Mindkettőtöknek 1-es,
A Faraday kalitkából nem jut ki Rádiófrekvenciás jel illetve nem jut be. Elég annak ha a kalitka sarkain fémesen össze van kötve pl egy vas kocka oldallapok nélkül. és az le van földelve. A statikus és a nem statikust is levezeti de azt nem a Faraday hatás miatt hanem mert simán le van földelve. A kasztninál nincs Faraday hatás hisz nincs földelés. De végül is ha vezeti is az áramot azt a kisebb ellenállású fém kasztni fogja vezetni. de mint előtte mondták gumi kereke van ami ugye szigetel. A csajon is záródhatott volna az áramkör de mázlija volt.
Oké,ezt értem,de a darus része hozzáért a (gondolom) nagyfesz.-hez,tehát az egész autó nagyfesz alá került....még ha csak pillanatokra is.
Teherautókon régen láttam ilyen földelő biz-baszt ami hozzáért az aszfalthoz...már az sincs?
Nem, a kocsija nem zárt rövidre, mivel gumikeréken megy, nincs leföldelve.
Anyókának az volt a mákja, hogy a vezeték a sínekhez ért, ott volt rövidzárlat.
Elvileg ezt érzékeli ilyenkor egy biztonsági szerkezet és automatikusan lekapcsol.
A villanyvezetékeknél legalább is így van.
A Faraday kalitkából nem jut ki Rádiófrekvenciás jel illetve nem jut be. Elég annak ha a kalitka sarkain fémesen össze van kötve pl egy vas kocka oldallapok nélkül. és az le van földelve. A statikus és a nem statikust is levezeti de azt nem a Faraday hatás miatt hanem mert simán le van földelve. A kasztninál nincs Faraday hatás hisz nincs földelés. De végül is ha vezeti is az áramot azt a kisebb ellenállású fém kasztni fogja vezetni. de mint előtte mondták gumi kereke van ami ugye szigetel. A csajon is záródhatott volna az áramkör de mázlija volt.