Nem is azért írtam, h ez biztonságos lenne, de aki így indul neki, az ne üljön autóba. Amúgy nem kizárt hogy van gyűrődési zónája, már a 40 éves Bogaraknál figyeltek rá. Mondjuk az német autó... :)
nem kotoszkodesbol mondom, de azert az ac cobrat nem igazan lehet osszehasonlitani a mai biztonsagi technikakkal ellatott autokkal.. pl az audi-t mar ugy terveztek, hogy legyen gyurosdesi zona. meg persze onhordo karosszerias...
ez meg, mint minden verbeli amerikai "sport" auto, alvazas...ez a megoldas nem az utas vedelemrol valt hiresse :)
amugy meg ez konnyen lehet, hogy egy replica AC cobra, az eredeti eleg ritka, es ezalltal rendkivul draga.
Ez elég értelmetlen következtetés, hogy ha alu akkor gyengébb....gondolj csak a bringákra, vagy a mai autókra. A műanyagötvözetes Audi is biztos életveszélyes. Nem szabad abból kiindulni, hogy nekimész valakinek (ha csak nem magadat ismerve jogos a feltételezés), mert akkor sosem fogsz autóba ülni, arról nem is beszélve h a bizonytalan sofőrök igen sok balesetet okoznak.
Tök jó lehetett, hogyha alapból alu volt, és ment mint a szemét, mennyire király lehetett egy karambol vele..:D
Vagy akár ez, nitroval, nekimegy valaminek, azt csókolom..
Hát lehet hogy most nem jól mondom, de a Cobra karosszériája alapból Alu-ból készült. Ha jól tudom erről is volt híres, a könnyü súlyáról. De persze nem ilyen polir színben, hanem festett kivitelben. Azért tetszetős kis dög.... :)