"pl.: különböző fények tesztje, rádió beállítása, műho indítása, apu, stb"
Az uccsó a legfontosabb... az apu... én is mindig előbb engedélyt kértem tőle, meg lóvét üzemanyagra....
Tényleg könnyű repülőgépet vezetni. Csupán egy hollywoodi film stáb kell melléd-mögéd, meg 2-3 elfüstölgő motor, a halott pilóták helyére azonnal vállalkozó utasok, nullával egyenlő látási viszonyok és egy működő mobil telefon, hogy a leszállást a földről irányíthassák: "Bal-fel piros ki, jobb-le zöld 45 fokra,..."
És mégis élvezem a Bruce Willis-féle filmeket :)
Volt szerencsém több Boeing pilótafülkét látni belülről, de a 747-es-é tetszett a legjobban.
Persze mint laikusnak, vizuális értelemben.
Mindenhol világított minden mint a karácsonyfán, még a plafonon is.
nagyon látványos a video, de egy kicsit félrevezető a poszt címe.
a tényleges indítás nagyjából az utolsó 20 mp, az előtte levő zsonglőrködés pedig egyéb berendezések bekapcsolása, ill. beállítása.
pl.: különböző fények tesztje, rádió beállítása, műho indítása, apu, stb.
mondjuk, az igaz, hogy ennyi kapcsoló és kütyü között azért nem egyszerű eligazodni :)
Ezért kevés a női pilóta. "Véletlenül rükvercbe tettem be, ki tudja megjegyezni azt a sok fokozatot." (5 vagy 6 fokozat) "Összekevertem a pedálokat." (2 vagy 3 darab) stb. :P
Mindenki kipróbálhatja ezt a Flight Simulatorral. PC-n is elég nagy élmény egy ilyen monstrumot felemelni. Nekem "sokszor" nem sikerült, de kb 100 próbálkozás után már fel tudtam vele szállni.