Gergő küldte e-mailben (hogy miért nem itt, azt nem tudom):
"A figyelmetekbe szeretném ajánlani, mi sülhet ki abból, ha 40 magyar egyetemista minden évben új versenyautót épít, és a fejlesztőcégek támogatóként melléjük szegődnek."
A csapat oldalát itt, Facebook oldalát pedig itt találjátok.
van azért elég sok egyedi alkatrész benne (hajtáslánc, elektronika, váz, felfüggesztés, burkolat, stb...) . sőt inkább az könnyebb összefoglalni ami eredeti: blokk, főtengely, hajtókar, dugó... meg még kb a felni meg a gumi is vett cucc, a többi az saját tervezés.
Jópár évfolyamtársam a Bosch versenyére szokott jelentkezni, ott olyan gépeket kell készíteni amelyet általában 6, a Bosch által újonnan piacra dobott kézifúró vagy hasonló hajt. Az se semmi látvány, de ez persze sokkal jobb :)
Le a kalappal a srácok előtt! Igaz ahogy olvasgattam igazán "csak" a váz és a kipufogó rendszer az ami teljesen egyedi, de azért meg kell tervezni meg össze kell pakolni azt a vasat...