Bátyám szereti illetve gyűjti a különleges söröket. Gondoltam nincs is jobb szülinapi ajándék, mint valami jó drága sört venni. Büszke is voltam magamra, vettem 3 üveg, számomra küllemre igényes, négy számjegyű "sört". Kiderült, ügyesen tudok szar ízű, drága cider-t vásárolni.
Koromnál fogva nincsenek emlékeim a 60-as évekről, de annyit mondhatok, hogy ó a csodás Turbo rágó.
Hát , ja ..... csak ez nekünk semmit nem mond ugye mi magyarok a 60-as években nem a Tesco-ban vásároltunk . Nekem a 70 es évek elejéről vannak emlékeim a vásárlásról Sanyi bácsi és a felesége Vali néni voltak a boltosok és az 1 forintos Marika és Bandi szelet volt a kedvenc csokim .
Érdekesség hogy abban az időben a masszív alkeszek a fél literes almabort itták a bolt előtt ugyan is az volt a legolcsóbb és most szintén almabort reklámoznak a legmenőbb reklámmal bizonyos csatornákon és persze menő névvel ...szájder ... ugye leírva cider . A magyarban ez név hogy cíder a rossz minőségű gyenge bort ebben az esetben almabort jelent . Na ennyit a reklámok erejéről és tudatformáló szerepéről . Isszuk vígan a menő agyonreklámozott ..szájdert .... amit nagyapáink a bolt előtt ittak és szívták mellé a mezitlábas Kossuthot .