A reklámoknál is igyekeznek a fogyasztók szokásaival lépést tartani.
Mivel annyian látogatják az arckönyvet, így logikus, hogy oda is pakolnak valamit és azt a címet adják meg a reklámban.
100% hogy rengetegen meg fogjál nézni azt az oldalt is, ha másért nem akkor lájk gomb nyomogatás végett.
Én már látom (nem, nem az IMat-et), hogy jön majd a face házasság és face gyereknevelés, meg a hasonló arcságok (nem akartam face-el írni, mert még jól értitek).
Iwiw már haldoklik, most az arcoskönyv kora van. Majd jön valami más, aztán ez is letűnik idővel. Nekem már van is egy ötletem:
Az oldal neve legyen ANTI SOCIAL NETWORK Amit tud:
-nincs ismerős jelölgetés
-teccik/lájk gomb helyette lesz önsokkoló gomb
-nem tudsz üzenetet küldeni senkinek
-nincs hírfolyam/események/történések
-1 fotót tudsz feltölteni, azt is 5*5 pixeles méretűre alakítjuk
-...
57 % többet kommunikál online mint a valóságban...FTW. Már a plakátokon se honlap címeket látok a hirdetéseken, hanem facebook lájkolni való oldalakat. Kíváncsian várom mi lesz még ebből az arckönyv őrületből.
http://m.blog.hu/tr/trollfesz/image/lajk.png