Engem ez a dolog már nagyon régen zavar Ninja. Ott vannak ezek világsztárok, sokmilliókat keresnek dollárban, a kiadók meg még többet rajtuk. Bármelyik, de tényleg bármelyik zenét megvehetnék. A világ tele van fantasztikus zenékkel, zenészekkel, szövegekkel, dallamokkal. Ultra tehetséges, egyedi, és innovatív emberekkel, zeneszerzőkkel.
DE NEM KELL !
Inkább íratnak valami felkapott kábszeres kis rokongyerek fasszal valami középszerű, ezerszer hallott fost, azt elénekeltetik egy aktuális sztárakárkivel, csinálnak neki valamilyen vergődök a tengerparton jellegű klippet.
Mindegy milyen. Sokat kell nyomni a rádiókban, TV-kben, cikkezni róla neten is sokat. Le kell írni sokszor, hogy milyen igényes az új album, és milyen profi, és hogy hinnyemá. És a sok paraszt pedig megeszi. Kreativitás nincs, csak lopkodás, meg utánzás. Ezért ez a sok feldolgozás manapság. Ha meg lebuknak, hogy loptak, akkor fizetnek valami kis lóvét, oszt kísz. Hát ugye ezek a legnagyobbak, hát ezek oszt csak nem csinálnak szart !
Nem a faszt...
Ezért nincsenek már hosszú évek óta olyan jellegű slágerek, mint régen, amikor a zenebizniszben még benne volt az első 3 szempontban a zene. Ma már összesen nincs is 3 szempont a zeneiparban, csak egy.
Ez szomorú.
Hát nem tudom. Mind a két zenét végig hallgattam, tény hogy a Beyonce zenéje alatt az a nyávogós rész kicsit hasonlít de ennyi. Semmi több. Beyonce számában inkább úgy hangzik mint ha egy jellegzetes "keleties" dallamot énekelnének fel egy agyonkoxolt kiherélt faszival aki héliumot szívott. Fontos különbség még hogy Beyonce számában többször is változik a hangszíne ennek a dallamnak, kb. 5 lépcsős fokban másodpercenként felfelé aztán ugyanígy lefelé. Mitsou zenéjében egy 2 max. 3-szor történik meg, az is jóval nagyobb intervallumokban.
Ez szerintem kb. ugyanolyan mint annó Kozsónál hogy Lady Gaga ellopta a zenéjét. De Kozsó nem mutatja meg azt a zenét hogy melyikből lopta mert szerinte felesleges bizonygatni.
Valahol büszkének kéne lenni, hogy egy világsztár (?) felhasznál egy alig ismert ország alig ismert énekesnőjének még aligabban ismert dallamát, csak hát ugye illene legalább írni egy e-mailt, hogy figyu, abban a megtiszteltetésben lehet részed, hogy felhasználom a dallamodat. De azért azt sem értem, hogy egy Beyoncé szerű brandnek nincs elég zeneszerzője, nem tudnak saját dallamot kitalálni, vagy oké cigány népdal, amit tuti arabnak gondoltak, de valaki mással felénekeltetni?
Igazából a legjobb válasz erre az lenne, hogy Mitsoura, meg az Omega, meg akikkel ez megtörtént írnak egy számot, amibe szépen belekomponálják a tőlük lopó sztárok egy-egy dallamát, aztán mehet a youtubera.
DE NEM KELL !
Inkább íratnak valami felkapott kábszeres kis rokongyerek fasszal valami középszerű, ezerszer hallott fost, azt elénekeltetik egy aktuális sztárakárkivel, csinálnak neki valamilyen vergődök a tengerparton jellegű klippet.
Mindegy milyen. Sokat kell nyomni a rádiókban, TV-kben, cikkezni róla neten is sokat. Le kell írni sokszor, hogy milyen igényes az új album, és milyen profi, és hogy hinnyemá. És a sok paraszt pedig megeszi. Kreativitás nincs, csak lopkodás, meg utánzás. Ezért ez a sok feldolgozás manapság. Ha meg lebuknak, hogy loptak, akkor fizetnek valami kis lóvét, oszt kísz. Hát ugye ezek a legnagyobbak, hát ezek oszt csak nem csinálnak szart !
Nem a faszt...
Ezért nincsenek már hosszú évek óta olyan jellegű slágerek, mint régen, amikor a zenebizniszben még benne volt az első 3 szempontban a zene. Ma már összesen nincs is 3 szempont a zeneiparban, csak egy.
Ez szomorú.