Az elektronikus gázpedál produkálja amit te túráztatásnak vélsz. Nem egy bovdenről van szó. Nekem volt ilyennel szerelt kocsim. Erősebb gázadásnál leállt... Jó volt előzni vele.
meg alapból idióta aki vezetett. vagy 5ször ment előre meg hátra. ha lett volna 1 cseppnyi esze is akkor egyból kuplung és leállítani a motort. ha a gáz be is van ragadva akkor is nyomni kell amit csak érünk. fék kuplung kézifék leállítani.
vannak jó női sofőrök de ilyen női videóból temérdek van ami meg férfiakról szól abból meg 2 ha van az is csak mert részeg :D szóval csak lehagyta hogy tisztelet a kivételnek
"Néhány bizonytalan, tétova fékezési kísérlet után pedig máris előáll az a tragikus helyzet, amikor már hiába nyomjuk a fékpedált, mert rásegítés nélkül nem fogunk tudni akkora fékerőt kifejteni, ami felvehetné a versenyt a maximális teljesítménnyel dolgozó motorral."
Valóban, de ha ezt a funkciót még valakinek nem kellett használnia és éppen nem tudja megállítani a kocsiját, elég soknak tűnhet az a 3 másodperc. (Inkább azt kéne, hogyha gyorsan nyomogatod akkor is álljon le, az inkább elvárható egy bepánikolt embertől.)
Szó sincs itt a gáz beragadásáról!!! Hanggal nézzétek, ha be lenne ragadva, akkor nem túráztatná a gázt. Elbénázta: beállás után fék helyett a a gázt nyomta, ezt az is megerősíti, hogy a féklámpa sosem ég...
DE. MINDIG. SZerinted kapna gyártási engedélyt egy olyan jármű, ahol nem tudod a fékkel lefojtani a motort?
Esetleg a házibarkács kettes golf gyári fékkel és valami utólagos 2.5-ös turbódízellel lenne lehetséges hogy erősebb legyen a motor a féknél, de aki ilyet épít az erősen tajgetosz pozitív.
Ezt meg csak úgy: attól hogy gombos, még le lehet állítani menet közben is, szintén nem kerülhetne forgalomba az autó, ha nem. Csak ugye hosszan kell nyomni, amit az ember pánikolva nem valószínű hogy megtesz.
Érdekes dolgokat tud művelni a túlzott elektronikus vezérlés. Oktatóm akkor vett egy Octavia-t, amikor vezetni tanultam. Akkor még volt külön rutinvizsga, ahol ugye tolatóradar nem használható, viszont a drága ember nem kikapcsolta, hanem valamilyen oknál fogva leragasztotta a szenzorokat, amik így nem érzékeltek, viszont az elektronikát sikeresen leterhelték. Innentől kezdve a kocsi rendszeresen eljátszotta, hogy balra indexeléskor elvette a gázvezérlést, az index kinn maradt, és csak a vészvillogóval lehetett "kikapcsolni", hogy aztán helyre álljon a rendszer.
Az van, hogy egyrészt ez egy váratlan esemény volt, megijedt, plusz a többszöri előre-hátra kapcsolgatás valszeg a váltóba való kapaszkodás eredménye, markolta a sebváltót, és rángatta, ahogy őt dobálta a kocsi.
Aha, modnjuk én csak úgy tudtam, hogy a gázpedál ragadt be, konkrétan nem emlékeztem mitől.
Szőnyeg sz*r, elektronika sz*r..
Van valami, ami jó a tojóban? :D
Valószínűleg nem kulccsal indul, hanem gombbal, amivel viszont menet közben nem lehet leállítani (nem engedi az elektronika). Egyébként meg pl. egy dízelnél az sem feltétlen igaz, hogy a fék erősebb, mint a motor.
Szép új jövő. Még több elektronikát az autókba. Többnyire a technikai fejlődés híve vagyok. De ahogy nő különböző vezetésbiztonságot/kényelmet fokozó eszközök száma, úgy nő az esetleges meghibásodás esélye is. Egyébként ez nem csak a leírt probléma miatt blama a Toyota-nak, az ESP teljesítménye sem valami meggyőző. Bár ok, hogy a gáz beragadt, de a fék?
A tanulság az, hogy nem szabad a teljesen a technikára hagyatkozni. (Érdemes a youtube-on city saftey-re rá keresni) Meg kell tanulni vezetni. Kézi váltós autóval lehetőség szerint.
Most olvasgatom az "unintended acceleration" toyotás eseteket, és ott két másik modell szerepel, és a padlószőnyeg hibájából. Ha még ezt a békát is le kellene nyelniük, hogy az elektronika is becsődöl...
"Terror in our Toyota! Sure looks like the Electronic Throttle Control got stuck, huh? Another case of "UNINTENDED ACCELERATION?" She was only able to control the car with the PRNDL - 3 teenage girls in the car and just pulling into a neighbor's driveway to pick-up during carpool! This could happen to you! The car was totalled, the home has sever damage, and a car inside the home was totaled out and another damaged. Toyota's response: "...no evidence of any sort of manufacturing or design defect..." You look at this video and decide for yourself!"
Azért adjuk meg a lehetőséget a vid. leírásában szereplő verziónak, mert én is ezt látom benne, tehát nem a csaj hibája, hanem beragadt elektronikus gázpedál, és a hibája annyiban áll, hogy nem üresbe tette az automata váltót, hanem előre-hátra váltogatta.
örökre bevonni a jogsiját!!!
az még hagyján hogy a házba 2x beleszáll na de az utolsó amikor tolatással visszamegy az útra nem gyengén veszélyes és ha ebbe a dögbe egy szabályosan közlekedő kisebb autó épp beleszáll hadd ne mondjam mi lehet...
nem bántom a nőket 99%-ra úgy tippelem nő volt a sofőr de szóval ez simán megér egy örök életre vezetéstől való eltiltást :D
http://444.hu/2014/03/19/12-milliard-dollarra-buntettek-a-toyotat/