Már eleve rossz az elgondolás. A vezetés csak adóként tekint rá és meg se próbálja elkerülhetővé tenni. Nincsenek P+R parkolók, nincs rendes elővárosi közlekedés, a BKV ugyan bírja a mostani forgalmat, de épp hogy csak, amint kiesik egy busz már káosz van, és ha még a dugódíj miatt jönnének plusz utasok elviselhetetlen Indiai állapotok lesznek rögtön.
Londonban ez 10 font naponta, berlet nincs.
Hetvegen, amikor nincs dijszedes, akkor kaosz van es dugo mindenhol, meg egy kisebb ut is orakig tarthat.
Mondjuk itt van alternativa, millio busz, 11 metro vonal 260 allomassal, kiterjedt elovarosi vasutrendszer szamos londoni terminallal...stb, plusz van egy korgyuru autopalya es egy fizetesmentes korut amin at lehet hajtani a varoson ha nem akarsz korbemenni.
A dugodij alapjaban jo, tehermentesiti az utakat, tisztabb lesz a levego, es bevetel a fovarosnak.
Csak gondolom magyarorszagon tobbek kozott ez sem fog mukodni, gondolom jo szarul lesz megcsinalva es tenyleg mindenki csak szivni fog. Nem art ha van melle infrastruktura, na.
Mikor ezt meghallottam, majdnem sírva fakadtam. IX ben tartózkodom ideglenesen kicsi családommal, III ban dolgozom, párom babázik itthon, hétvégente utazunk vidékre a nagy szülőkhöz. Mielőtt megszületett a gyerek vettünk egy használt autót annyiért amennyi volt rá azóta ráköltöttünk majdnem ugyan ennyit, mert nyáron nincs olyan tömegközlekedés amit egy kis gyerekkel belehet vállalni Péntek Vasárnap. Mikor felemelték az autópálya matricát egyértelmű volt, hogy éves bérlet mert utanként 1 órát parkolunk. Megy fel a benzin kevesebbet járunk haza. Most a dugó díj és érzem, hogy muszáj lesz befizetnem mert be kell jönnöm a gyerekért meg a cuccokért.
Ahogy fizetek TB-is, hogy miután az sztkn beletört fogammal bemegyek a szájsebészetre azt mondják, ma biztos nem, de az ünnepek miatt lehet csak 6 nap múlva. Majd bekullogok egy magánhoz aki fogad kiműtiés fizetek annyit mint a havi TB-m volt.
Áhhhhhh ÁSÓ
bill clinton óta tudnivaló, hogy a szopás nem dugás
márpedig ha valaki dugódíjat fizet akkor az szop, aki szop az meg nem dug
tehát ha fizetne akkor már nem is kellett volna fizetnie
ha igazat szólsz nem végeztetlek ki - szólt a vezír(?)
engem most megölnek - mondta a tolvaj
és életben maradt..
(mellesleg district 9 - rasszizmus. district 8 - rásszizmus. district 7 - antiszemitizmus. hatkeresek kiknek a kijei?)
Bárhogy is nevezzük , ez egy újabb adó. Megnézik hogy mennyire veszi be a jónép gyomra, aztán ha nem lesz nagy balhé akkor bevezetik országszerte, mikor majd Reketyésalsófürdőn a lovaskocsi mögött 2-3 autó feltorlódik akkor is fizessen mindenki...
Aszondja' a rendszer felállításának induló (!) költsége 15 milliárd forint ... ?????????? és ezt kölcsönökből fogják fedezni. Mikorra fog ez megtérülni?
Mellesleg a BKV bírni fogja a túlterhelést? (vagy még jobban felemelik a jegy/bérlet árakat ?)
Az tény és való, hogy lépni kell valamit de ennél szerintem az itt fórumozók is jobb alternatívákat tudnának kitalálni.
aki tehette eddig is kerülte a várost, akinek meg bent van dolga, az egyrészt nem tudja kerülni, másrészt fizetni fog, mert nincs hova letenni az autót.
nagyjából semmi nem fog változni azt leszámítva, hogy sokaknak laposabb lesz a pénztárcája.
a bejelölt területre eddig is csak az ment be, akinek ott volt dolga, meg a komplett idióták.
ennek a zónának a kikerülője nem a nullás, hanem a Hungária és a többi. az meg, ha jól értem ezután sem lesz fizetős.
egyedül a rakpart az, amit esetleg nem kellene fizetőssé tenni, de ha nem a városban van dolgod, hanem csak áthaladsz rajta, akkor a rakpartnál is valószínűleg van jobb megoldás. (azt a részt annyira nem ismerem)
Ha állnak, lenni nagy dugó... hopp, és máris lehet rá majd dugódíjat szedni... :)
De egyébként tök mindegy, hogy most mekkora sugarú kört húznak a dugódíjnak. Előbb-utóbb kiokoskodnak valamit, hogy Neked, Nekem, Neki éppen most miért kell fizetnie.... :( Valahogy ilyenor mindíg az a "hűderohadtul meg fogjuk szívni ezt" érzésem támad. :(
Egyébként valahol hallottam, hogy bizonyos "külső kerületek" maguk is bevezetnének bizonyos díjakat. Mégpedig pont azért, mert attól tartanak, hogy az emberek a külső kerületekben fogják letenni az autóikat, mikor bentre utaznak, ezzel okozva káoszt, dugót kint... és ha belegondolsz, ez nem alaptalan feltételezés... :(
Ha logikusan belegondolsz mindenki azon akar majd átmenni Budapesten.
Ne csak belvárosban gondolkodj! Ha mondjuk kocsival vagy és pl.: Battáról akarsz Vácra eljutni és nem akarsz dugó díjat fizetni akkor a leglogikusabb útvonal az M0-ás ELKERÜLŐ szakasz (képletesen).
És mivel mindenki ott akar menni akkor sűrűbb balesetekre lehet számítani.
És ha baleset is van akkor a kocsik állnak.
Ha állnak akkor olyan mint egy nagy parkoló!
Uff