neophyte, persze, hogy ezek nem "olyan" motorok, csak azt akartam kifejezni, hogy a kinézetük mást sugall, mint amire valók, de attól még nagyon szépek, és én is elismerem ezt a fajta "művészetet", hívjuk inkább így. A szakértelem meg hát a régi nóta, ha pénzed van, akkor van szakértelem is, mivel meg tudod "venni" a szakértőket, akik megépítenek Neked egy ilyet, Neked elég, ha van némi fantáziád...és persze sok zsák zsetonod...:)
wtf, na látod, erről írtam, az a két leharcolt ARO hátsó lámpa végre méltó helyére került...:) Mondjuk ennél a sufnituningnál nemcsak a pénz hiánya látszik, hanem a csávó izlése is hagy némi kívánnivalót maga után...
tény,h kell hozzá pénz,meg gépek,meg jól felszerelt műhely,DE! mit érsz velük,ha nincs meg hozzá a megfelelő szaktudásod!!?? semmit...
A másik: ezek motor építők,nem pedig motor gyártók!tehát nem az a cél,h "szabványos" mocikat készítsenek!szerintem...:)
Hehe... az a baj, hogy már ez is csak pénzkérdés. Jó gépekkel, jó műhellyel és egy kis fantáziával kis túlzással bárki csinálhat ilyesmit, nem feltétlenül motorkerékpárt, hanem úgy általában extrém gépeket, autókat, motorcsónakot, meg mittudoménmégmit... Szerintem mindenkinek a fejében született már meg valami extra-brutál gépcsoda terve, és rá kellett döbbennie, hogy egyrészt gáz, mert ugye a pénz hiánya tuti bukta, másrészt meg rohadt jó, mert ha lenne rá zseton, akkor meg tudná csinálni... És nem hinném, hogy most konkrétan ezek a monstrumok a mutogatáson kívűl másra jók lennének. Kíváncsi vagyok, mennyi használható belőlük a mindennapokban közlekedésre, vajon hány szabálynak, kritériumnak, szabványnak felelnek meg, és hánynak nem? Hányat törnek össze belőlük, hogy biztonságosak-e? Hány millió kilcsit futtatják őket, hogy kiderüljön, mi a gyengéjük? Szóval ez csak művészet, bármennyire is fáj, és ez persze nem baj. Csak az extrabrutál kinézet feltételezi, hogy mást is lehet velük csinálni azon kívűl, hogy bámulja az ember, pedig nem nagyon, tisztelet a kivételnek....