Azért mert egy átlagos utasszállító, 250 tonnás (de az új Airbus A380 450 tonnás, teletankolva 580tonnás), egy ilyen kisrepülő meg 500-600kg között van, így egy utasszállítóra 417 ilyen ernyő kéne, vagy egy 417x ekkora :) Ennyi felület meg nincs rajta, hogy ennyit elhelyezzenek, ráadásul jelentősen növelné a tömeget, a fogyasztást és emiatt a jegyárakat. Egyszerűbb lenne minden utasnak külön ejtőernyőt adni, de egy 900zal száguldó lángoló gépből 4-6 ajtón keresztül 150-200 utast nehéz úgy kidobni, hogy ne a hajtóműbe bedarálódva, vagy a vezérsíkokra és a szárnyra felkenődve végezzék.
A másik indok, hogy egy 900 km/h-nál kinyíló esernyő, vagy csak simán leszakadna a gecibe, vagy darabokra cincálná a repülőt :)
Összefoglalva: egy légitársaságnak olcsóbb ha meghalunk