mentek konflissal. ;-) persze vidékig is le kell jutni valahogy.. gyalog lelkeim. vagy demszkytarlósstb-háton..
(egyébként azért fasság a másodjára még értelmesnek is vehető tarlós-kijelentés, mert tényleg kisebb a vidéki nagyvárosok "forgalma" mint a víz-fej/fő-városnak, DE CSERÉBE legalább ~ugyanannyiba kerül, és persze kisebb forgalom mellett + hasonlóan szar (újabban "megreformált /értsd: mindenhonnan a szemetet egybehordták/ "járműparkkal".. terület + szogáltatás alapján alaphangon simán 1500 ft is lehetne egy vonaljegy pösten.. és, hogy nem annyi az nem azért van mert kevesebbet loptak volna arányosan a fővárosban mint a megyei jogú városokban.. óóó nem.. pfff.. az ország 90%-ának átlagosan 4-5szörösébe kerül utaztatni a seggét, csak, hogy fővároshoz méltón-méltatlan budapesti tömegközlekedés ne kerüljön annyiba, hogy még többen blicceljenek rajta (ami kevesebb elsikkasztható pénzt.. izé.. bevéltelt.. jelent és az azzal jár, hogy az eleonóra-napi ünnepségekre nem mennek "csippendél" fiúkák..) szóval harmadjára ökörség, mint ahogy elsőre is az volt. páratlan hülyeség amit mondott na..)
Tudod mit mondott erre a kérdésre Tarlós a Napkeltében?
"Azért,mert vidéken az emberek konflissal közlekednek, de itt trolival, villamossal, metróval...stb..és ezeket nehezebb fent tartani."
Szerintem omlana rá a 4es metró, ha kérhetném!
Ez egy igazán jó dolog, de csak rövid távon és csak a belvárosban. Tehát nem egy teljes megoldás a problémákra. Munkába már nem tudnék járni ilyennel. Oda vissza 52 km. Bicajjal ez picit sok lenne nem beszélve a környezeti dolgokról. ( eső, hó, hideg ) :)
ne adózás előtti eredményt keressél, mert abban sok minden benne van. üzemi eredményt keress, az ugyanis arra vonatkozik, hogy maga az a dolog, amivel az adott cég foglalkozik mennyire nyereséges.
Mivel a mi megyénkről konkrétan tudom ezért erre kerestem rá gyorsan, aztán keresek még:
kisalföld volán zrt:
"Teljesítményére jellemző, hogy nettó árbevétele tavaly megközelítette a 10 milliárd forintot, adózás előtti eredménye évek óta 160 millió forint felett van.
A társaság által szállított utasok száma évente több mint 100 millió, a hasznos kilométerek száma meghaladta a 33 milliót, a teljesített utaskilométerek száma pedig az 1,1 milliárdot."
Azért megy tönkre, mert a sofőrök akkora fizetést kapnak nettóba, mint egy jól kereső átlagpolgár bruttóban. És akkor a brutális caffetériáról említést sem teszek.
csak azt nem értem, hogy miért evidens ebben a kurva országban egy város tömegközlekedésének finanszírozása állami pénzből? Miért van az, hogy több vidéki nagyvárosban nyereséggel lehet működtetni a tömegközlekedést, de budapest, a legnagyobb piac erre alkalmatlan?
a bkv-n látszik hogyan működik az ország szétlopása...
szerintem maradjon ez a rendszer, csak építsék
be az összes metróba a vállalatvezetők szívmonitorának vezérlőit a jelenlegi rendszerre
hajhh de sok öröme lenne a metróvezetőknek és az utasoknak is a sok egyenletes sípolásban..
"A vezetők idegrendszerét annyira kikészíti a rettenetes, állandó zaj, hogy az egyikük már hibázott, és egy megállóban elfelejtette kinyitni az egyik kocsi ajtóit."
Ezeket egyenként kell kinyitni???
Mondjuk azért megnéztem volna, ahogy dörömbölnek az utasok, hogy ki akarnak szállni. :D
1.: Miért tartanak fent 2 fős forgalmú járatokat?
2.: Mikor járnak utána, hogy mennyi pénz folyik szét zsebbe? Ugyanis a hiány nagyjából abból tevődik össze.(becslések szerint)
Szerintem semikor, mert mindegy hogy fidesz vagy komcsik vannak, mindkettőnek a pártkassza a lényeg.
Ezeket munkatáborba kellene küldeni
3.:Miért nincs akkor plusz 500 ellenőr? Lehet, hogy ők is kerülnének járulékkal együtt 20milliárdba egy évben, de szerintem sokkal többet bliccelnek el.
4.:Kezdjék el az autós forgalmat korlátozni, parkolóháza kiépítésével eggyütt, és dugódíj. Ez a menedzserek és a képviselők miatt irreális, mert ők sajnálnák azt a havi 10 ropit
http://hg.hu/cikk/design/14543-we-love-bkv#