Van benne valami, de az előbb figyelmeztetettek esetleg kicsit le tudtak volna húzódni az útról, vagy lassítanak. A videózástól, vagy bambán bámulástól sztem jobb lett volna.
Am onnan jutott eszembe, hogy egy ismerőssel már történt ojan, hogy fennakadt a vasúti átjáróban (mert egy ritka hüje ember, de most nem ez a lényeg), és ekkor 1-1 ember lindult a síneken egyik s másik irányba, és így a vonat meg tudott állni időben.
Utólag gondolkodva mindíg van jobb megoldás, de amikor hirtelen kell cselekedni, egy ijen ötlet is megmenthet pár kocsit a töréstől.
Tudod, ha annyi eszük van, hogy egy ilyen szituációban - beláthatatlan útszakaszon, havas, valószínűleg fagyott úton így száguldoznak, akkor meg is érdemlik...
Egyébként tényleg azt kellett volna, hogy pár száz méterrel korábban figyelmeztetnek, hogy útakadály van!
Ehhez ész kell, nem gyakorlat és vezetési tapasztalat! De nem akarok okoskodni... szerencsére még nem voltam ilyen szituációban, bár azt most mondom, hogy nem száguldoztam volna, főleg nem kamionnal, ami több 10 tonna súllyal van megrakva és esélytelen a rövid fékút ilyen útviszonyok mellett!
Mennyi gyakorlott vezető van itt! Nem fékezés nélkül csapódnak be, valószínűleg a hó alatt fel lehet fagyva.... Láttam már ehhez hasonlót élőben. Arra is kíváncsi lennék, hányan állnának meg pár száz méterrel hamarabb ha integetnének nekik, és valószínűleg egy másik baleseti helyszín alakulna ki.
Én azért megvártam volna, a felvétellel, hogy az érkező rendőrök is beleszaladnek-e. Am a felvétel hejett inkább szaladt volna el, és eszeveszett ordibálással és integetéssel figyelmeztette volna vagy 150-200 méterrel a baleset előtt a sofőröket.
Am onnan jutott eszembe, hogy egy ismerőssel már történt ojan, hogy fennakadt a vasúti átjáróban (mert egy ritka hüje ember, de most nem ez a lényeg), és ekkor 1-1 ember lindult a síneken egyik s másik irányba, és így a vonat meg tudott állni időben.
Utólag gondolkodva mindíg van jobb megoldás, de amikor hirtelen kell cselekedni, egy ijen ötlet is megmenthet pár kocsit a töréstől.