Elképzelem a taxist amikor előadja a biztosítónál a baleset körülményeit:
Hát kérem az úgy volt, hogy én békésen autóztam és egyszer csak nekem jött egy épp szabálytalanul lezuhanó utasszállító gép. Így történt, esküszöm!
Egyszer nekem is volt zabszem effektus.
Még a Birodalom idejében Jerevánból repültünk Moszkvábe egy TU-154 masinával. Épp elhagytuk a Kaukázust, amikor megjelent pár MIG akármennyis. Pár másodperc múlva a mi repülőnk is elkezdett úgy akrobatikázni, mintha MIG lenne. Kanyar erre, kanyar arra, meredek süllyedés, majd ugyanolyan emelkedés. Tartott vagy 5 percig. Nem tudtuk mi van, már a legrosszabbra gondoltunk. Aztán olyan negyedóra múlva a sztyuvik főnöke közölte, hogy a pilótánk nemrég jött át a polgári repülésbe, és a vadászgépekben a volt kollegái ültek.
A találkozás örömére örömködtek kicsit...
"Valószínűleg valami nagyon nem stimmelhet az TransAsia biztonsági előírásaival. A 20 repülőt üzemeltető, olcsó jegyeket forgalmazó társaság gépeivel az elmúlt 14 évben már kilenc baleset történt, mindannyiszor a francia–olasz ATR-72-esekkel volt baj."