Erre a videóra nem találok szavakat... :( a valós baleseteket szörnyű volt benne végignézni... 3.35-nél úristen!
Amúgy én elég sűrűn nézem a lánglovagok.hu-t és ezért sem nyomom neki függetlenül attól, hogy mint azt az elején is említettem, nagy autó van a seggem alatt.
"Szerintem nem ciki kis autóval járni, sőt... és tényleg dühítő, amikor azt látod, hogy pusztán csak azért előznek meg akár százzal is, mert nehogy már egy kis fos menjen előttük, vagy mert annyira érző a menő csákó maga alatt a német autógyártás csodaménesének erejét. "
Itt a lényeg. Érdekes módon az előttem menő Mercedessel már nem mernek szívózni, csak az a lényeg, hogy elém kerüljön, oszt hirtelen eltűnik a siethetnékje mindegyik Fittipaldi utánzatnak. Szánalmasak, és egyben mulattatnak is.
"A "hülye Suzukis" sztereotípia valamiből kialakult."
A sík idegből. Sokan képtelenek elviselni, hogy nem tudnak vezetni, és még az autójuk sem megy. Ennek örömére a másikat kezdik szidni, és ha az Suzukis, akkor az a célpont.
"a 100 ló is még nagyon erősen csak mögöttem erőlköde xD :D"
Igen. Pont erről írtam, amikor a tükrömet említettem. Sokan hiszik hozzád hasonlóan, hogy attól nagy legények, ha meg tudnak előzni valakit. Mint előtted írták, megállni kell tudni. No meg kanyarodni, mert ugyi nem meglepő, mikor a nagy autók a kanyartól megijednek, és majd hogy nem áttolják az autót, mert a vezetéstechnika már nem adatott meg a sok ló mögé.
"amúgymeg...a fiat se jobb ám :D"
És az Audi sem, hiszen az sem teljesen köztudott, hogy Audiba nem kevés a VW emblémás alkatrész. Csak ugyi más a feling. És a márkák sorolását a végtelenségig lehetne folytatni. Egyik sem jobb a másiknál az alsó és a közép kategóriában, aki a saját emblémáját nagyobbnak hiszi, az csak kompenzálja egyéb méretének minimális voltát.
Szerintem meg a Lambók közül a leggázabb, az meg hogy matt, csak ront rajta... De persze ez az én szerény véleményem. :) Ez a modell gyalázza a Lambók formavilágát és stílusát, számomra ocsmány és gagyin néz ki.
Csodálatos.... imádom a Lamborghiniket is... az meg, hogy matt, nagyon sokat dob rajta... azok a visszapillantó tükrök is nagyon szépen meg vannak tervezve...
Igen, ha autót választhatnék, akkor Bentley Continental GT. Kellően elegáns, szolid, ugyanakkor sportos is egyben, nem hivalkodó, de mégis tekintélyt parancsoló. :) http://www.youtube.com/watch?v=FPtnocme0xM
(mondjuk ez alól kirugdosnám a neont, elrontja az összképet)
Senki sem mondta, hogy nem szép... csak annyit írtam, hogy manapság már nem e style fut... Attól még nekem is tetszenek az ilyenek... Pl. egy E39-esre csak ilyet dobnék fel... de egy E60-asra már tuti nem...
A másik nagy szopó a nagy erős autókkal belvárosban, hogy ellustul, mert nincs kihasználva... most hétvégén mi is megkergettük kicsit pályán és érdekes, egyből feltámadt. Sokkal hamarabb erőre kap, mert kiégett belőle minden szar lerakódott koromporcicaakármi. Néha ki szoktam húzatni, mert érezni, hogy tunya...
Etanol... tisztább, erősebb tőle a motor, és olcsóbb... 10000 Km után olyan szép tiszta az olaj a verdában, mintha most töltöttem volna bele... kis túlzással persze... ;)
Amúgy brutál szerintem ahogy kinéz az S8... látszik, hogy feszül az úton... én imádom, csak az a baj, hogy itt Budapesten minden nagy autó szopás...parkolóhely nuku, na meg aztán benzint temetni is lehet velük rendesen. Bár ha ilyenre van pénzem, akkor benzinre is.
Nah ez már segg! Gyönyörű...hát igen, ha én kocsi lennék, nem is tudom melyik lennék. Amúgy (jó értelemben) kirázott a hideg amikor beindította és meghallottam a hangját.
A másik videód meg...aztaku.va!! 300-al, főleg motorral!
De és most őszintén... ennek mi az értelme, azt nem tudom... :)
Lámpánál otthagyják a fél gumikészletet, csak azért, hogy 40-50m-en megmutassák, hogy kinek nagyobb a p@cse? :))))
Óóóó az csodaszép kocsi... mármint a Nissan GT-R.
A másik ilyen nagy kedvenc a Subaru Impreza.
Mondjuk nálam az abszolút győztes továbbra is az AUDI marad :)
Nem mindenki teheti meg, hogy 7-10 milliós autóba teszi a seggét 21 évesen, amit minden bizonnyal Te vettél magadnak a nehéz munkáddal keresett pénzedből.
Nem tudom miért a Suzukira megy a kiélezés, mikor sem a Fiat, Renault, Peugeot nem jobb, sőőőőt! Tudnám még sorolni a francia vackokat és a többi forintot nem érő kisautók listáját.
Azt bírom mikor látok a lámpánál emberkedni a kis taknyokat bmw-vel, audi-val stb. és mikor melléjük ér valami keményebb vas, és otthagyja őket egyesbe, csak pislognak.
Múltkori példa: viszonylag új 3-as bmw durrogtatja magát a pirosnál, mikor mellégurul egy Nissan GT-R. (aki ismeri az autókat, szerintem nem kell nekik bemutatnom).
Mondanom sem kell, hogy a kis ropi gyerek a bömösben azért nem adta fel. :D:D
Legnagyobb kedvencem, (csak, hogy nagy autó tulajdonosaként belepofázhassak én is) amikor sztrádán azt látom, hogy megyek 110-120-szal, elhúz mellettem mondjuk egy BMW-s és mögötte ba...meg 2 cm-re a SUZUKI-s.
Tolja a BMW-t!!! Az mi??!
Suzukiból lényegesen több szaladgál az utakon, mint a többi márkából.... Az arány balfaszokat tekintve pont ugyanannyi mint más márkákat figyelembe véve... Nem a márka tesz jó sofőrré, hanem a tapasztalat... nekem volt szerencsém 12 autóbalesethez, amiből egy volt saját hibás... legalábbis a közlekedés felügyelet szerint.... szerintem meg ha valaki megtévesztően irányjelez, és ráutaló magatartást tanúsít, hogy kanyarodni fog, akkor ez a kérdés vitatható, de ez más lapra tartozik... 3x borultam nagy motorral, 3x robogóval... Monnyuk a robogós storyk szintén saját hibásak voltak... :) Télen, hóban piszok nagy flash a robogó.... csak a tükörjég elrettentő kanyarban... :DDD
Azért annyiban hagy védjem meg az új suzukisokat, bár az enyém mivel régi messze van még az 50 lóerőtől is (és pl említhetnénk tényleg a skodásokat is, mert azok is azt csinálják mint azok akiknek új swiftjük meg sx4-ük van), szóval hagy védjem meg annyiban, hogy egy idő után még a legtürelmesebb autósnak is betelik a pohár, amikor azért kell szarul éreznie magát, mert minden nála nagyobb autó letolja az útról. Szerintem nem ciki kis autóval járni, sőt... és tényleg dühítő, amikor azt látod, hogy pusztán csak azért előznek meg akár százzal is, mert nehogy már egy kis fos menjen előttük, vagy mert annyira érző a menő csákó maga alatt a német autógyártás csodaménesének erejét. Néha nekem is eszembe jut, amikor azt látom, hogy mindegy mennyivel de csakazért is elém fog befurakodni, hogy addig nyomom a gázt amíg ki nem szakad, de igenis soroljon be mögém. Csak azért nem teszem meg, mert féltem a szaros kis autómat, meg mert én valóban csak közlekedni akarok az úton, és nem száguldozni, meg versenyezni. Annak tényleg nincs értelme. Szóval meg kéne érteni azért a többi autóst is, ha én megértem, hogy valakinek az az élete, hogy neki kell lennie a sor elején, hogy minimum 5mp alatt legyen már a kovetkező piros lámpa alatt.
Amúgy a kalapos, öreg, hétvégi vezetőktől tényleg óvjon meg az ég, akár szuzukiban ül, akár ne adj isten dáciában, na a majdnem veterán ladáról meg ne is beszéljünk. Lassan lehetne csinálni egy oldalt, ahol mindenki leszídhatja az általa utált autómárkásokat.
Viszont te is legondolkodhatnál,hogy mi az oka annak,hogy "már a negyedik zseni zsigerből Suzukizni kezd".Sajnos ez egy olyan dolog,mint a "szőke nő" szindróma.:)Van valami alapja.Ennyi ember nem lehet hülye.Majd minden autós ismerősömnek van rossz élménye a Suzukisokkal.És itt jegyezném meg,hogy ez nem a márka hibája.Ugyanis amire kitalálták és megtervezték,arra tökéletes.Csak sok fiatal gyerek,aki 0 önerővel kihozta,az nem így gondolkodik.Azt hiszik,hogy versenyautóban ülnek,mert 3 ajtós,"sport" felszereltséggel.100Le....miaz manapság.A legtöbb új típusú kisautó már kapható ilyen erős motorral.pl:Ibiza,Fábia,Fiesta,Corsa...stb.
A másik kataegória a kalapos papa,aki beszámítatta a régi stiftet,mert a telekre nem lehet akármilyen autóval járni.
A "hülye Suzukis" sztereotípia valamiből kialakult.És sajnos be kell látni,hogy ezért nap,mint nap sokat tesznek a tulajok.A bizonyítási vágyat hagyjuk otthon a paplan alatt.:)
sosem mondtam hogy tudok vezetni....(főleg mert a tudás az máshol kezdődik)....mert ha mondanám, az lenne a vége, hogy egy idő után elhinném magamnak és az legalább akkora tévedés lenne mint mikor egy suzukis elhiszi, hogy autóban ül xD :D :D :D
Pont ezzel a hozzáállással van a baj... :P Ha ennyire versenyezhetnéked van, rendeznek egy csomó amatőr rallyt... ott bizonyítgasd a "tudásodat"... A közutak biztonságos közlekedésre vannak... :)
Persze én is azt mondom, hogy nem attól függ ki milyen vezető, hogy milyen autó van alatta. Sajnos az emberek hülyék úgy ahogy vannak. A videóhoz visszateérve, persze lehet, hogy ez egy ázsiai vírusmarketinges videó, az is lehet, hogy a valaki csak pont videózott, azért olyan is volt már, hogy ablakból valamiért videóztak és találtak valami érdekeset. VAgy csak látták, hogy egy csaj akar parkolni, és gondolták biztos bénázni fog, mert először én is azt hittem, mondjuk, hogy erre megy ki a játék, hogy hogy fog bénázni. Ejj és ez milyen előítélet már tőlem. fúúj.
Bocsi, hogy most erre írom válaszként, nehogy személyeskedésnek (személyes sértésnek) vedd a dolgot, de a poszt alatt a Te hsz-ed olvastam el.
Az az igazság, hogy a Suzukisoktól lassan én is idegrohamot kapok. És nem azért, mert a "Mi (Ti) autónk...". Ez a dolog nem mindíg volt így, mutteromnak is Suzukija van, mert azt szereti... ;)) Az elmúlt 2-3 évben jött ez a dolog. Meg is tudom indokolni. (FIGYELEM, saját vélemény fog következni, bármilyen egyezés bárki más véleményével pusztán a véletlen, és a jól megfizetés műve)
A helyzet az, hogy az új Suzukik tipikusan a kis méregzsák kategóriába tartoznak. Kicsi, viszonylag könnyű autóhoz egy hozzá mérten erős motort raknak. És ehhez társul egy olyan ár, amit azért még meg lehet fizetni. És a probléma itt jön. Mivel ez még a megfizethető kategória, ezért kis nyikhajoknál annyit látni ilyet, mint a nyű. És mivel erős moci van benne, és fiatalság-bohóság, nyomják is neki. Csakhát megállni kellene tudni, az meg nem mindíg megy ugye...
Írtál egy ilyet: "Elfelejtik azt az apróságot, hogy SX-ben a legkisebb motor is 100 lovas. Szeretem ezeket a tudatlanokat, amíg látom a fejüket a tükörben, szinte látni, ahogy vörösödik az idegtől, és az erőlködéstől, mert lemaradnak a lenézett Suzuki után, és csak a távolodó hátsó rendszámtábla az, ami megmarad az emlékeikben."
Ez mind szép és jó, azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy ugyanezt a lakott területen is ugyanúgy megcsinálják. És amíg a visszapillantóban gyönyörködik, addig valakit itt-ott kicsit meggázol... :\
Számtalan példát tudnék itt hozni:
1. Haladunk szépe 50-55-el lakott területen, mögöttem Suzukiban majd hülyét kap a muki. Majd mikor egy fikarcnyi hely is adódik, kielőz, bevág a másik elé (nem csak elém, autóról autóra halad) úgy, hogy annak és a mögötte jövőknek keményen kell fékezniük... majd bekanyarodik csikorgó kerékkel a vasúti piroshoz.... gratula, félt, hogy lekési a Göcsely Express megcsodálását.
2. másik kedvencem: lakott területen kívül 70-el. Megelőzöd. Beértek lakott területre, és elhúz melletted 90-el, mert miaz, hogy Te meg merted előzni. (Más kérdés, hogy most integetnek-e neki a rendőrök, vagy sem)
3.
4.
és még lehetne sorolni itt szépen sorban.
Jó, persze, mindegyik közt vannak idióták és normálisak is. Láttam már BMW/Audi sofőrben is normálisat, pedig kopasz volt. (és láttam fékevesztett Trabantost is... :DDD) Sajnos az utóbbi időben a Suzukisokról nem alakult ki jó kép bennem (itt leginkább az új kiadásokra gondolok), és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Úgy vagyok velük, ha meglátom a környékemen, akkor inkább engedem, hadd menjen a kicsi rigó. Nincsen szükségem arra, hogy a nagy akarni vágyásában megtörjön.
Ellenben (ÉS DE!!!). Ez most így eléggé ki lett hegyezve egy autómárkára. De ugyanezeket el lehetne mondani más márkákról is. (lásd a státuszautóból bunkómobillá avanzsált AUDI (gyak. külön KRESZkönyv jár mellé), stb. )
A legnagyobb probléma a közlekedési kultúránkkal van. És amíg az nem változik meg, addig ezek csak egyre rosszabbak lesznek.
Uff
(Ps.: Húbakker, bocsi, hogy ilyen hosszú lett... :) )
Csodás történet. Életszagú. Azon senki nem gondolkodott el, hogy mi késztette a kameratőrt arra, hogy egy egyszerű, az utcán haladó autót elkezdjen követni? A színe? Vagy egyszerűen az, hogy meg volt rendezve az egész jelenet?
A szép új világról: Nem semmi, hogy már a negyedik zseni zsigerből Suzukizni kezd. Segítek, a gyökérség mértéke nem az autó emblémájától függ. Egy apróságot sokan elfelejtenek, amikor Suzuki emblémát látva azonnal a gázra lépnek, mert nekik zsenánt az, hogy Suzuki menjen előttük. Szeretem az ilyen zseniket. Elfelejtik azt az apróságot, hogy SX-ben a legkisebb motor is 100 lovas. Szeretem ezeket a tudatlanokat, amíg látom a fejüket a tükörben, szinte látni, ahogy vörösödik az idegtől, és az erőlködéstől, mert lemaradnak a lenézett Suzuki után, és csak a távolodó hátsó rendszámtábla az, ami megmarad az emlékeikben.
Oszt még egy apróság. Sokan nem ismerik a Fiat Sedici típusát. Gugli a tudatlanok barátja, oszt utána lehet újból elgondolkodni a sokakban leledző emblémabetegségben.
Mint írtam tisztelet a kivételnek, nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak. Talán a "hülye suzukis" abból adódik, hogy a papa aki alól kirohadt a 30 éves Skoda/Moszkvics/Zasztava stb. az mit vett? Persze hogy új Suzukit 0 forinttal 10 éves törlesztőre.
Amit te mondasz az megint egy más jelenség, arról is lehetne pár oldalt megtölteni :)
Emlékszem olyanra hogy mentem éjjel haza, nem 80vannal az biztos, haza akartam érni fáradt voltam. Megelőzz 3 tuning gép, bár szerintem ez kimerült a külsőben, belül lepkefing volt. Szóval megelőz, aztán szépen beállnak elém libasorba és nem mennek. Megunom megelőzöm őket, na ez valószínűleg derogált a drágáimnak, hogy egy tizenakárhány éves Civic megelőzte az ő neon csodájukat, 20 centire rámásztak a lökhárítomra, a fogócska addig tartott amíg le nem kanyarodtam. Ez is egy szép állatfajta.
Ezek csak hülye sztereotípiák. Magyarországon sajnos elég sok a bunkó fasz, meg a töketlen hülye. Attól, hogy valaki Suzukit vesz, mert az tetszik neki/arra telik/nem volt jobb ötlete/akármi, még nem lesz "hülye suzukis", mint ahogy a BMW vagy Audi birtoklása sem jár azonnali faszfejséggel. De ahogy említettem, sok a bunkó, ezért jól látható mennyiségben előfordulnak az összes autómárkában ülve...
Nekem spec suzukim van, na nem ilyen fullos spoileres altó (bár a kis kocsik híve vagyok), hanem rendes régebbi swift, és részemről minden szabályt igyekszem betartani, nem gyorsan hajtani, de nem feltartani a sort, annyival megyek ammennyivel a sor, indexelek, előre tudom, merre akarok kanyarodni és nem az utolsó pillanatban vágok át öt sávon egyszerre, sárgán átmegyek pirosnál meg tudook állni. Szóval nem minden suzukis ilyen, sőt mondok valamit, suzukiban ülve azt vennéd észre, hogy a többi nagyobb autó, meg az ilyen nyikhaj tuningolt fostalicskások meg körülötted cikáznak összevissza, mert leszárad a tökük, ha ötvenes táblánál véletlenül nem hetvennel hajtanának, és még te érzed magad hülyének. Személy szerint én ha mögöttem skodát vagy valami nagyobb fekete autót látok már engedem is el, mert tudom, hogy úgyse fogja kibírni, hogy egy szaros suzuki menjen előtte, még ha ezer másik autó is van elöttünk. Szóval tisztelet a kivételnek, a nem suzukisok se jobbak egy fokkal sem.
Ja a skodát azért emeltem ki, már bocsánat a rendes skodásoktól, mert az az új bmw-audi ,legalábbis közlekedéskultúrailag. Mert megy mint az állat, álbalában csak céges, szóval vigyázni nem kell rá, ergo hajtani kell mint az őrült ami a csövön kifér.
ezzel még mindig nem előzted meg a csőlátásból, lámáskodásból keletkező veszélyeke,t mondjuk elsőbbség meg nem adása.
Amikor neked kell rá is vigyázz, mert olyan merev üveges előrebámuló szemekkel hajt bele a körforgalomba, hogy már rá se dudálsz mert csak megijedne és abból még nagyobb kalamajka lenne :) , hogy egy példát említsek
és mennyire igaza is van a csajnak. de ahogy elnézem aki egy suzuki altóra vagy mi ez spoilert rak, mert attól lesz tuti a kocsija, annak ennyi esze is van, hogy beáll más helyére.
Sajnos rengeteg ilyen tetvedékkel találkozom én is naponta a belvárosban.Aztán csodálkozik ha valaki a nyakára teker egy kerékkulcsot.Arról már nem is beszélve,hogy azzal a kis játékautóval bárhol megtudna állni.