Gyerekek! Plíz emelkedjetek már felül ezen a ronda-dizájn problémán. Ez egy sikeres kísérlet volt, egy fejlesztés, ahol mellékes minden, csak a fogyasztás a lényeg. Ha piacra akarják dobni, akkor majd csinálnak egy tetszetős autót +2 két liter fogyasztás árán...
Ha csak a fogyasztás lenne a lényeg, akkor vennék inkább robogót (és ne mondjad, hogy beázik, mert van fedett is). A fogyasztás és a teljesítmény itt körül mozog, gondolom a VW vezetési "élményét" is tudná pótolni. Az biztos, hogy kényelmesnek az sem kényelmesebb, de olcsóbb és néhány közülük még JÓL IS NÉZ KI!!!
úgy látszik, hogy a kínaiak már a német autógyártásra is hatással vannak, ha azok elkezdtek "kici ész olcó" dolgokat gyártani:)
egyébként tényleg nem összehasonlítgatni kell, mert kizárt, hogy valakinek ez legyen az álomautó(akárhogy is nézzük, ez egy továbfejlesztett és drága verolex amit még az oly alacsony fogyasztás sem tud olcsóbbá és vonzóbbá tenni)
Ha figyelmesen végigolvastad volna az első 2! kommentemet, akkor talán az utóbbi irományod 1. sorát megspórolhattad volna... amúgysem osztottalak le, azt nem így tenném. Csak felháborodtam valamin, pontosabban azon, ahogy viszonulsz más autókhoz, amik neked nem állnak közel a szivedhez. És mivel direkt odaírtam, hogy témától függetlenül, kérlek, ne vonj bele másokat. Köszi.
Abban meg természetesen igazad van, h az árából mást lehet venni... de ez már megint más téma.
Ja, hát ha úgy vesszük, tényleg funkcionális, mert ennek a valaminek semmi célja nincs azon kívül, hogy guruljon és 1 litert kajáljon.Mint valaki megjegyezte, még tükör sincs rajta, biztos megolodották ezt is kis kamerával meg LCD-vel, modern idők, aaahhh.Ami meg az MX5-öst illeti, hát az új tényleg nem egy remekmű, de a régi marhajó, volt hozzá szerencsém.
Hidd el, egyáltalán nem női autó, amúgy meg inkább vennék egyet tízévesen, mint egy új daewoo-t(nekem az marad), suzukit, rönót, és olcsóbb is lenne.
Nekeme speciel nem kéne, mert ha egy litert eszik, nemigen mehet, DE: a többi hasonló fogyasztású autó jóval rondább, márpedig ennél az autónál figyelembe kell hogy funkcionális a külső...
Érdekes, aki ezt lefikázta (és igen, köztük vagy Te is!), azt nem osztottad le...ezen elgondolkozhatsz, végülis magad ellen is beszéltél. És nem "örülne a fejem" ha egy mazdába ülnék, főleg nem egy nőibe, annak ellenére hogy sokada az ára az autónak egy MX5-höz képest amiben ülök. Tovább boncolgatva egy MX5 árából mást is lehet venni...
Akkor csak a te kedvedért, mindenki gondoljon arra amire akar, legyen az bálna merga, vagy swift, vagy bánom is én micsoda.Vagy te megláttad a literes VW-t, és azt gondoltad, hogy ha törik, ha szakad, lesz egy ilyened?Ugyan már...
Témától függetlenül:
Már ne haragudj, én sem vagyok oda annyira a Mazdákért, de ezt a "ami nekem nem tetszik, az szar és ronda és lefikázom, mert megtehetem" dolgot nem bírom elviselni... ugyanis örülne a fejed, ha egy olyanba szállhatnál be nap mint nap. Csak ennyit akartam.
Nem fogják piacra dobni. A nemrég nyugdíjbament elnök megfogadta anno, hogy addig marad, míg ki nem fejlesztenek egy autót, ami 1 litert fogyaszt. És lőn.
TUDOM, hogy itt az egy liter a lényeg, de formát, a kényelmet és minden hasznos dolgot alá kell ennek rendelni.
Remélem, ha ez a rémség majd megvásárolható lesz, és veszel egyet, akkor majd jól érzed magad benne! Csak reggel ne egyél sokat indulás elött, mert ugye a súlycsökkentés mindenekfelett!!! :)
Okosan... talán olvasni még tudok... sőt talán még az angol nyelvvel is megbírkózom, ergo nagyon is vágom, higy miről van szó. Attól, h azt mondom, hogy csúnya, az még nem azt jelenti, h nem ismerem el a "tudását"... de ilyen külsővel tényleg nem fog belőle sok elkelni... az emberek amúgyis tojnak a környezetükre és ezért nem fognak nagyobb összegeket kiadni (sajnos).
Egyrészt igazad van, másrészt azért arról is szól ez az autó, hogy mit szabad feláldozni egy olyan, jelenleg irreális célért,
mint az 1 literes fogyasztás.Elég kevesen vennék meg, ha ebben a formában gyártanák.Elég csak a Lupo 3L-re gondolni, talán egyszer láttam egyet forgalomban.
Most komolyan, neked ez az autó mit sugároz? Ebből szeretnél kiszállni az utcán, vagy pl. egy Mazda MX5-ből?
A dizájn legtöbbször akkor jó, ha a funkció és a forma harmónikus. Ellenpélda van sok, de ez a valami egyszerűen ronda!
Latom nem fogod fel. Szoval a dizajn az csufit a kocsin? Ha formailag bontod meg ha csak "rateszel" doglokat (festek stb stb) rosszat csinalsz vele...nem ertem mit nem lehet ezen felfogni.Vagy a lampa formaja nem tetszik? Vagy mi van? Nem Koenigsegg vetjtarsat terveztek....
Latom megsem olvastad el a cikket reszletesen. Azert ilyen a "festese", mert nincs is befestve azert h ott is sporoljanak a sulyal..es minden kiegeszito amit mondtal, az sulytoblettel jarna. Amugy dehogynem, lehet festesni is ,meg csicsazni jobbra balra, kinder tojas antenna stb..de akkor nem 1 litert fog fogyasztani hanem kettot :D
Egyébként valamit stílusosabbá lehet tenni a formája megváltoztatása nélkül is. Ezt ugyan nem nagyon tudnám flex nélkül szebbé tenni, de biztosan hallottál már te is más színű festésről, krómról, kiegészítőkről..stb.
Elolvastad a cikket? Azert nez igy ki mert igy a legjobb a legellenallasa. Egeszen pontosan a fele egy hetkoznapi koicsenak. Mit akarsz dizajnolni rajta?