X a X X a a X a X
X a X a X a a a a
X a X a a X X a X
Ez most szörnyűnek néz ki de megpróbálom elmagyarázni. A négyzet csúcsa a bal felső sarokban lévő nagy X.
A kis "a" betű ami nem ég, a nagy "X" pedig az égő viaszt mutatja.
Sajnos nincs rá általános megoldás, mert mindig más a felállás.
De eddig minden helyzetből két klikkel meg lehetett oldani.
Legalábbis nekem.
De ha elküldöd a felállásodat, megpróbálom megoldani ;)
Megvan!
A visszaváltozott béka nyálát kell begyűjteni az üsttel, azzal el lehet oltani a tüzet.
Aztán a gyertyával el lehet űzni a szellemeket, az elemet betenni a távnyitóba, és azzal leszedni a boszit :)
Vagyis, a kenyér mindig máshol van, a konyhából a morzsanyomokat kell követni.
A piros lötyit az egyik kőbékának adva kiköp egy távirányítót.
A hűtőről leszedett lakattal pedig meg lehet állítani a szövőgépet, és hozzá lehet jutni az elemhez.
De hogy a $ß#&@ lehet bemenni a kandallóba?
Oké, kenyér a virágtól jobbra a földön.
Azt a kis barna akármit, ami körbe rohangál mindenhol, a földre kell tenni, és rá kell világítani a tükrökkel, akkor be lehet menni a lányvirág mögé.
Ott a gyertyatartón el kell oltani a gyertyákat, és a viaszt beledobni az üstbe. A kandallóban lehet belőle egy piros lötyit csinálni.
Na eddig ennyi.
Állítólag (a recept szerint) kéne még viaszgyertya, és penészes kenyér. Kenyeret a konyhában kéne találni, de ott nincs, vagy csak nekem nem megy. A gyertya meg ott az inventoryban, csak nem engedi belerakni.
A virággal és a tükrökkel mit lehet csinálni?
Tökben gyertya, toronyban nyitott szemű béka szemei, lent gyertyával kandalló->lesz egy lépcső, csak lemenni nem lehet, képen különbségek, onnan recept, konyhában hűtő tetejéről kulcs, hűtőből narancssárga gyümölcs, szárítóból üst, bele szem és gyümölcs. Eddig ment egyelőre.
Az ötödik rész elérhetősévével gondok vannak. Leírom hogyan játszhattok vele mégis. A www.radio-canada.ca/jeuneusse oldalra mentek. Itt a boszis képre kattintasz. majd a clique pour jouer feliratra - annyit jelent: Kattints ide játszani. Majd a bejött oldalon megint rákattintasz a boszis képre.
Az 5 rész is megvan. Elérhető a www.freakinrooms.com oldalról is az escape játékok között. Fura mód, nem nem jelenik meg a gameizé oldalon. Pedig az elérési út helyes! Valamint elérhető a www.radio-canada.ca oldalról is.
3. rész végigjátszás:
1.Kezdőkép: vedd fel a kötelet és a kulcsot, létrát told el, balra tőled van 1 könyv kulccsal nyisd ki
így lesz 4 feljáró ha jól csinálod
2.Létrától jobbra (balról 3.): vedd fel a szemüveget, majd a kötéllel húzd ki a bogarat a tintatartóból
3.Bal (balról 1.): tedd fel a macskára a szemüveget, aztán vedd ki a tollat
bal oldala a könyvnek: vedd fel az 1ik kezet, a fejet, a kalapot és a szemet (szenet)
jobb oldala a könyvnek: vedd fel a 2. kezet, az orrot és a 2 részt
menj vissza a könyv bal oldalára: tedd össze a hóembert
vissza könyv jobb oldalára: leveszi neked a hólapátot
4.Létrától balra (balról 2.): tollal csikizd meg a lábát (a bogárnak)
5.Jobb (balról 4.): tedd ki a játékot (lényege: tologatós hogy kijöjjön a kép), világos lesz, hólapáttal szedd ki a bogarat
6.Vissza főkép
Első rész végigjátszás:
1.Kezdőképen:vedd el a kaszát, az újságot és a csontot
2.Menj el jobbra: jobb oldali ház: 3. koporsóban csörgő,
bal ház: kaszával szedd le a denevért majd neked fogja adni
ki a házból: denevért add oda a fának majd szedd le a kulcsot
3.Kezdőképtől balra: kutyának add oda a csontot, vedd fel a kukát
jobb oldali ház: koporsóbol szedd ki a gitárt, majd szedd le a fáklyát
bal oldali ház:tedd be a fáklyát, majd kulccsal nyisd ki mind a 4 lakatot
4.Vissza kezdőképre:a kövérnak add oda a csörgőt a másiknak a kukát te használd a gitárt
1. Kezdésnél fali rácsot kinyitni, kulcsot kivenni, ajtót kinyitni, kimenni.
2. Asztalon középső tányérból zöld kulcsot kivenni, majd balra el.
3. Zöld kulccsal emeleti zöld lakatot kinyitni, és bemenni. (arra oda kell figyelni, hogy NE akkor manj be az ajtókon, mikor a rabló éppen bent tartózkodik)
4. Falon poszterre klikk, a feltáruló átjárón átmenni. A nagy kart lehúzni. Ajtó fölötti rácsot kinyitni, piros kulcsot kivenni. Átjárón vissza, ajtón ki.
5. Lenti jobbra mutató felhőcskére kattintva visszamész a dutyi másik végébe, ahol felveheted a zseblámpát.
6. vissza balra. Fenti jobbra mutató felhőre katt, és menj be a legucsó nyitott cellába.
7. Zseblámpával szét tudsz nézni. A szoba közepén lévő aranykupac tövében van egy korong, felvenni. A Szoba jobb végében mukit kiszabadítani a zsákból. Ad egy 3jegyű kódot, ezt a piros széfnél tudod beütni. Zsákot vedd fel. Vissza ki, és balra el.
8. Zsákot vidd a lelógó kampóra, majd mikor gyíkocska pont megáll rajta, katt a gyíkra. Ezzel becsomiztad.
9. Menj be a bal alsó cellába, a középső ágyon fekszik egy muki, aki ad megint egy kódot, ami a kék széfhez kell majd
10. Menj ki, és a fali konzolon üsd be a piros kódot. Szabad az út a széfhez, katt rá. Kék kód beír, széf kinyílik, bemész.
11. Korongot (érmét) beteszed a játékba. A játék lényege, hogy párosítani kell a rablókat (2 ugyanolyan eltűnik), majd a széfeket tartalmuk szerint. Ha megvagy vele, megjelenik egy szerelmes rabló képe. Az ajtó fölött van egy rács, azt kinyitva kapsz egy zöld kódot. Ki a széfből, jobbra el.
12. jobb oldali széfbe kódot beütni. Bemenni.
13. középen bvan egy játékgép. A lényege, hogy az adott betűt akkor kell megnyomni, amikor zöldre vált. Nem előbb, nem később. 5x hibázhatsz, aztán kezdődik elölről ez a game.
1. Kezdőképnél bal oldalt van pár deszka, azt vedd fel.
2. Balra elmész, felveszed a hálót és a vödröt. Rákattintasz a pálmafára, leesik egy kókusz, felveszed. (felvehetsz még pár kókuszt, úgyis kelleni fog minimum 4 db)
3. Vissza kezdőképhez, majd jobbra el. Hálót tedd a majmocska alá, majd a kígyó feje alatti növényre katt. A fatörzsről vedd fel a liánt. Vissza a kezdőképhez.
4. Húzz egy kókuszt a jobb felső kígyó fejére. Mikor az betömte a száját, menjél le azon a lyukon.
5. Liánt kösd a középen fentről lelógó sziklára, és lendülj át. Vedd fel az ollót. Katt a falon lévő színes tárcsára. Ez egy eyszerű játék, meg kell ismételni a felvillanó körcikkeket a megfelelő sorrendben. Ha jól csináltad, akkor kihúzza a srác a dugót a konnektorból. Vissza a feljáraton.
6. Most jöhet a bal felső kígyó, kókuszt a szájába, lemenni. Vödörrel oltsd el a tüzet. Deszkát vedd fel, majd jöhet megint a színes tárcsa. Megint vissza fel.
7. Kövi a jobb alsó kígyó. Kókuszt neki is. Leméwsz, deszkákat a kötélhídra teszed, majd jön a színtárcsa. Vissza fel.
8. Marad az ucsó, bal alsó kígyó. Kókuszt neki, lemenni a lejárón. Pókot levágni az ollóval, majd színtárcsa. Ha ezzel megvagy, akkor jön az örömködés. :)
A lényege: TAláld meg a párját a dolgoknak. A széfeknél: ha az egyiket átlötted, akkor át is van világítva és látod mi van benne...meg kell találni a párját, pontosabban egy másik széfet, amiben ugyan az van bent. Ha ez meg van, akkor felrobban a pár. Raboknál ugyan ez a helyzet. Nem pont ugyan úgy kell helyzkedniük, de ha ugyan azok akkor szét robbannak azok is. Először rálősz az egyikre, majd amíg rázkódik, addig rá lősz a párjára, ha ugyan az akkor felrobbannak. ennyi.
Egyébként annak a szimulátornak mi a lényege, ahol vannak széfek és nagyon sok rab? Van valami sorrendje? Vagy nem tudom, mert újra kellett kezdenem az egészet, mert jött az ördög és elvitt.
Végülis a lámpát úgy tudja elvenni, hogy oda mész be, ahol éppen ő van. Nálam nincsen vége a játéknak. az útolsó amit láttam, hogy egy nő és egy férfit mutatnak egy képen. Ezek után megállt az élet.
Mégiscsak felmerült még egy kérdésem: a 4.-ik részben megcsináltam mindent. Csak azt nem tudok, hogy van-e kulcs még valahol amivel kibírok valamit nyitni, mert kimenni sehol sem tudok. Itt kering körülöttem az a kék színű rab cellából cellába és elvette tőlem az elemlámpámat. a két szimulátort megcsináltam. Hogyan tovább?
Siker :-) Nos, összeraktam a hóembert is. Annyi kérdésem van még, hogy mit kell csinálnom vele és hogy a bogarak mit fognak csinálni? Sajnálom, ha fárasztó vagyok, de kicsit lassabban mennek így este a dolgok fáradtan :-)
A 3.-ik résznél tartok és odáig jutottam, hogy megoldottam azt a kirakós részt és van nálam egy szemüveg, harapnak a könyvek és van egy nagy cicus, aki széjjel szeretne tépni :-) Mit kellene ezek után csinálnom?
SÜN : Bal részt felveszed a kannán a vízből és a hálót a fáról a kókuszdiókat. menj jobbra, ahol a kígyó szorítja a majmot. Tedd a hálót alá, huzd meg a melletted lévő moszatos indát. legördűl egy kő, fejen koppínja a kígyót, majom is free. Vedd itt még fel a fára tekeredett zöld indát, hátha hasznát veszed még. Utána menj a porszívófejű-sárkány izékhez és kezdőthet a szuperprodukció. Kókuszokat a fejükhöz húz, majom eldobja, le az oduba oszt' jó idő! Nem mindegy milyen sorrendbe mész le, és nem emléxem pontosan a helyes sorrenre. asszem: 1.:Jobb hátsó 2.: Bal hátsó 3.:Jobb első 4.:Bal első....ha tévedek, akkor kicsivel több kókuszdióra lesz szükséged, mint 4 db. De nyugodtan vissza lehet menni a municióért....
Hát nálam a zsákos-rab mondta meg a kódot, akkor tüntek el a lézerek, aztán egy ágybabújt-rab, mondta meg a másikat, és amikor bementem a szimulátorosba szobába, ott is elvolt bújva egy rab az kapunál balra a szellőzőben.
erre közben rájöttem és már az egyik páncél ajtót is kinyitottam és ott a "szimulátort" is végig játszottam de a túloldat ahol a robotőr volt azt még nem tudom a kódot, az merre van?
bp1331 : Fogod a pénzeszsákot, amikor fent vagy a lépcsőn, ráakasztod a horogra, ami a gyík felett van és amikor rácsusszan a gyík, katt a zsákra és Viktorka felhúzza neked:) Sok sikert!
Mazsola_1111 : Nos, miután megmentetted a majmot, az ott lóg a fán, ahol az alap állás van. Ha elmész balra ott a bal szélen van egy kókusz fa, amit ha megrázol lehúllat egy kókuszdiót. max 4 lehet nálad. Vissza mész, fogod a diót ráhúzod az egyik pórszívófejüre, a majom meg eldobja neked. Fejbe vágja, és amíg ájúltak addig le tudsz menni az odojukba
a biztonsági robot kiiktatva kód be ütve, az a zöld gyíkkal nem tudm mit kell csinálni, meg van nálam valami kerek pénzszerű vmi aminek a közepe rózsaszín, meg egy pénzes zsák. na itt akadtam el.
Előre is köszi
felmégy a lépcsőn, és bemégy a lépcsővel szemben lévő ajtón. Ott a plakát alatt lesz egy átjáró a szomszéd szobába, ahol ki tudod kapcsolni a robotot, ami elejt egy zseblámpát
Nah, lecsekkoltam. Azt hittem, hogy feladom a szakmám, de megoldottam.
bp1331 : Hol akadtál el?
Mazsola_1111 : Ha az első részről van szó, akkor egy fáklyát kell levenned valamelyik kriptából (alap helyszínél, jobb oldali helyszínre menni) és berakni a fáklya tartóba, a sötét kriptában
fzsuzsa: Van még egy kis gyermek leláncolva a bal oldalon, kulcsal tudod kiszabadítani, ő lesz az ütős a kis zenekarban valóban, de szerezz egy üthető tárgyat, az nem feltétlen lesz hangszer;)
bp1331 : A hóembert ha teljesen összeraktad, akkor menj vele a könyv jobb oldalára és leveszi neked a hólapátott, amivel kitudod szabadítani az üvegbe zárt akárkit.