Hoppá hoppá milyen hírek voltak itt nem is oly rég, mára meg már feledésbe merültek. Végülis alapötletnek jó volt, csak most Budapest körüli útdíj van.
Így szokták átrugdosni a népen az akaratukat a nagyokosok. :)
Kitalálnak valami emelést, de ezt úgy adagolják, hogy megszellőztetnek valami még nagyobb emelést, amin aztán teljesen felháborodik a jónép, persze ezt nagyvonalúan elvetik, és akkor jöhet az eredeti, tényleges terv végrehajtása...
"A főpolgármester keddi sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott, gyakorlatilag nulla az esélye annak, hogy a matricás, 10 ezer forintos útdíjat bevezetik Budapesten; mint mondta, ez elméleti lehetőség volt a 12 alternatíva közül, s a legsúlyosabb, legtöbb kockázati elemet tartalmazó javaslat volt. "
Nem rossz, én fizethetek kétszer mert van bérletem és kocsim? Bár jobb lenne, ha háromszor fizettetnének bérletet, mert Lúdas Matyi is megmondta, háromszor fizeti vissza. Na ők nem vissza, hanem meg. :D
nekem pont ugyan ez jutott eszembe...(valahogy más megfogalmazással de ugyan ez):
"Mi köze van az autósoknak a BKV-hoz?
Miért fizessen valaki egy állami olyan szolgáltatás fenntartásáért, amit nem is használ?"
egy elég nyomós érv de csak lehet hogy szerintem:
Azért van autóm bazzzzzzzzz mert nem használom a békávéééééééééééét uuuuuuuuuuuu -.-
de most komolyan! nem véletlenül van olyan sok embernek autója...lehet hogy igy kényelmesebb meg néha gyorsabb is eljutni valahová, de másrészt maximum (egy szgk-it tekintve) 5en utazunk együtt nem 50-en tapossuk egymás lábát, meg persze "NÉHA" a nyuggerek is nyugodt szivvel lélekkel áthuzzák - a felszállás elött 38-as de leszálláskor már 42-es lábunkon- a kocsijukat...
Hát nem tudom hogyha ez az egész csak kitaláció (???) akkor röhögjek e rajta, mert eléggé durva poén, főleg abból kiindulva, hogy mennyi adó van a benzinen.
Ha meg nem poén, akkor sem merik megtenni azért ez kib@szuttul durva lenne, főleg abban a köztes időszakban amikor:
- nem tudod kifizetni a benzint + a havi 10 ropit,
- a BKV meg vagy sztrájkol, vagy csökkentett járműpark közlekedik, vagy épp füstöl alattad, vagy 'csak' nincs mi járjon.
Még tényleg azon csodálkozom hogy biciklizési, sétálási, piros lámpánál megállási (gyalogos+cangás+autós), járdára/aszfaltra ránézési adót nem vezettek be -_-' .
Nem tudom mi lesz, de 1 biztos megint mi szívunk mint állat, mert már akkora kárt okoztak hogy ezt lehetetlenség rendbehozni.
A legrosszabb az egészben az, hogy ezek a semmire kellő állam szarházik a falmelléki dumájukkal ezeket meg is csinálják. Én sokszor gondoltam, hogy ettől már nincs lejjebb. És pedig mindig van. :(
Parlamenti kémünk kiszivárogtatott egy párbeszédet a parlament egyik mosdójából ahol két államférfi beszélgetett cigizés közben:
- Te Sanyi! Olvastad azt a szart? 10.000 F-tot kérjünk el a Pesti utakért? Hát elég meredek úgygondolom!
- Jaj Béla hagyjad már! Úgyis lenyelik! :D
- Hát szerintem nem fogják, jönnek majd a tv-k, meg a blogok, cikkek, mi meg nézhetjük az üres Nokiásdobozokat. :'(
- Hát akkor kedves Bélusom elhatárolódunk az egésztől! Én azt se tudom h miről beszélsz! ;)
- Ezt hogy érted?
- Ha elül a vihar, később sunyiban módosítjuk az alkotmányt, megszavazzuk gyorsan, törvénybe iktatjuk, aztán a pórnép meg fizet, mert különben törvényszegők lesznek!
- Hát Sanyi ezt jól kitaláltad, Te biztosan nem másoltad a doktoridat!
- Nem! Én az ecserin vettem!
Híradóban: http://www.rtlklub.hu/hirek/belfold/video/156823
A fővárosi politikusok elkezdtek elhatárolódni a saját javaslatuktól. Komikus, hogy Tarlós elmondása szerint nem ismeri a részleteket, közben ő is aláírta. Kétszínű köpönyegforgató patkányok ezek...
Ez csak egy vicc lehet. De ha nem az akkor MEGBASZOM A NARKÓSKURVANYJUKAT!!!! AZT!!!!!
Levegő vétel adó, meg a "MI A FASZNAK SZÜLETTÉL EBBE A NYOMORULT ORSZÁGBA ADÓ" nincsen????
Ez az igazi agyvérzés nem a koktél bassza meg!
http://files.mommo.hu/pictures/000/927/927548_8535751eb3_s.jpg
"Sőt, továbbmegyek. Nem elég a bérlet, le kéne tenni a gyalogos jogsit. Lenne egy kb. 20 órás tanfolyam, kresz, alázat, lépéstechnika. Mindenki 20 pontról indulna, és járna büntetőpont. Zebrán átfurakodásért -3 pont. Aki kipontozódik, annak elveszik a jogsiját, a járókeretét vagy a kerekesszékét, és kap 1 év szobafogságot. Azután újra megpróbálhatja letenni a gyalogos jogsit, hogy kimehessen az utcára."
Illetve 1 év után a Balettintézetbe kellene menni járástechnikából, aki csak kicsit is csámpázik, azt kibasszák!
Adóznod nem csak akkor kell, ha nyereséges a cég. A 200 Ft-os jegy árából kapásból vond le az Áfát (27%). Már rosszul számoltál a bevétellel ugye. A bérek után fizesd csak ki szépen a nem csekély járulékokat, különben apeh bácsi hátulról megkúrálgat. Vegyük azt, hogy te takarítod a buszt, kívül-belül, ami azért nem ugyanaz, mint mondjuk egy kispolákról lesöpörni a havat. ;) Tényleg, hol is tárolod? Gondolom nem hátul a sufniban. :D Hogy ne lopják szét, valami őrzött hely sem árt. És még millió "apró" részletről nem beszéltünk...
olyat hallani hogy iskolákba lövöldöznek, szigeten turistákat.. meg olyanokat akinek nincs értelme vagy közelít a nullához...Hát senki sem akar nemzeti Hős lenni????? Ha mégis akkor kérem kezdeni az elején.. 30-40 évre visszamenőleg.Iskolás csoportokat nem motoznak a parlamentben.. legalábbis mikor voltunk akkor még nem.. szal ezen ellehet indulni.Sok sikert!
tegyük fel fizetek bruttó 150-t a kallernak. => 5000 ft/nap
~15-20 liter között van a fogyasztás, naponta megyek 500 km-t, az 100 liter/ nap => 45000 ft/nap
tegyük fel tudok buszt vezetni.
ha 1000 utassal számolunk az 500 kilométeren, és 200 forintot elkérek egy jegyért (ami valljuk be nem sok) az 200.000 forint / nap. ebből lejön a két fő költség 50.000.. lejön az én bérem, persze csak 5000 forint :D. maradt ~150.000 arra, hogy törlesszem a buszt, plusz ha kell fizessem a karbantartást!
ha 500 utassal számolunk még mindig marad napi(!) 40ezer forintom.. ebből fizetek az önkormányzatnak, hogy használhassam a buszmegállókat... adóznom meg csak akkor kell, ha nyereséges a cég ;) és mint tudjuk, nem lesz az :DD
persze én is tudom, hogy ez így túl szép, meg elnagyolt, és demagóg... de rohadjak meg, ennél nem sokkal lenne drágább
Nem tudom mennyit fogyaszt (gondolom nem keveset) + a sofőr mellett valakinek ellenőriznie is kell ill. eladni a jegyeket + a busz fenntartása (ahogy látom már van benne 561.340 km, lehet félig-meddig már szétesőben) + adózás... elég rizikós, én nem vállalnám be, de te tudod. ;)
Ha bedől a BKV
veszek egy ilyet: http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/man/man_ng_272-4152190
Ráírom: 100 Forintos Busz
Elindulok a valamelyik metróvonalon (nem az alagútban, fölötte az úton)
Minden jegy 100 Forint.
Naponta minimum 1000 utas garantált.
Az üzemanyagban már fizetek ÁFÁ-t, Jövedéki adót, Útalap díjat. Mi a náthás vérvörös f*sz kell még???
A drága tolvaj politikusaink (nem érdekel, hogy piros-e vagy narancs) dolgozzanak 5 évig ingyen, úgyis loptak már annyit, és fizessék abból a hiányt!
Egy 4 tagú családnál, akiknek 1 autójuk van, csak a közlekedésre fizessenek ki 40-50.000 Ft-ot és akkor még nem tankolt!!!
Erre csak azt tudom mondani, hogy: MAGYAROK ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!! Elő kellene már venni a fegyvereket a sfniból és rendet rakni!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
azt kéne látni, hogy nem csak hordTÁK, hanem hordJÁK! sokmillió forint eltűnt akkor, de ezek mind "egyszeri kiadások"... ha most olyan sok becsületes ember dolgozna ott akkor elméletileg csökkennie kellene a kiadásoknak :) de csak nőttek..
de fasza lesz, majd megyünk pestre és jegyet kell lyukasztanunk a városhatárnál xD
Az miért nem megoldás, hogy egy vállalkozás átveszi a bkv-t és újraszervezi? Szerintem mostanra azért nyilvánvalóvá vált, hogy a BKV egy pénztemető, ha a főváros kezében marad (nemcsak hogy az alkalmazottak, de a vezetők is sz@rnak a profitra, éppen csak annyit fognak dolgozni, amennyit muszáj).
Ez is olyan "szép magyaros" megoldás. Eddig is fizettük a bérletet, jegyet... stb. Ment rá pénz az általunk befizetett adóból is.
Most még sincs pénz, mert ezek a buzik ellopták, akkor mi a vaskos, cirádás pacif***ért mi fizessük még többet???
Rájuk kéne gyújtani a Parlamentet.