Még ilyet, hogy egy reklámban kamu dolgok vannak, beállított és megrendezett jelenetek. Ez ilyen fordított vírusvideó, amikor már az a valami, hogy úgy csinálunk, mintha kandikamera/amatőr videó lenne. Mint az ilyen áldokumentumfilmek.
Nem kamu az, de nem rögtönzött, begyakorolta már az utat felvétel előtt, csak a fickó nem volt beavatva.
Azt nem értem még, miért akarják ráfogni, hogy Pepsi reklám?
Bocsáss meg, hogy nem ismerem, és nem is tartom fontosnak ismerni a Nascar versenyzőket, sőt vagyok akkora paraszt, hogy a jelenlegi forma1-es versenyzőket sem ismerem. A világ ezen része kiesik az érdeklődési körömből az van. Pont azért kérdeztem, hogy ez a csóka annyira híres-e.
Nem értem miért kell ilyen kamu-gerillavideókat csinálni;
-az egyik fordulóban volt már vagy 3 próbálkozásnak a nyoma
-pont épp véletlenül ebben a kocsiban volt egy Homasitás pohártartó középen (oké, az autókereskedő kollégák is benne lehettek)