarokkal" nézem a találmány oldalát, és még nem tartotta fontosnak a magyarországi székhelyű vállalat, hogy magyar nyelven is megjelentesse az oldalt?
Jó, innovatív meg minden, majd örülök neki ha én is használhatom mert telik majd egyre. Az irigység, az beszél belőlem.
Láttál már agyváltót? Abban bolygómű van, azért ez közel nem az! A lengőkarokon fel-le váltasz, gyakorlatilag, - ha jól értem - az erőkar változik, így a zsinór által megtett távolság, ez jól látszik néhány videóban. http://kerekagy.blog.hu/2010/09/22/ledobja_lancait_a_magyar_stringbike
Ezt is tekerni kell mint a sima láncos biciklit. Ami viszont hátrány az a plusz 4 forgáspont (hajtókarokon 1-1, mögötte oldalanként 1-1 csiga). Érdekesnek érdekes, de a láncos meghajtás az kiforrottabb (gondolom ez egy prototípus, vagy egy kisérleti darab), azért hajrá a fejlesztőknek. Kreatív ötlet, és a megszokottól sikerült elrugaszkodniuk. Gratulálok neki(k) Nekem tetszik.
Többek között ez is a baj velünk, magyarokkal: ha valaki feltalál közülünk valamit ahelyett, hogy értékelnénk (mert ugye más nemzet büszke lenne rá) ahelyett zaftos komentekben fikázzuk a találmányt, ami függetlenül attól, hogy marketing fogás-e vagy sem, igenis innovációnak számít.
Ráadásul mi van akkor ha nem bírja a homokot, szerintetek ez a sivatagban lesz használva, vagy inkább a városokban, mert elég egyértelmű.
Azon kívül űrhajós és állatorvos is :)
Figy, ez egy agyváltós kerékpár, amit lánc helyett húr hajt. Ennyi. A többi marketingduma.
Különleges, a megszokottól eltérő, ennyiben jó. Presztízs értéke van, ott a cikkben is írja.
Nyilvan kiprobaltad, evek ota hasznalod, fizikabol es mechanikabol meg zseni vagy, tehat maris nyugton allithatod, hogy semmivel sem jobb, mint a masik ! :) Hat ez lol
miert vazzeg ? A rendes lacmeghajtasos kerekpar hogy birja ?? Az meg meg csupa olaj is plusszban. Na abba ragad a homok rendesen !!
Vagy csak en nem ertem a kerdesedet ?
El tudom hinni valamiért, hogy be tudják magyarázni majd maguknak azok, akiknek telik rá, hogy miért jó ez nekik azon túl, hogy extravagánskodhatnak vele.