a benetton group célja soha nem az volt, hogy tömegek vegyék a "terméket". elég ha kevesebben, de drágábban..
a céljuk ennélfogva az volt, hogy provokáljanak egyeseket, sőt tömegeket.
szóval nincs ez a "cég" sem olyan erkölcsi magaslatokban, hogy diktálhasson bárkinek bármit.
nem terméket reklámoznak (lehet nem tudnának a sajátról..), hanem anti-reklámot csinálnak ideológiákból,
mintha ők például a jelen kampány szerint nem gyűlölködnének, kirekesztenének
pedig ezt aztán egyáltalán nincs bizonyítva
'a gyűlölködés csúnya dolog, de mi nem gyűlölködünk, hiszen mi egy brand-et árulunk'
ez az "üzenet"
finoman szólva: ez egy hatalmas logikai bakugrás.. pénzért, befolyásért.
....nem hinném hogy itt csak és kizárólag a Vatikán,meg a keresztény emberek vannak ezzel a reklámmal megsértve....létezik ugyanis a reklámetikai kódex ami többek között azt is kimondja hogy a reklámozásban figyelembe kell venni a társadalom általánosan elfogadott erkölcsi-etikai normáit, valamint a közízlést....az én erkölcsi normáimban a férfiak(és nem kizárólag maga a pápa...)csókolózása nem elfogadott,és mondom ezt úgy hogy nem vagyok vallásos,de ez a reklám inkább szól egy buzi perverz fantáziálásáról mint az elfogadásról...nekem hányingerem lesz tőle és nem elfogadóbb lennék de még jobban utálnám az embereket mert azt közvetíti hogy nagyon hülyék.......akinek tetszik az meg csak nézze...megérdemli.
ha neked kéne irányítanod egy céget, igenis profithajhász lennél. mert a te és az alkalmazottaid megélhetése múlik rajta...
amúgy nem hinném, hogy ennek hatására az emberek tömegesen rohannak a boltokba vásárolni... így maradt az ötletes-vicces-mélyebb üzenet jellege a dolognak, és mellesleg max a márkát teszi ismertebbé, de nem biztos, hogy veszik is tömegével. nagy profitot például akciókat, konkrét újdonságokat ígérő reklámokkal lehet szerezni, ami konkrét vásárlásokat eredményez.
Nagyon is megértettem, hogy ez egy gyűlölet ellenes kampány. Pont ezért hiányolom innen a haszid zsidó telepes smárolását az földjét védő palesztinnal, vagy esetleg Natanjahu (gyöngébbek kedvéért Izrael miniszterelnöke) smárolhatna mondjuk Ahmenedzsihaddal (Irán elnöke). Ha így lenne nem volna bajom a reklámmal, de mivel cionisták csinálták, és/vagy hagyták ezt jóvá, így ezeket természetesen nem kerültek bele :)
nem mennék. baj van. egyébként éppenhogy azt mondtam, hogy a vatikán is profithajhász. is! a benetton meg főleg. csak szeretik magukat ők "is" úgy feltüntetni, mint valami kurvavicces, kurvakreatív, jótékonysági szervezet. úgyhogy pont nem érdekel a kampányuk. azon meg éppen az előbbiek miatt nem lepődök meg, hogy a vatikán nekikugrott. ez nem humorrol szól. mondom: konkurenciaharc!
"Isten a legjobb mosópor, kitisztítja a lelkedet!" ;-)
Ugyanmar, a helyukben te is a profitra mennel, nincs ezzel semmi baj... csakhogy a vatikan reklamarca a "szent" atya ugyanugy es ok is profitra mennek, szoval nem ertem mit pattognak, miert kene nekik nagyobb tisztelet mint barki masnak? Kurvara sem a fricskat, sem az uzenetet nem ertik... humortalan bagazs :D
Egyebkent inkabb ez, mint a semmitmondo mosoporreklamok :D
a benetton group célja soha nem az volt, hogy tömegek vegyék a "terméket". elég ha kevesebben, de drágábban..
a céljuk ennélfogva az volt, hogy provokáljanak egyeseket, sőt tömegeket.
szóval nincs ez a "cég" sem olyan erkölcsi magaslatokban, hogy diktálhasson bárkinek bármit.
nem terméket reklámoznak (lehet nem tudnának a sajátról..), hanem anti-reklámot csinálnak ideológiákból,
mintha ők például a jelen kampány szerint nem gyűlölködnének, kirekesztenének
pedig ezt aztán egyáltalán nincs bizonyítva
'a gyűlölködés csúnya dolog, de mi nem gyűlölködünk, hiszen mi egy brand-et árulunk'
ez az "üzenet"
finoman szólva: ez egy hatalmas logikai bakugrás.. pénzért, befolyásért.