mondjuk mert konzol van vagy 3-4 változat, ami lefedi a konzolosok 99%-át. pc-seknél meg ott a milliónyi különböző konfig, amiknek a nagy részére legalább annyira optimalizálni kell a játékot, hogy 15 fps-sel (ami további alkatrészvásárlásokat még generálhat) elketyegjen. egyértelmű, hogy egyszerűbb a konzolos változattal hamarabb elkészülni.
eddig egyébként nyilvánvaló, hogy a páratlan számú CODok erőtlenebbek. más a fejlesztő cég (közben dolgoznak a háttérben az IW-s srácok a COD8-on). a WAW mondjuk nem volt annyira rossz, és most mint koncepció, mint elgondolás a BO sem rossz.. nade a megvalósítás.. kívülről szép, jól is van optimalizálva, de mégis borzasztó, mert a CODból felnagyították annak legvitathatóbb, legbosszantóbb elemeit (amik a páros CODokban is bosszantóak, de legalább kiküszöbölhetőek). <- ki ne találkozott volna már például CODozva a jellemző és átlátszó, túlnehezített scriptelésekkel. amit ki lehet kerülni azzal, hogy előrerohansz, húzod magaddal a "többieket" és akkor nem kell kilátástalan lövészárokháborút folytatni.. na ez a COD7-ben meg lett fordítva.. :-p neked kell követni a többieket, és ha nem reagálsz baromi gyorsan (ha nem az ideális íven kerülöd el mondjuk a lavinát, akkor simán visszadob a játék egy olyan részre, ami könnyen teljesíthető, sőt cinemás rászekkel indul újra..) akkor kezdheted újra pár perccel korábbi, unalmas eseményekkel. és mindez pont akkor, mikor elkezdenének felpörögni az események.. mintha az alagsorban valaki dübörögtetné Beethoven IX- szimfóniáját (ráadásul állandóan megugrik a tű a bakeliten), te meg egy bezárt szobában, a hányingerrel küszködve már készülsz kiugrani az ablakon..
vannak szép pályák benne, de nézelődni nincs idő. (ez is egy hiba.) ugrások némelyike nehéz; follow parancsok szintén. bosszantók a felesleges újrázások, és, hogy ha egy centivel eltérsz az ideális ívtől, máris repülsz vissza 5 percet és kezdheted elölről a monoton aprítást, vagy "mozizhatsz 3 percet (ami közben azért nyomnod kell az F billentyűt, hogy ne csak malmozzál, bár még az is jobb lenne ilyenkor..)..
az idegmérges pálya volt a legjobb (és ott érdekes módon nem is volt semmi gond, ha beszedtél pár lövést, meghaltál - nem kerültél vissza sokkal előbbre) és sajnos a legrövidebb.. az igazán üdítő volt. a többi viszont.. ami jó és újszerű lehetett volna ott elrontották a fejlesztők.. kár.. no majd a COD8.. :-D
multi lagos, a zombis meg mintha feleslegesen nehéz lenne (azok a hell-dogok..)..
ejjha... megnéztem....
ez télleg elég szarra sikeredett.. :(
CoD6-hoz képest, de még a CoD5-höz képest is űbertrágya...
Nagyon nagy a különbség az Infinity Ward és a Treyfos minőség között...
... hát van baj...
.. no ha télleg a server túltelítettség a baj, akkor reméljük megoldható és idővel megoldják....
bár..
most ha jobban belegondolok... lokálba is tolták ismerősök és ugyanúgy szaggatott :) szal
sztem egyszerűen a hálózatkezelést szarul csinálták meg. :(.. majd lesz hozzá patch remélhetőleg...
addig nem veszem meg :)
Az unboxing video valami fantasztikusan jo, marha erted amirol a srac beszel! kulon TV-Show-t erdemelne a pofa!!! :D Szerintem veszett jo a jatek, gyonyoru grafika, rengeteg info es beallitas!!! Nem kell benne keresni a MW2-t, mert ez nem a folytatasa. Ezert masabb.
A laggolasrol es egyebekrol annyit, hogy egyszeruen csak tul vannak terhelve a szerverek, es folyamatosan javitjak a hibakat. tovabbi infot a Facebook: HUN Black Ops Clan oldalan talalsz
megnéztem a videót és emberünk a legfontosabb dolgot hagyja ki a rendszerleírásból..
a VGA kártyáját ?!?!?!??!?!? tuti valami szar van neki....
amúgy mi foglalkozunk játékfejlesztéssel és elnézvén ezt a hibát úgy tűnik,
nincs elég mem a vga kártyában... és minden ilyen akadásnál feltölt / letölt textúrákat..stb..
lejjebb kell venni a videóbeállításoka (árnyékot)t.. hátha az segít...
ha meg nem és csúcskártyán is ezt csinálja akkor télleg xar :)...
én még nem vettem meg... de ha meg lesz, közlöm majd az eredményeket !!
Mit, hogy szarnak a pc-s játékosokra? Lehet, hogy az eladásokban kéne keresni a megoldást? ;)
2009-ben az Egyesült Államokban 9,9 milliárd dollár volt a konzolos játékok forgalma, a pc-seké 540 milló. Akkor most melyikre is éri meg fejleszteni? ;)
Persze h értettem (azok szoktak leghangosabban fikázni, akik letöltötték).
Bocsánat, hogy ennyire offpost/topic megyek, de ezt muszáj leírnom, ha már felhoztad... Igen, sajnos tényleg nem első eset, ugyanakkor vicc, hogy ezt a játékgyártók tudják csak eljátszani- bárki mást már meghurcolták volna, ez kicsit olyan "ma vettél sült halat, de csak 1 hét vagy 1 hónap múlva kapod meg". Nem egyedi eset, nem is sok, hanem rengeteg játék járt így, hogy adva volt 1 megjelenési dátum, amit csúsztattak, (esetleg megint...esetleg megint...) majd amikor végre kijött, akkor kiderült, hogy több sebből vérzik. Na mind1. Afrikában éheznek, nekem meg ennyi gondom van...
Nem rád értettem. :)
De azért valamennyire értetted gondolom a "rejtett mondanivalót" is. ;) (Miért is fejlesztenek többnyire manapság elsősorban konzolra, és ha ki is jön a PC-s verzió, mennyivel később és elsietve, stb., nem az első eset...)
Mondjuk PC-re kihozhatnak még később javítást is.
Bungle, multi törés nincs (még. 1 nappal vagyunk start után), akit látsz multizni, azt bizony most a készítők lopták meg... Eredetiben van meg, dea torrentezők most tényleg nagyot szívtak ezzel. Ha nem személyeskedtél, és általánosságban mondtad, akkor én kérek elnézést :P
Eszembe nem jutott, tudom h csak pc-n lett elbaszarintva (jajj, bocsának: "Nincs ez elbszva, csak másra lesz jó" :P )
PS3, semmi baja, cska a pécéseknek jutott a megtisztetltetés, hogy átélhetjük http://www.youtube.com/watch?v=pOPFbRYdrLc - ezek után kérnék Tőled véleményt ;)
Lemerem fogadni, hogy az, ami rajtakívül kb több százezer- vagy akár millió játékosnak, köztük nekem is: olyan elképesztő lagg és fps spikeok vannak, amik élvezhetetlenné teszik a játékot. Az már csak hab a tortán, h grafikailag kb ugyanazt tudja, mint mw2, mégis 10-25 fps, 30ig ritkán megy (mw2-t tudom 80-100al tolni)
Amit leírtam hibát azt nagyon sokan észlelték, tapasztalják, utálják. Steamen van 1 topik, ami 1 nap után ~300 ezres (299098 ebben a pillanatban) nézettség, és ~1100 hozzászólónál jár. Annyit lehetet látni abból a jelenségből, hogy üres a főfórum, majd hirtelen sorban jelentek meg a "laggol", "akad" és egyéb topikok. Aki lepontozta a hozzászólását, annak látszik, hogy nincs meg, vagy azon nagyon ritka szerencsések közé tartozik, akiknek pont semmi baja nincs a játékkal.
Az az unboxing videó üt! :D "So I could sneak up on all my friends, all the friends I have...left" xD
A reklám hangulatos lett, a játék meg hozta azt a szintet, amit elvártam tőle! (Örülök neki, hogy ilyen sokan megvették PC-re)
eddig egyébként nyilvánvaló, hogy a páratlan számú CODok erőtlenebbek. más a fejlesztő cég (közben dolgoznak a háttérben az IW-s srácok a COD8-on). a WAW mondjuk nem volt annyira rossz, és most mint koncepció, mint elgondolás a BO sem rossz.. nade a megvalósítás.. kívülről szép, jól is van optimalizálva, de mégis borzasztó, mert a CODból felnagyították annak legvitathatóbb, legbosszantóbb elemeit (amik a páros CODokban is bosszantóak, de legalább kiküszöbölhetőek). <- ki ne találkozott volna már például CODozva a jellemző és átlátszó, túlnehezített scriptelésekkel. amit ki lehet kerülni azzal, hogy előrerohansz, húzod magaddal a "többieket" és akkor nem kell kilátástalan lövészárokháborút folytatni.. na ez a COD7-ben meg lett fordítva.. :-p neked kell követni a többieket, és ha nem reagálsz baromi gyorsan (ha nem az ideális íven kerülöd el mondjuk a lavinát, akkor simán visszadob a játék egy olyan részre, ami könnyen teljesíthető, sőt cinemás rászekkel indul újra..) akkor kezdheted újra pár perccel korábbi, unalmas eseményekkel. és mindez pont akkor, mikor elkezdenének felpörögni az események.. mintha az alagsorban valaki dübörögtetné Beethoven IX- szimfóniáját (ráadásul állandóan megugrik a tű a bakeliten), te meg egy bezárt szobában, a hányingerrel küszködve már készülsz kiugrani az ablakon..
vannak szép pályák benne, de nézelődni nincs idő. (ez is egy hiba.) ugrások némelyike nehéz; follow parancsok szintén. bosszantók a felesleges újrázások, és, hogy ha egy centivel eltérsz az ideális ívtől, máris repülsz vissza 5 percet és kezdheted elölről a monoton aprítást, vagy "mozizhatsz 3 percet (ami közben azért nyomnod kell az F billentyűt, hogy ne csak malmozzál, bár még az is jobb lenne ilyenkor..)..
az idegmérges pálya volt a legjobb (és ott érdekes módon nem is volt semmi gond, ha beszedtél pár lövést, meghaltál - nem kerültél vissza sokkal előbbre) és sajnos a legrövidebb.. az igazán üdítő volt. a többi viszont.. ami jó és újszerű lehetett volna ott elrontották a fejlesztők.. kár.. no majd a COD8.. :-D
multi lagos, a zombis meg mintha feleslegesen nehéz lenne (azok a hell-dogok..)..