Az ország első bérbiciklirendszeréhez semmi köze az államnak. Megnéztük, milyen a bicikli, amivel fél óráig ingyen lehet kerekezni, és beszéltünk a vállalkozóval, aki 60 millióért megépítette. Aztán megpróbáltuk felültetni a helyieket.
Bár erről nem esik szó,(de az ésszerűség ezt diktálná), nagy valószínűséggel a lerakó bázisokon van munkatárs, aki vélhetően ellenőrzi is a leadott kerékpárok állapotát.Innentől kezdve nincs értelme megrongálni.
A kezdeményezés tetszik.Üljön mindenki kerékpárra, hogy minél nagyobb terület maradjon nekem, autóval közlekedni.:)
ahogy látom valami kártyát ki kell váltani. ha jól sejtem azt csak személyi igazolvánnyal lehet, amivel máris megvan, hogy ki váltotta ki a biciklit és hol lakik. ezért ellopni sokan nem fogják. a rongálás mondjuk egy szombat hajnali részeg társaság esetén érdekes kérdés. de ha ettől félne mindenki akkor semmit nem szabadna az utcára rakni :)
Kíváncsian figyeltem naponta munkába menet, hogy mik lesznek ezek a dokkolók, és meglepett, amikor kiderült, hogy kerékpárt lehet kölcsönözni.
Ha a helyiek valóban ingyen használhatják a későbbiekben is, akkor nem látom akadályát annak, hogy kiváltsam. Már csak az a kérdés, hogy kertvárosiaknak is él-e ez a lehetőség.
Munka után postára elugorni így már nagyon kényelmes lenne. Már csak emiatt is tetszik. A videóban említett hibákat pedig remélem korrigálják. Leginkább a letételnél, ahogy egy amatőr szerető módjára kell a lukba célozni, ez nem biztos, hogy egy idősebb embernek könnyen menne.