Egyébként már láttam olyan japán tuninggépeket amiknek 45 fok körüli volt a kerékdőlése. Persze egyik se ment csak állt, meg szép lassan gurulgatott. Ilyen alacsonyan ez se tudna menni, nem is azért van...
Ilyeneket tonnaszamra latni a nagyviz masok oldalan is. En is leginkabb a hatso dolesen akadtam ki, annak aztan tenyleg semmi ertelme, es meg szarul is nez ki. Egyebkent nagy hatso dolessel leginkabb a gyorsabb palyaautokon lehet talalkozni, kanyarban van szerepe, mikor bebillen a kaszni. Egyik modja a hatso tapadas allitasanak...de ilyen hatso dolessel gyakorlatilag nulla a tapadas, mellesleg a gumi belso fele hamar elmelegszik. Ez mar utal arra hogy ennek a tuningnak koze nincs a teljesitmegynoveleshez, inkabb a vilantas a cel. Meg azt sem tartom kizartnak, hogy a tulaj nem nagyon tud vezetni. Kepekbol nem derul ki, de nem lepodnek meg egy automatavalton sem, es azon sem ha a motor is a gyari.
Mondjuk itt sztem is túlzásba vitték a negatívot, meg régebbi vasakon jobban mutat, én pl. jobban el tudom képzelni egy VW Bogáron vagy egy Cultos G1-esen...
hát nekem se tetszik ez a hátsókerék.. miért jo, hogy pl. a 4. képen leér a földre a kipufogo egy része?!
amugy meg ez a kocsi MINDENHOL fel van tuningolva! miért lenne benne csak 100-140 lóerő?! EZ NEM MAGYAR TUNING, hogy ráteszek egy kályhacsövet a kipufogo végére, meg veszek bele egy 200Wos "noname mélynyomót" és gyerünk az utcára alázni feeling!!!
ezek megadják a módját, és nem spórolnak semmivel.. SZTEM! :)
Ezt úgy hívják hogy negatívban vannak a kerekek. Ha látsz egy durván megültetett gépet, ott is befele dőlnek a hátsó kerekek (minden egyéb módosítás nélkül). Legegyszerűbb eset, ha megnézel egy airride-os vasat, mikor engedik le, lehet látni hogyan állnak be negatívba a kerekek. Ami itt látható az vszínűleg direkt ilyen durva, nem az ültetés miatt. Ami csak az alacsonyítás következménye, az még nem okoz különösebb gondot egy jó futóműnek. És mellesleg nagyon durván tud kinézni! :)
rally kocsikon szerintem nincsenek bedöntött kerekek .. ez durván csökkenti a futófelületet, rally kocsik esetében meg azért szükség van arra .. defektet is sokkal könnyebben kap, így gyorsan elhasználódnak azok a hátsó kerekek .. bár biztos lesz pénze újra :)
A keréknek azért jó úgy, mert nem fért volna be a kocsi alá, mivel belelógna a kerékjáratba. Ha viszont így bedöntik akkor nem ér bele. Szóval csak annyi a lényeg , hogy így alacsonyabb lehet a kocsi.
Egyébként Yorick, kizártnak tartom hogy a Honda "alacsonyodott volna le" erre a szintre. 100 % hogy utólagos tuning és nem gyárilag ilyen :)
Először is, szögezzük le, hogy már nem tudnak a pénzükkel mit csinálni. Továbbá erre mondom én, hogy itt látszik meg a cigány formájuk... Mindent alávetni a csicsának, az úgymond "fényűzésnek", a hülyéskedésnek pfúj... Én mondjuk imádom az autótechnikát (persze szig. felhasználói szinten), de ez sok(k). Ezen a kocsin látszik, hogy gyakorlatilag a gazdi majd csak mire tudja használni; az ökörködésre (dehát mint tudjuk, ott pénz nem számít), nem igazán használati értékű kocsiról beszélünk.
Még rally kocsikon se látni ennyire bedöntött kereket, persze aki látott (akár itt) arab kisfilmeket a szórakozási hülyeségeikről, az tudja mire gondolok (pl. amikor 120-nál elkezdik pörgetni a kocsit a kétoldalt 6-10 m-re álló közönség, meg parkoló kocsik között, aztán akad egy durr, és vihognak, hogy jajé összetört 8-10 másik kocsi, na nem baj kihozza majd Ali meg Jaffar a másik 87 kocsija közül az aznap délutánra a következőt.
Ez a hátsóajtó meg eccerűen röhej. Mi a fa..omnak, 400-al megy és kell a plusz terelőszárny ? Sztem van benn max 100-140 paci (ami még nálunk se ótári), nem hinném, hogy a lényegi technikára áldoztak vóna...
Megmondom mi az amit igazán érdekesnek tartok: hát hogy a Honda hogyan tudott ide lealacsonyodni ?! Észbontó, hogy egy, az autós kultúrkör egyik (alap)pillére ilyen baromságra adja a fejét (inkább az F1-ben nyomulnának)... NNa most jól felhúztam magam, uff én szóltam...