Pár kulcsmondat a cikkből:
"az oldal tavaly 125 millió dollárt csinált kanadai tulajdonosának, egyben a legsikeresebb dotkom-vállalat az országban."
"Kutatásaik szerint a kikacsintók vagy boldogabbak lesznek, és ebből otthonra is jut, vagy miután belegyalogolnak a tilsoba, rájönnek, hogy mégsem zöldebb odaát a fű. Ezért merem mondani, hogy tényleg megmentjük, és nem veszélyeztetjük a házassaágokat."
Igazad van, biztos van rá igény. Sokminden más, kétes dologra is van igény, csak az nem biztos, hogy ilyen formában reklámozni is kellene. Tegyék bele a 18+-as újságokba, weboldalakra a hirdetésüket, de a buszmegálló oldalába? Nemár...
Az oldal erkölcshöz való kötődése erősen megkérdőjelezhető, de igény van rá. Azelőtt szórakozóhelyeken, munkahelyen ismerkedett, próbálkozott az, aki viszonyt akart. Azóta lehet neten is.
Ugyanúgy el lehet dönteni, hogy él-e az ember a lehetőséggel, vagy nem.
Egyébként az oldal promóciói ritka undorítóak.
A kéj és a hűség nem feltétlenül zárják ki egymást :)
Mondjuk amúgy akkor szoktam hülyét kapni, amikor a házasodó felek 1-2 éve ismerik egymást, és az együttélést ki sem próbálták előtte. Nem csoda, hogy sok a házasságtörés, meg a válás.
Mert fölvállalja a valóságot? Nem áll be a farizeusok sorába, akiknek jó részük deklaráltan tisztességes családapák/-anyák, valójában velejéig romlott kéjencek?
Az erkölcsi tanítások/elvek Magyarországon úgyis érvényüket vesztették az első Való Világ indulásakor... :(